hits met plaatsnamen die beginnen met H
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- vermeer
- Euro-Master

Euroblaster lijkt mij een (hoe zeg ik dit) verstandig persoon. Hij/zij heeft zeer weinig gepost. Misschien was hij/zij het beu, dat er van die (voor hem/haar) totaal nutteloze topic boven kwamen drijven. En hij/zij geeft nu het voorbeeld.
Het is misschien wel de enige topic, waarbij na een paar bijdragen de toon van deze topic totaal veranderde.
Het is misschien wel de enige topic, waarbij na een paar bijdragen de toon van deze topic totaal veranderde.
-
sergeantmajoor
- Euro-Master

Gio wrote:Sorry dat ik hier me effe moei, maar begint het niet wat overdreven te worden.
Zo kunnen er 26 topics komen, per letter één. Ook 'ST' dat voorkomt in een plaatsnaam enz., wat biedt dat nu voor extra.
Tot zover mijn eigen mening
Mijn mening is deels dat er een bijzondere situatie bestond dat ik een hit had met twee plaatsen met ST er in, ik heb research gedaan en gezien in atlassen en stedengidsen dat er werkelijk honderden steden zijn met ST,
IK vond het daarom de moeite waard om er een topic aan te wijden, als dat hier niet op prijs gesteld wordt stuur je me maar een PM, ik zal het hier in het forum eens uitleggen en als er dan alsnog besloten wordt om het "ST topic" en het "plaatsnamen met een H topic"" te sluiten,OK. Maar wat is er nou leuker om eens verder te kijken als alleen je aantal biljetten, je aantal hits, je aantal buitenlandse hits, je aantal hits met mensen uit de top 50 , je aantal hits op een dag, je kortste afstand in tijd tussen een actieve en een passieve hit, de eerste Ten Boerster hit,enz. Er is toch een leuke variatie op een thema dat hier geopperd wordt?
Als niemand op dit topic reageert bloed het vanzelf dood. Ik vind dat een ieder het recht heeft een topic te openen, met de beste bedoelingen natuurlijk......... en als er al een topic over dat onderwerp bestaat, mag je hem of haar er subtiel op wijzen dat het al bstaat en de nieuwe topic afsluiten, ..........als de ene persoon een originele gedachte heeft en een origineel topic opent waar een hele grote groep forummers op reageert heeft die persoon waarschijnlijk een fijn gevoel, omdat hij de oorspronklelijke bedenker van dat topic is. Is er geen animo voor, dan zal het topic verdwijnen in de vergetelheid. Misschien gaat er dan een forummer verloren of hij verzint een ander nieuw oorspronkelijk idee.
tot zo ver
Ik heb
Hardinxveld Giessendam
Hollandsche Rading
Hilversum
Hendrik ido Ambacht
Haarlem
Halsteren
Huijbergen
Haren
Hoogerheide
Hoevenen
s'Hertogenbosch
Huizen
Hoek van Holland ( dubbel????)
Helmond
Herentals
Hank
Hoornaar
Hagen
-
Gio
- Euro-Master in Training

Ok akkoord sergeantmajoor, maar wil dat nu zeggen dat er zo moet overdreven worden. Binnenkort is er per letter een topic.
Hitratio, aantal kilometer, aantal dagen, cijfergegevens ivm biljetten, dat zijn dingen die over EBT gaan.
Je hebt dan ook nog de bingo's van plaatsnamen enz. Dat is ook iets wat nog wat competitie brengt.
Maar een topic waarin je moet zeggen hoeveel plaatsen je hebt die met een H beginnen, vind ik persoonlijk overdreven. Ok ja, de leden zullen in dit topic zeggen hoeveel ze er hebben met een H maar denk je dat er ook maar iemand leest wat de voorgaande hebben gezegd? Misschien enkelen.
Nuja ik herhaal nog eens dat dit mijn persoonlijke mening is en ik ben blij dat ik toch niet de enige die vindt dat het wat overdreven wordt. Voor mij absoluut geen probleem als deze topics leuk verdergaan, maar ik blijf er nu eenmaal bij dat sommige topics ferm overbodig en onnuttig zijn en daarmee bedoel ik niets persoonlijks tegen de makers van dergelijke onderwerpen.
Het is zoals je zegt, iedereen heeft de vrijheid om een topic te maken, maar er is nog steeds een verschil denk ik tussen nuttige en onnuttige.
De groeten van Gio
Hitratio, aantal kilometer, aantal dagen, cijfergegevens ivm biljetten, dat zijn dingen die over EBT gaan.
Je hebt dan ook nog de bingo's van plaatsnamen enz. Dat is ook iets wat nog wat competitie brengt.
Maar een topic waarin je moet zeggen hoeveel plaatsen je hebt die met een H beginnen, vind ik persoonlijk overdreven. Ok ja, de leden zullen in dit topic zeggen hoeveel ze er hebben met een H maar denk je dat er ook maar iemand leest wat de voorgaande hebben gezegd? Misschien enkelen.
Nuja ik herhaal nog eens dat dit mijn persoonlijke mening is en ik ben blij dat ik toch niet de enige die vindt dat het wat overdreven wordt. Voor mij absoluut geen probleem als deze topics leuk verdergaan, maar ik blijf er nu eenmaal bij dat sommige topics ferm overbodig en onnuttig zijn en daarmee bedoel ik niets persoonlijks tegen de makers van dergelijke onderwerpen.
Het is zoals je zegt, iedereen heeft de vrijheid om een topic te maken, maar er is nog steeds een verschil denk ik tussen nuttige en onnuttige.
De groeten van Gio
-
sergeantmajoor
- Euro-Master

Ik wil me best even laten horen. Topics die slechts door een enkeling als interessant gezien worden zullen inderdaad doodbloeden en andere topics zullen regelmatig weer te voorschijn komen. Het wordt momenteel inderdaad wat veel maar voor mezelf kies ik dan de leuke topics eruit en de rest laat ik over aan de anderen. Dat is nl. het leuke aan het hele EBT gebeuren: iedereen kan doen wat hij/zij leuk vindt, je wordt nergens toe verplicht ( nouja aan enkele voorwaarden moet je wel voldoen natuurlijk)
Mijn conclusie in deze is dus: Geniet allemaal van deze prachtige site en het leuke forum, maar blijf vooral heel veel biljetten invoeren op de juiste manier en vind mijn biljetten!!!
Mijn conclusie in deze is dus: Geniet allemaal van deze prachtige site en het leuke forum, maar blijf vooral heel veel biljetten invoeren op de juiste manier en vind mijn biljetten!!!
Nou, ik vind dat het EBT-NL meer en meer op een statistiekenforum begint te gelijken en dat de communitysfeer echt weg aan het gaan is. Bekijk nou eens de eerste bladzijde van het NL-forum en klik voor de gein eens pagina 22 of zo aan en dan zie je wel duidelijk het verschil.
Mij niet gelaten. Ik post sowieso al minder door al die statistieken. Echte discussies over eurobilltracker vind je hier niet meer en dat is jammer. Waar zijn de dagen dat we nog supporterde voor elkaar (zie topic of hier) of een aardige discussie over geld hadden(zie topic)
Mij niet gelaten. Ik post sowieso al minder door al die statistieken. Echte discussies over eurobilltracker vind je hier niet meer en dat is jammer. Waar zijn de dagen dat we nog supporterde voor elkaar (zie topic of hier) of een aardige discussie over geld hadden(zie topic)
Hmm, ik zie hier het nut inderdaad ook niet van in.Nick6502 wrote:Haarlem
Heusden-Zolder
Heule
Heestert
Hasselt
Hooglede
Hamme
Hulste
Maar: in feite zie ik het nut van EBT in het algemeen ook niet in. Ik doe het alleen omdat ik het leuk vind. En dat is volgens mij het sleutelwoord: leuk.
Ik doe hier enkel en alleen wat ik leuk vind: biljetten invoeren en hunten op dots en plaatsnamen. Dat dothunten doe ik dan ook nog eens vooral om zelf wat te zien van mijn land. De mogelijkheid om dat te linken aan EBT is gewoon een heel leuke bijkomstigheid voor mij.
Als je het leuk vindt om een overzicht te geven van hitsteden met een H, dan vind ik dat je dat moet doen. Op geen enkele manier worden de forumregels overtreden, dus waarom niet? Ik heb het nu net gedaan en vond het verre van leuk, dus zal ik het niet meer doen. But hey, it's a free world.
- Ralf
- Euro-Master

Ik denk dat dan de beste zal zijn om het nederlandse forum op de splitsen in een statistieken gedeelte en een algemeen gedeelte. Hiermee kunnen de mensen die niet zo van al die honderden statistieken houden en puur meer voor algemene info komen het makkelijker vinden zonder 100 topics door te hoeven bladeren.
Hiermee zal je ook kunnen voorkomen dat er veel dubbelposts over bepaalde zaken komen omdat die nu simpelweg zeer moeilijk terug te vinden zijn.
Hiermee zal je ook kunnen voorkomen dat er veel dubbelposts over bepaalde zaken komen omdat die nu simpelweg zeer moeilijk terug te vinden zijn.
-
Gio
- Euro-Master in Training

Ik hou wel van statistieken maar ze moeten wel nuttig zijn hé. Moest ik in Lokeren wonen, zou ik alleszins geen topic starten met: Iedereen die een hitplaats heeft die met een L begint ... zet ze hier neer
Er mogen enkele grenzen zijn want er wordt serieus overdreven. Opsplitsen in statistiekengedeelte mag voor mij, maar dan nog vind ik dat dergelijke topics er niet in thuishoren.
Er mogen enkele grenzen zijn want er wordt serieus overdreven. Opsplitsen in statistiekengedeelte mag voor mij, maar dan nog vind ik dat dergelijke topics er niet in thuishoren.
even een menig van een kleine EBT'er :
sommige statistieken zijn leuk, zoals de beide hitsteden met dezelfde letter, of km*dagen. Dat zijn statistieken waaraan ik ook nog iets heb, hierbij speelt geluk ook een grote factor. Ik heb nog maar 2 hits maar wel 1 waarbij de beide steden met S beginnen. Uiteraard, hoe meer biljetten, hoe meer hits, hoe meer kans. De steden bingo en elke dag van het jaar een hit vind ik leuk om zien hoe ver de grote invoerders raken, maar hier speelt ook geluk weer een rol. Maar begin letter H of ST in de stad vind ik dan weer niet zo leuk. dan zijn lijsten die je zelf kan manipuleren. Ik ga niet speciaal naar STabroek of weSTende gaan rijden om daar een biljet op te halen. Op termijn kunnen deze steden er ook bij komen, maar ik ga daar geen speciale moeite voor doen. Biljetten ingeven uit verschillende plaatsen is leuk, maar voor mij blijft het een spel.
statistieken met hits zijn leuk, want die heb je totaal niet in de hand !
sommige statistieken zijn leuk, zoals de beide hitsteden met dezelfde letter, of km*dagen. Dat zijn statistieken waaraan ik ook nog iets heb, hierbij speelt geluk ook een grote factor. Ik heb nog maar 2 hits maar wel 1 waarbij de beide steden met S beginnen. Uiteraard, hoe meer biljetten, hoe meer hits, hoe meer kans. De steden bingo en elke dag van het jaar een hit vind ik leuk om zien hoe ver de grote invoerders raken, maar hier speelt ook geluk weer een rol. Maar begin letter H of ST in de stad vind ik dan weer niet zo leuk. dan zijn lijsten die je zelf kan manipuleren. Ik ga niet speciaal naar STabroek of weSTende gaan rijden om daar een biljet op te halen. Op termijn kunnen deze steden er ook bij komen, maar ik ga daar geen speciale moeite voor doen. Biljetten ingeven uit verschillende plaatsen is leuk, maar voor mij blijft het een spel.
statistieken met hits zijn leuk, want die heb je totaal niet in de hand !