EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Post by eddydevries »

intoer wrote:Ik zal me toevoegen bij de groep op de Grote Markt, ik kom namelijk met de auto en parkeer bij P&R Kardinge en reis met de bus naar de grote markt, ( BaliBennie bedankt voor het keurig uitzoeken waar we het beste konden parkeren). Ik ga morgenvroeg extra vroeg op pad, om zoveel mogelijk gemeentes te kunnen scoren rond Groningen, dit is namelijk daar een unieke kans voor want ik kom die kant nauwelijks op.

Groeten Intoer, en tot morgen
Misschien zitten we in dezelfde bus, want wij (=yli en ik) gaan ook naar Kardinge.

Ook allemaal de groeten en tot morgen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

eddydevries wrote:
intoer wrote:Ik zal me toevoegen bij de groep op de Grote Markt, ik kom namelijk met de auto en parkeer bij P&R Kardinge en reis met de bus naar de grote markt, ( BaliBennie bedankt voor het keurig uitzoeken waar we het beste konden parkeren). Ik ga morgenvroeg extra vroeg op pad, om zoveel mogelijk gemeentes te kunnen scoren rond Groningen, dit is namelijk daar een unieke kans voor want ik kom die kant nauwelijks op.

Groeten Intoer, en tot morgen
Misschien zitten we in dezelfde bus, want wij (=yli en ik) gaan ook naar Kardinge.

Ook allemaal de groeten en tot morgen.

Goedemorgen allemaal,

Dat zou leuk zij Eddy, ik heb geen idee hoelaat ik er ben? Tis nu wel erg vroeg..rond (5:00 uur) maar ik vertrek over 5 minuten, onderweg kom ik ongeveer 10 tankstations tegen, en die wil ik allemaal aandoen.!! En de 1e gemeente rond Groningen die ik wil scoren is Ten Boer ..vervolgens Loppersum...enzenz. Dus snel op pad...

tot straks .
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Mijn wekker ging iets voor zeven uur - ook veel te vroeg eigenlijk. Maar ach, ik heb toch vacantie :D

Over kwartiertje neem ik hier de trein en dan tot later vandaag....
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Goedemorgen allemaal!

Ik zit nog gewoon lekker thuis :) Ik hoef dan ook niet zo ver. Daarentegen zal ik vandaag geen nieuwe plaatsen en/of stippen scoren.
Hoe dan ook, Groningen heeft er zin in. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Of niet al te veel tegen, want de vooruitzichten, die gisteren nog heel aardig leken, zijn weer wat verslechterd. We zullen zien. Tot straks!

Tjariet
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

de twee delen van harrycompany zin om 7 uur ui naarden en helmond vertrokken. dit om ook veel gemeentes te scoren!

Tot straks!
Goin' down to southpark.....
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Over een klein half uurtje ga ik naar het station. Momenteel regent het hier in Rotterdam... Hoop dat het in het hoge noorden beter weer is...
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

De Grote Trek naar het Noorden is begonnen.

Op dit moment is het nog goed weer hier, maar dat zal niet zo blijven, vrees ik. Hopelijk valt het nog enigszins mee. En ook als het regent, maken we er een leuke dag van.

Goede reis, allen.
jaibee16
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by jaibee16 »

De Lemster "tourcar" vertrekt om 11.15 uur en is dan normaal gesproken ruim op tijd in Groningen!
Tot straks............ kleine paraplu gaat wel mee :wink:
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

BaliBennie vanuit de Arriva Store (15 minuten gratis internet hier) binnen in het Centraal Station te Groningen.

Het is een mooie maar bewolkte dag hier. Dat ziet er toch hoopvol uit!

Als je me niet vindt onder de stationsklok ga dan de stationshal binnen waar je kunt genieten van de architectuur van dit mooie station.

Vandaag heb ik een donkerblauwe jas aan met tekst Wavin op de borstzak, verder een spijkerbroek. Dus ik ben behoorlijk blauw vandaag (alleen niet van de drank!)

Ik sta voor jullie klaar en heb er echt veel zin in vandaag!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
Femke

Post by Femke »

Hoi Allemaal,

Balibennie helaas kon ik er niet bij zijn ivm mijn werk :( ik vond dit erg vervelend en was erg graag bij geweest.
Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij;).
Wel vind ik het erg leuk dat mensen via Ralf naar me vragen en me de groetjes doen.
Ik hoop dat iedereen een hele leuke meeting heeft gehad en ik hoor/lees de verhalen nog wel :D.
Nu naar bed, morgenvroeg weer werken.
Voor de latertjes, veel plezier nog!!

Groetjes Femke
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

We zijn net door de regen weer naar huis gefietst en kunnen terugkijken op een volgens ons zeer geslaagde EBT-meeting in Groningen. Het weer was vanmiddag prima, op wat kleine spettertjes na. Het was leuk om na 3,5 jaar EBT een hoop 'beroemde' namen nu eens in het echt te aanschouwen.

Verder was het natuurlijk erg bijzonder dat vermeer even langskwam om handen te schudden.

Hopelijk blijken er nog wat mooie hits te zitten bij de biljetten die iedereen in Groningen heeft gescoord.

Dank, allen, voor de komst! Tot hits, tot later.
femke1990
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by femke1990 »

Hoi Iedereen,

Balibennie, leuk dat je met Tjariet een meeting hebt georganiseerd. Helaas kon ik er deze keer niet bij zijn ivm mijn werk :( . Ik was er heel graag weer eens bij geweest maar ik hoop de volgende keer aanwezig te kunnen zijn.
Hopelijk hebben jullie een hele leuke en gezellige meeting gehad :D .
Erg leuk om te horen dat er wel naar me gevraagt word en de groetjes gedaan worden, dankjulliewel.
Voor de latertjes, nog veel plezier en ik hoor/lees de verhalen wel.

Groetjes Femke
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

hi all

we kunnen terug kijken op een gezellige dag. ikzelf vond het erg leuk jullie allemaal eens te ontmoeten. veel hits toegewenst en tot de volgende keer.

arjen en robert

p.s. denken jullie aan 13 november?
Goin' down to southpark.....
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Net een klein half uurtje weer thuis, en het was inderdaad een geslaagde meeting! Leuk om weer wat nieuwe gezichten bij meetings te zien, waaronder vermeer.

En voor mezelf was de meeting ook geslaagd: eindelijk m'n eerste R/X :note-20:'s ontvangen, en een nieuwe hoogste shortcode voor Franse tientjes... :)

Bedankt BaliBennie en Tjariet (x2) voor de organisatie!
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ik ben ook weer thuis van een geweldige meeting. Mijn complimenten BaliBennie en Tjariet! Het was fijn om zowel oude bekenden als nieuwe gezichten te zien (i.h.b. vermeer :wink: ).

Eddy, bedankt dat ik met jou mee kon terugrijden.

Ik ga nu slapen, morgen voer ik de biljetten wel in.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”