Fons wrote:
Ik zou haast gaan denken dat je een moderator hebt omgekocht om een schrijffout in mijn post te maken
Ik ontken alles... hoe kun je dat nou denken van de op 9 na ongelukkigste Nederlander?
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ben ik even een paar dagen op de camping, slaat Nataschja gelijk haar slag......
Maar goed als ik ook vijf dagen niet online ben geweest kan ik dat verwachten. Natuurlijk heb ik niet stilgestaan en heb een stapel biljetten in te voeren wat ik nu direct ga doen.
Ik ben inmiddels gezakt naar plaats 93 NL door mijn inactiviteit. Ben benieuwd naar welke plaats ik nu ga stijgen en of ik Nataschja nu direct al ga inhalen of dat dat nog een paar dagen gaat duren.
Ben ik even een paar dagen op de camping, slaat Nataschja gelijk haar slag......
Maar goed, als ik ook vijf dagen niet online ben geweest kan ik dat verwachten. Natuurlijk heb ik niet stilgestaan en heb een stapel biljetten in te voeren wat ik nu direct ga doen.
Ik ben inmiddels gezakt naar plaats 93 NL door mijn inactiviteit. Ben benieuwd naar welke plaats ik nu ga stijgen en of ik Nataschja nu direct al ga inhalen of dat dat nog een paar dagen gaat duren.
BaliBennie wrote:Owkeeej,
Ben ik even een paar dagen op de camping, slaat Nataschja gelijk haar slag...
Ja, ongelooflijk die meid... ik ga zelf over 2 weekjes vertrekken en dan word ik natuurlijk door jullie allebei ingehaald
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Woodenshoe is na een hele lange tijd van niet actief zijn weer actief geworden
We zullen hopen dat ook hij snel zijn eerste hit krijgt en uit deze lijst verdwijnt.
Dan zal het ook voor de rest wat makkelijker worden om op nummer 1 te komen!
Ralf wrote:Woodenshoe is na een hele lange tijd van niet actief zijn weer actief geworden
Die Woodenshoe heeft pas doorzettingsvermogen... nu maar hopen dat 'ie eindelijk een hit krijgt voor dat Nataschja en ik elkaars biljetten gaan vinden.... kunnen we weer wat stijgen. Ik ga zeer binnenkort weer twee plaatsen prijsgeven... BaliBennie en Natas zitten me op de hielen nu...
Ralf wrote:Woodenshoe is na een hele lange tijd van niet actief zijn weer actief geworden
Die Woodenshoe heeft pas doorzettingsvermogen... nu maar hopen dat 'ie eindelijk een hit krijgt voor dat Nataschja en ik elkaars biljetten gaan vinden.... kunnen we weer wat stijgen. Ik ga zeer binnenkort weer twee plaatsen prijsgeven... BaliBennie en Natas zitten me op de hielen nu...
Ja na meer als een half jaar (volgens mij) weer begonnen!
De hitkansen zijn nu ook aanzienlijk hoger!
Kom op niet de moet opgeven he!
Het is wel weer leuk om te zien hoeveel plaatsen ik in de lijst ben gestegen..... Moet voor volgende week toch nog even het een en ander doen zie ik wel. Was enkele dagen offline PC crash, maar wel een met de meeste ingevoerde biljetjes (355), en daar gaan we toch maar voor.
Ralf weer mijn dank voor de lijst.
Voorlopig zal ik wel niet zo hard stijgen in de lijst. Mijn hulp is momenteel met vakantie
Nataschja wrote:Voorlopig zal ik wel niet zo hard stijgen in de lijst. Mijn hulp is momenteel met vakantie
Ow is dit dan mijn kans om ietsjes voorsprong weer te nemen voordat jij weer een berg gaat invoeren?
Ik moest vorige week er ook flink mijn best voor doen om je weer voor te komen
Yep, dat kun je wel zeggen. Moet maar weer eens gaan pinnen of zo en dan de boel maar ergens gaan wisselen.... Na de vakanties zal ik het wel weer iets drukker krijgen.... of ik moet ervoor gaan zorgen dat ik nog een paar van die gekken krijg die mij willen helpen... je weet het niet