25 ongelukkigste Nederlanders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Fonzie wrote:
Fons wrote: WTF!
Ik had dat dus echt niet door! :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D
:lol: :lol: :wink:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik zou haast gaan denken dat je een moderator hebt omgekocht om een schrijffout in mijn post te maken :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Fons wrote: Ik zou haast gaan denken dat je een moderator hebt omgekocht om een schrijffout in mijn post te maken
Ik ontken alles... hoe kun je dat nou denken van de op 9 na ongelukkigste Nederlander? :P :) :wink:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Owkeeej,

Ben ik even een paar dagen op de camping, slaat Nataschja gelijk haar slag...... :wink:
Maar goed als ik ook vijf dagen niet online ben geweest kan ik dat verwachten. Natuurlijk heb ik niet stilgestaan en heb een stapel biljetten in te voeren wat ik nu direct ga doen.
Ik ben inmiddels gezakt naar plaats 93 NL door mijn inactiviteit. Ben benieuwd naar welke plaats ik nu ga stijgen en of ik Nataschja nu direct al ga inhalen of dat dat nog een paar dagen gaat duren. :P

Nu eerst maar es invoeren... 8)
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Owkeeej,

Ben ik even een paar dagen op de camping, slaat Nataschja gelijk haar slag...... :wink:
Maar goed, als ik ook vijf dagen niet online ben geweest kan ik dat verwachten. Natuurlijk heb ik niet stilgestaan en heb een stapel biljetten in te voeren wat ik nu direct ga doen.
Ik ben inmiddels gezakt naar plaats 93 NL door mijn inactiviteit. Ben benieuwd naar welke plaats ik nu ga stijgen en of ik Nataschja nu direct al ga inhalen of dat dat nog een paar dagen gaat duren. :P

Nu eerst maar es invoeren... 8)

Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

BaliBennie wrote:Owkeeej,
Ben ik even een paar dagen op de camping, slaat Nataschja gelijk haar slag...
Ja, ongelooflijk die meid... ik ga zelf over 2 weekjes vertrekken en dan word ik natuurlijk door jullie allebei ingehaald :roll: :?
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Oeh, 4 biljetten te kort om Nataschja in te halen en plaats 88 te bereiken. :roll:
Nu 'slechts' een 90e plek NL

54 biljetjes waren toch te weinig.....

Nou jah straks nog even de koopavond bezoeken :twisted:

Dan heb ik haar ook o.a. weer op de 25 ongelukkigste ingehaald :)

Edit
Zo bij deze ff wat boodschappen vanavond al gehaald i.p.v. morgen 8)
De benodigde 4 biljetjes ontvangen.....

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Woodenshoe is na een hele lange tijd van niet actief zijn weer actief geworden :)
We zullen hopen dat ook hij snel zijn eerste hit krijgt en uit deze lijst verdwijnt.
Dan zal het ook voor de rest wat makkelijker worden om op nummer 1 te komen!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote:Woodenshoe is na een hele lange tijd van niet actief zijn weer actief geworden
Die Woodenshoe heeft pas doorzettingsvermogen... nu maar hopen dat 'ie eindelijk een hit krijgt voor dat Nataschja en ik elkaars biljetten gaan vinden.... kunnen we weer wat stijgen. Ik ga zeer binnenkort weer twee plaatsen prijsgeven... BaliBennie en Natas zitten me op de hielen nu...
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fonzie wrote:
Ralf wrote:Woodenshoe is na een hele lange tijd van niet actief zijn weer actief geworden
Die Woodenshoe heeft pas doorzettingsvermogen... nu maar hopen dat 'ie eindelijk een hit krijgt voor dat Nataschja en ik elkaars biljetten gaan vinden.... kunnen we weer wat stijgen. Ik ga zeer binnenkort weer twee plaatsen prijsgeven... BaliBennie en Natas zitten me op de hielen nu...
Ja na meer als een half jaar (volgens mij) weer begonnen!
De hitkansen zijn nu ook aanzienlijk hoger!
Kom op niet de moet opgeven he!
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Warm Cold heeft zijn/haar eerste hit!
Gefeliciteerd!

http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=1335500
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Het is wel weer leuk om te zien hoeveel plaatsen ik in de lijst ben gestegen..... Moet voor volgende week toch nog even het een en ander doen zie ik wel. Was enkele dagen offline PC crash, maar wel een met de meeste ingevoerde biljetjes (355), en daar gaan we toch maar voor. :wink: :lol: :lol:

Ralf weer mijn dank voor de lijst.
Voorlopig zal ik wel niet zo hard stijgen in de lijst. Mijn hulp is momenteel met vakantie :cry:
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Nataschja wrote:Voorlopig zal ik wel niet zo hard stijgen in de lijst. Mijn hulp is momenteel met vakantie :cry:
Ow is dit dan mijn kans om ietsjes voorsprong weer te nemen voordat jij weer een berg gaat invoeren?

Ik moest vorige week er ook flink mijn best voor doen om je weer voor te komen :lol:

Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

BaliBennie wrote:
Nataschja wrote:Voorlopig zal ik wel niet zo hard stijgen in de lijst. Mijn hulp is momenteel met vakantie :cry:
Ow is dit dan mijn kans om ietsjes voorsprong weer te nemen voordat jij weer een berg gaat invoeren?

Ik moest vorige week er ook flink mijn best voor doen om je weer voor te komen :lol:
Yep, dat kun je wel zeggen. Moet maar weer eens gaan pinnen of zo en dan de boel maar ergens gaan wisselen.... :wink: Na de vakanties zal ik het wel weer iets drukker krijgen.... of ik moet ervoor gaan zorgen dat ik nog een paar van die gekken krijg die mij willen helpen... je weet het niet :lol:
roel van delft
Euro-Newbie
Euro-Newbie

609 biljetten

Post by roel van delft »

hey ik sta nu als 25ste in de rij met de ongelukkigste nederlanders.
Dus pas die lijst maar eens aan
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Re: 609 biljetten

Post by Ralf »

roel van delft wrote:hey ik sta nu als 25ste in de rij met de ongelukkigste nederlanders.
Dus pas die lijst maar eens aan
Gebeurd om de 2 weken op een maandag avond dus je zal tot maandag moeten wachten :wink:
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”