Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

PeePee2007 bongattu Hartolan osuuspankissa tänään vähän vaille 2. :D :wink:
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Vihtavuoren miehet visiteeraa näköjään ahkeraan Hartolassa. :lol: Torstaina iltapäivällä bongasin JiiPee72:n paikallisessa marketissa.
Postcrossing
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

soilian wrote:Vihtavuoren miehet visiteeraa näköjään ahkeraan Hartolassa. :lol: Torstaina iltapäivällä bongasin JiiPee72:n paikallisessa marketissa.
Juu oltiin peepeen kanssa liikenteessä siellä suunnalla, samalla tuli hankittua yks uusi täpläkin. Ja pitihän sitä sitten tukea paikallista markettia ostamalla lukemista sieltä.
Osa pankkikeikkojen seteleistä odottaa edelleen kirjaamista, kun ei ole oikein ehtinyt/jaksanut kirjata niitä kun ollut muuta menoa.
Seuraava päivä kun tuli nukuttua pitkälle iltapäivälle asti, ei Hartolan reissun takia vaan sitten illalla Jkl:ssä olleen Lauri Tähkä & Elonkerjuun keikan takia. Tai no ei se vajaan puolentoista tunnin keikka niin väsyttänyt, vaan se kotimatka. Nimittäin tuli huvin vuoksi käveltyä kotio n. 18 kilsaa 8O , aikaa siihen meni n. 3 tuntia.
Tosin loppumatkasta pari kolme kilsaa kävelin hiljempaa kun alkoi jo kantapäissä ja päkiöissä tuntua, ei olleet parhaat mahdolliset kengät tuommoiseen vaellukseen. :roll:
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

aplfi wrote:
Mansenplikka wrote:Pidemmittä puheitta: aplfi bongattu eilen Löytiksessä :) Sivusilmällä huomasin tutun hahmon kassalla, kun olin itse poistumassa kaupasta.
Helppohan sun on bongailla :D
Niinpä 8) Uusin tuplabongaus eiliseltä Kalevan Prismasta :D Ja niin, onnea! :D
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Mansenplikka wrote: Uusin tuplabongaus eiliseltä Kalevan Prismasta :D
Missäs oltiin ja missä itte olit?
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

Missäs me Yippo ollaan tavattu ja koska, kun sähköpostiin tuli botsbotin kautta ilmoitus? Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt koko ohjelmaa. Ja sinuthan minä tunnen, mutta en muista kyllä nähneeni sinua :D
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

JackTheRipper wrote:Missäs me Yippo ollaan tavattu ja koska, kun sähköpostiin tuli botsbotin kautta ilmoitus? Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt koko ohjelmaa. Ja sinuthan minä tunnen, mutta en muista kyllä nähneeni sinua :D
Tuo bongaus on tapahtunut 12 päivää ja 20 tuntia sitten. En ole ihan varma missä olen liikuskellut, mutta mahdollisia paikkoja on keskusta, Limingantullin Prisma, Kodin Ykkönen. Jostain sieltä tuo on varmaan tullut. Mulla on tavallisesti julkisillä paikoilla softa päällä, mutta tuota synkkausta teen harvemmin niin siitä viive.
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

Yippo wrote:
JackTheRipper wrote:Missäs me Yippo ollaan tavattu ja koska, kun sähköpostiin tuli botsbotin kautta ilmoitus? Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt koko ohjelmaa. Ja sinuthan minä tunnen, mutta en muista kyllä nähneeni sinua :D
Tuo bongaus on tapahtunut 12 päivää ja 20 tuntia sitten. En ole ihan varma missä olen liikuskellut, mutta mahdollisia paikkoja on keskusta, Limingantullin Prisma, Kodin Ykkönen. Jostain sieltä tuo on varmaan tullut. Mulla on tavallisesti julkisillä paikoilla softa päällä, mutta tuota synkkausta teen harvemmin niin siitä viive.
Eli se oli runeberginpäivä ja se on ollut Prisma missä ollaan oltu yhtäaikaa, kun hain silloin sieltä ruokaa =) Onneksi mulla on hyvä muisti ;)
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

JackTheRipper wrote:
Yippo wrote:
Eli se oli runeberginpäivä ja se on ollut Prisma missä ollaan oltu yhtäaikaa, kun hain silloin sieltä ruokaa =) Onneksi mulla on hyvä muisti ;)
Hyvin mahdollista, en nyt muista oliko se maanantai vaiko tiistai kun oltiin liikenteessä mutta on sen täytynyt varmaan sitten olla tiistai :-) Setelikirjauksistahan se selviäisi jos jaksaisi katsoa.
T.Pitkänen
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by T.Pitkänen »

soilian wrote:Vihtavuoren miehet visiteeraa näköjään ahkeraan Hartolassa. :lol: Torstaina iltapäivällä bongasin JiiPee72:n paikallisessa marketissa.
Ja jos bongaat siellä paikallisessa marketissa plussa-korttini niin laitata se hipikyytiä tännepäin! Sinne kai se syssyllä jäi :D
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Kummassa marketissa? :wink:
Postcrossing
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Ei tainnut paljon puuttua, etten olisi bongannut k.j.k:ta (tai hän minua www.eurobilltracker.com -autoineni) Mäntässä ainakin tästä osumasta ja tämän edustamasta miinasta päätellen... Näköjään pieniä tulkintaerimielisyyksiä setelien kunnostakin löytyy... Mut nyt nukkumaan EBT-loman jälkeen. Kuudelta taas liikkeelle töiden merkeissä.
k.j.k
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by k.j.k »

Kävin Mäntän Nordeassa joskus puolen päivän aikoihin.
Punaisella Vivarolla olin liikenteessä.
Niin se setelin kunto muuttuu kun sen silittää ja teippaa repeämät. :)
Syöttövaiheessa se on kyllä ollut varmaan ryppyinen tai revennyt. :!:
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

Mahtoiko Nam Som käydä eilen Tullintorin Rollsissa?

Kävin tuossa katselemassa vielä EBT-galleriastakin miittikuvia ja hyvin samannäköinen herra ko. paikassa eilen oli :)
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
Nam Som
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Nam Som »

Tunnustan olleeni siellä. Siitä matka jatkuikin melkeen saman tien kohti Thaimaata. Tosin siltäkin reissulta on jo valitettavasti palattu.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”