Juu oltiin peepeen kanssa liikenteessä siellä suunnalla, samalla tuli hankittua yks uusi täpläkin. Ja pitihän sitä sitten tukea paikallista markettia ostamalla lukemista sieltä.soilian wrote:Vihtavuoren miehet visiteeraa näköjään ahkeraan Hartolassa.Torstaina iltapäivällä bongasin JiiPee72:n paikallisessa marketissa.
Niinpäaplfi wrote:Helppohan sun on bongaillaMansenplikka wrote:Pidemmittä puheitta: aplfi bongattu eilen LöytiksessäSivusilmällä huomasin tutun hahmon kassalla, kun olin itse poistumassa kaupasta.
Tuo bongaus on tapahtunut 12 päivää ja 20 tuntia sitten. En ole ihan varma missä olen liikuskellut, mutta mahdollisia paikkoja on keskusta, Limingantullin Prisma, Kodin Ykkönen. Jostain sieltä tuo on varmaan tullut. Mulla on tavallisesti julkisillä paikoilla softa päällä, mutta tuota synkkausta teen harvemmin niin siitä viive.JackTheRipper wrote:Missäs me Yippo ollaan tavattu ja koska, kun sähköpostiin tuli botsbotin kautta ilmoitus? Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt koko ohjelmaa. Ja sinuthan minä tunnen, mutta en muista kyllä nähneeni sinua
Eli se oli runeberginpäivä ja se on ollut Prisma missä ollaan oltu yhtäaikaa, kun hain silloin sieltä ruokaa =) Onneksi mulla on hyvä muistiYippo wrote:Tuo bongaus on tapahtunut 12 päivää ja 20 tuntia sitten. En ole ihan varma missä olen liikuskellut, mutta mahdollisia paikkoja on keskusta, Limingantullin Prisma, Kodin Ykkönen. Jostain sieltä tuo on varmaan tullut. Mulla on tavallisesti julkisillä paikoilla softa päällä, mutta tuota synkkausta teen harvemmin niin siitä viive.JackTheRipper wrote:Missäs me Yippo ollaan tavattu ja koska, kun sähköpostiin tuli botsbotin kautta ilmoitus? Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt koko ohjelmaa. Ja sinuthan minä tunnen, mutta en muista kyllä nähneeni sinua
Hyvin mahdollista, en nyt muista oliko se maanantai vaiko tiistai kun oltiin liikenteessä mutta on sen täytynyt varmaan sitten olla tiistaiJackTheRipper wrote:Eli se oli runeberginpäivä ja se on ollut Prisma missä ollaan oltu yhtäaikaa, kun hain silloin sieltä ruokaa =) Onneksi mulla on hyvä muistiYippo wrote:Tuo bongaus on tapahtunut 12 päivää ja 20 tuntia sitten. En ole ihan varma missä olen liikuskellut, mutta mahdollisia paikkoja on keskusta, Limingantullin Prisma, Kodin Ykkönen. Jostain sieltä tuo on varmaan tullut. Mulla on tavallisesti julkisillä paikoilla softa päällä, mutta tuota synkkausta teen harvemmin niin siitä viive.JackTheRipper wrote:Missäs me Yippo ollaan tavattu ja koska, kun sähköpostiin tuli botsbotin kautta ilmoitus? Itse en ole enään vähään aikaan käyttänyt koko ohjelmaa. Ja sinuthan minä tunnen, mutta en muista kyllä nähneeni sinua