25 ongelukkigste Nederlanders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Fonzie
- Euro-Master

Eentje die me zwaar valt... Balibennie heeft me ingehaald en bovendien zijn er talloze achtervolgers die meer biljetten invoeren dan ikRalf wrote:De nieuwe lijst staat weer online.
Er is flinke strijd in de lijst dat is zeer leuk om te zien.
Misschien moet ik het zinkende schip maar verlaten en een hit scoren... hahaha
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- BaliBennie
- Forum Moderator

Heey Fonzie,
Je hebt toch nog de Ten Boer match om mee te strijden?
Ik ga inderdaad wel als een speer op t moment, nu geklommen tot vlak boven jou, op plaats 10. Ik probeer nu in de top 330 te komen of anders met een hit in een andere lijst.
Ik ga inderdaad wel als een speer op t moment, nu geklommen tot vlak boven jou, op plaats 10. Ik probeer nu in de top 330 te komen of anders met een hit in een andere lijst.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- Fonzie
- Euro-Master

Hahaha... dat moet ik binnen een maand ook afleggen, vrees ikBaliBennie wrote:Heey Fonzie,
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
-
MDeen
- Euro-Master

En een dag na de nieuwe lijst meld ik mij af! IK HEB EEN HIT!!
Ik vond het fijn eens een keer ergens (vrij) bovenaan te staan, maar het geluk mocht niet lang duren.
Nu de hitratiolijst opklimmen
Ik vond het fijn eens een keer ergens (vrij) bovenaan te staan, maar het geluk mocht niet lang duren.
Nu de hitratiolijst opklimmen
- Fonzie
- Euro-Master

Batavorum wrote: Dit geeft ook weer een verschuiving in de internationale ongelukkigen lijst.
@ Fonzie, hou vol je komt zeker aan de beurt (nog maar 600 als je hetzelfde bereikt als MDeen).
Dank jullie welJabosa2 wrote: En jij ook een beetje gefeliciteerd Fonzie, maar je ziet het de volhouder overwint op de lange duur!!!!
-
roel van delft
- Euro-Newbie

hit
leuk dat ik in de lijst sta van de ongelukkigste nederlanders maar ik heb er maar een dagje in gestaan want ik heb vandaag mijn eerste hit.
geen grote maar het is een begin.
nu op naar de volgende
nu op naar de volgende
Re: hit
Gefeliciteerd Roel, met je eerste hit.roel van delft wrote:leuk dat ik in de lijst sta van de ongelukkigste nederlanders maar ik heb er maar een dagje in gestaan want ik heb vandaag mijn eerste hit.
nu op naar de volgende
De eerste is altijd echt genieten, vind je niet?
- bhoeyb
- Euro-Master

Re: hit
Leukroel van delft wrote:leuk dat ik in de lijst sta van de ongelukkigste nederlanders maar ik heb er maar een dagje in gestaan want ik heb vandaag mijn eerste hit.
nu op naar de volgende