Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Ralf
- Euro-Master

Ik kreeg net een smsje van hem dat hij wat muntjes voor mij had verzameld (Finse,Luxemburgse enz)Ralf wrote:Mijn broer vertrekt morgen naar Spanje (lloret).
Hij zou wat biljetten voor mij wat biljetten opschrijven dus ik ben benieuwd misschien nog een leuke hit
Hij had het nie over de biljetten maarja volgens mij heeft hij daar ook wel aangedacht.
Ik ben benieuwd als hij Zondag thuis komt of ik wat nieuwe stipjes heb
Ik ga vanmiddag op kraamvisite in .... Oosterhout.
Een collega van mij die daar woont heeft daar in mei ook het artikel over Ans gelezen, toen refereerde hij naar ons als "idioten"
. Dat werd er niet beter op toen ik bekende dat ik er ook een was
.
Ik ga hem vanmiddag vragen of ik de biljetten bij hem in huis op mag schrijven, dan heb ik eindelijk een grote kans op een hit
.
Een collega van mij die daar woont heeft daar in mei ook het artikel over Ans gelezen, toen refereerde hij naar ons als "idioten"
Ik ga hem vanmiddag vragen of ik de biljetten bij hem in huis op mag schrijven, dan heb ik eindelijk een grote kans op een hit
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
- Ralf
- Euro-Master

Haha leuk om te horen.Batavorum wrote:Ik ga vanmiddag op kraamvisite in .... Oosterhout.![]()
Een collega van mij die daar woont heeft daar in mei ook het artikel over Ans gelezen, toen refereerde hij naar ons als "idioten". Dat werd er niet beter op toen ik bekende dat ik er ook een was
.
Ik ga hem vanmiddag vragen of ik de biljetten bij hem in huis op mag schrijven, dan heb ik eindelijk een grote kans op een hit.
Succes met het vinden van je hit.
- Annie_in_exile
- Euro-Master in Training

Hihi, the schedule has tightened: actually it will be 5 countries in 4 weeks. Paid a visit to Maastricht last weekend and leave for Paris tomorrow afternoon. Notes brought from Finland will be scattered around. Not that I expect anyone to ever find them, since no-one in Belgium or Germany is ever bothered to register my notes.Annie_in_exile wrote:In the next 5 weeks I've got 4 countries on my agenda: Luxembourg, Estonia, Finland and France.Plus a weekend visit here in Belgium, a small town I've never been to.
-
rufus50
- Euro-Master in Training

De papieren voor onze chiro-vakantie naar Hongarije zijn binnen. We hebben iedereen aangeraden de biljetten ginds om te ruilen daar dit goedkoper zou zijn. Op die manier hebben we onmiddelijk een beetje meer kans om een verre hit te maken. VErschillende leden voeren ook geregeld hun biljetjes in ondertussen.
- Ralf
- Euro-Master

Ik kreeg net een smsje van hem met wat codes van biljetten en de plaats.Ralf wrote:Ik kreeg net een smsje van hem dat hij wat muntjes voor mij had verzameld (Finse,Luxemburgse enz)Ralf wrote:Mijn broer vertrekt morgen naar Spanje (lloret).
Hij zou wat biljetten voor mij wat biljetten opschrijven dus ik ben benieuwd misschien nog een leuke hit
Hij had het nie over de biljetten maarja volgens mij heeft hij daar ook wel aangedacht.
Ik ben benieuwd als hij Zondag thuis komt of ik wat nieuwe stipjes heb
Ik heb nu een stipje in luxemburg ( 1 biljet) en een stipje in lloret (2 biljetten) hopelijk heeft hij er zondag nog meer voor me
- Ralf
- Euro-Master

Ja klopt ik had het al gevonden.ans wrote:Ik vertrek nu naar Duitsland voor een weekje.
Alle biljetten zijn ingevoerd.
Ik laat het werk weer over aan mijn "compagnons", sterkte ermee
![]()
En Ralf, mijn kaart met stipjes staat op het Engelse forum bij Spreading your bills
Maak er een leuke week van en wie weet in de tussentijd veel hits.
- Edwin
- Euro-Regular in Training

Gisteravond tegen een uurtje of 10 weer terug uit Hongarije en Oostenrijk. Heb vanmorgen al weer een aantal biljetjes inzitten voeren, die ik kreeg na het terugwisselen van Forinten naar euro's. Alles gewisseld bij de grensovergang Gyor.jabosa2 wrote:Hallo Edwin, jij komt terug om te melden dat je gelijk weer vertrekt.....
Ik hoop dat je na je reis naar Hongarije weer vaker hier laat zien. Ik wens je een voorspoedige reis en kom gezond weer terug.
Nu maar weer wachtten op 'hits'.
-
Eurorulezz
- Euro-Expert in Training

Gefeliciteerd Ralf, maar zorg wel dat ie genoeg geld bij zich heeft zodat hij niet met 0 biljetjes terug komt.Ralf wrote:Mijn pa heeft vandaag een telefoontje op zijn werk gehad dat hij samen met een collega is uitgenodigt voor de EK wedstrijd Nederland -Tsjechie dus ik heb volgende week op een stipje in Portugal![]()
![]()