Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

en ik? ik vertrek morgenvroeg naar IERLAND, jawel IERLAND. laat de ierse biljetjes maar komen :D :lol: :P 8)
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ralf wrote:Mijn broer vertrekt morgen naar Spanje (lloret).
Hij zou wat biljetten voor mij wat biljetten opschrijven dus ik ben benieuwd misschien nog een leuke hit :D
Ik kreeg net een smsje van hem dat hij wat muntjes voor mij had verzameld (Finse,Luxemburgse enz)
Hij had het nie over de biljetten maarja volgens mij heeft hij daar ook wel aangedacht.
Ik ben benieuwd als hij Zondag thuis komt of ik wat nieuwe stipjes heb :)
Batavorum
Euro-Master
Euro-Master

Post by Batavorum »

Ik ga vanmiddag op kraamvisite in .... Oosterhout. 8)

Een collega van mij die daar woont heeft daar in mei ook het artikel over Ans gelezen, toen refereerde hij naar ons als "idioten" :wink: . Dat werd er niet beter op toen ik bekende dat ik er ook een was 8O .

Ik ga hem vanmiddag vragen of ik de biljetten bij hem in huis op mag schrijven, dan heb ik eindelijk een grote kans op een hit :D .
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Batavorum wrote:Ik ga vanmiddag op kraamvisite in .... Oosterhout. 8)

Een collega van mij die daar woont heeft daar in mei ook het artikel over Ans gelezen, toen refereerde hij naar ons als "idioten" :wink: . Dat werd er niet beter op toen ik bekende dat ik er ook een was 8O .

Ik ga hem vanmiddag vragen of ik de biljetten bij hem in huis op mag schrijven, dan heb ik eindelijk een grote kans op een hit :D .
Haha leuk om te horen.
Succes met het vinden van je hit.
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Zaterdag morgen ben ik in Tilburg te vinden. Ik moet daar minimaal een uur wachten dus ik zal zeker ergens een terrasje proberen te vinden om wat biljetten uit te wisselen.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Ik vertrek zaterdag naar Spanje voor een rondreis door Andolousië. Neem vooral 5 eurobiljetten mee en wat aangepaste flyers om overal achter te laten. Hopelijk brengt dit enkele nieuwe Spaanse gebruikers mee...
Annie_in_exile
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Annie_in_exile »

Annie_in_exile wrote:In the next 5 weeks I've got 4 countries on my agenda: Luxembourg, Estonia, Finland and France. :P Plus a weekend visit here in Belgium, a small town I've never been to. :D
Hihi, the schedule has tightened: actually it will be 5 countries in 4 weeks. Paid a visit to Maastricht last weekend and leave for Paris tomorrow afternoon. Notes brought from Finland will be scattered around. Not that I expect anyone to ever find them, since no-one in Belgium or Germany is ever bothered to register my notes. :( :wink:
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

De papieren voor onze chiro-vakantie naar Hongarije zijn binnen. We hebben iedereen aangeraden de biljetten ginds om te ruilen daar dit goedkoper zou zijn. Op die manier hebben we onmiddelijk een beetje meer kans om een verre hit te maken. VErschillende leden voeren ook geregeld hun biljetjes in ondertussen.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ralf wrote:
Ralf wrote:Mijn broer vertrekt morgen naar Spanje (lloret).
Hij zou wat biljetten voor mij wat biljetten opschrijven dus ik ben benieuwd misschien nog een leuke hit :D
Ik kreeg net een smsje van hem dat hij wat muntjes voor mij had verzameld (Finse,Luxemburgse enz)
Hij had het nie over de biljetten maarja volgens mij heeft hij daar ook wel aangedacht.
Ik ben benieuwd als hij Zondag thuis komt of ik wat nieuwe stipjes heb :)
Ik kreeg net een smsje van hem met wat codes van biljetten en de plaats.
Ik heb nu een stipje in luxemburg ( 1 biljet) en een stipje in lloret (2 biljetten) hopelijk heeft hij er zondag nog meer voor me :)
ans
Euro-Master
Euro-Master

Post by ans »

Ik vertrek nu naar Duitsland voor een weekje.
Alle biljetten zijn ingevoerd.
Ik laat het werk weer over aan mijn "compagnons", sterkte ermee
:wink:

En Ralf, mijn kaart met stipjes staat op het Engelse forum bij Spreading your bills :)
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

ans wrote:Ik vertrek nu naar Duitsland voor een weekje.
Alle biljetten zijn ingevoerd.
Ik laat het werk weer over aan mijn "compagnons", sterkte ermee
:wink:

En Ralf, mijn kaart met stipjes staat op het Engelse forum bij Spreading your bills :)
Ja klopt ik had het al gevonden.
Maak er een leuke week van en wie weet in de tussentijd veel hits.
Edwin
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Edwin »

jabosa2 wrote:Hallo Edwin, jij komt terug om te melden dat je gelijk weer vertrekt.....

Ik hoop dat je na je reis naar Hongarije weer vaker hier laat zien. Ik wens je een voorspoedige reis en kom gezond weer terug.
Gisteravond tegen een uurtje of 10 weer terug uit Hongarije en Oostenrijk. Heb vanmorgen al weer een aantal biljetjes inzitten voeren, die ik kreeg na het terugwisselen van Forinten naar euro's. Alles gewisseld bij de grensovergang Gyor.

Nu maar weer wachtten op 'hits'.
One step done, many more to go

My stats
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Eurorulezz »

Mijn ouders gaan naar turkije dit jaar, ik geef ze de opdracht mee om daar te kijken naar euro briefjes dus ik wacht af welke nationaliteiten daar rond lopen.
Voorheen Eurorulezz
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Mijn pa heeft vandaag een telefoontje op zijn werk gehad dat hij samen met een collega is uitgenodigt voor de EK wedstrijd Nederland -Tsjechie dus ik heb volgende week op een stipje in Portugal :D :D :D
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by lian »

Ralf wrote:Mijn pa heeft vandaag een telefoontje op zijn werk gehad dat hij samen met een collega is uitgenodigt voor de EK wedstrijd Nederland -Tsjechie dus ik heb volgende week op een stipje in Portugal :D :D :D
Gefeliciteerd Ralf, maar zorg wel dat ie genoeg geld bij zich heeft zodat hij niet met 0 biljetjes terug komt.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”