hena88 wrote:Itselläni on tasan 14 osumaa, joista yksikään ei ole moderoituja. Tosin mukaan mahtuu kaksi 0/1 osumaa... mielenkiintoiseksi ne kuitenkin on laskettu.
Osumia minulla on nyt 20 mielenkiintoista ja 1 moderoitu. Kyseinen tilastotappio tuli, kun löysin R-kioskin kassaa kirjatessa kaksi Petterihin seteliä. Toinen oli 0/7 ja toinen 0/8... Ensimmäinen moderoitiin. Samasta paikasta sain vielä ihan komean osuman Klazun kanssa. Samana päivänä napsahti vielä Porista. Joten moderointilukuni on siis 1/24*100=4,6667
Päivitetty 29.12.2005
Last edited by Coin on Fri Dec 30, 2005 1:05 am, edited 1 time in total.
Koska Nollakerhossa tapahtui niin paljon muutoksia päivitin molemmat listat.
Muista kohdista huomasin Tiurankin pudonneen pois nollakerhosta, mutten muuta hänen tulostaan ennen kuin hän itse sen ilmoittaa
Yökkönen wrote:Mulla 70 mielenkiintoista ja 4 mielenkiinnotonta l. moderoitua osumaa, moderointiprosentti siis
5,41.
Eli kaikki sun moderoidut on niitä minun kanssa osuttuja Niitä voisi periaatteessa olla enemmänkin. Mulla on 56 osumaa joista 41 mielenkiintoisia eli 26,8% moderoituja ja prosentti voisi olla siis vähän suurempikin. Pikkusiskon kanssa myös pari jotka ei nyt niin mielenkiintoisia ole vaikka niitä ei olekaan moderoitu.
74 osumaa myöhemmin moderoituja on tullut lisää 23 kpl eli osumia 130 kpl joista 92 mielenkiintoisia 29,2%.
Päivitin tänään myös oman lukuni ja huomansin kauhukseni modetutoitujen osumieni määrän vähenneen!!
Miten se on mahdollista??
Niin juu, se yksi tripla.
No ei kaikkea voi aina muistaa
JuusoJuu ilmoittautui uutena listalle päästen suoraan sijalle 37, eli ei mikään huono sijoitus. Muutamat yrittivät huonontaa sijoitstaan, mutta huonolla menestyksellä