Onnittelut! :)

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: Onnittelut! :)

Post by Juristi M »

Onneksi olkoon, Eliezer.
Perässä tullaan, mutta kiinni en lupaa ottaa :D
Timali
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Timali »

Onnittelut EURO kymmenvuotispäivän johdosta :lol: . Toivottavasti pysyt vahvana tästä eteenkin päin, jotta meillä ebtareillakin olisi tämä harrastus :mrgreen: .
Myöhästyneet onnittelut Eliezer 200000 seteliä on huikea saavutus 8O .
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Onnittelut oiva.j
oiva.j
Euro-Regular
Euro-Regular

Emppu

Post by oiva.j »

Sinä teit sen. Onnea onnea. 900 000 seteliä kirjattuna.

Eipä tuohon voi muuta sanoa kuin, MAHTAVAA... Sinunkin aikasi on mennyt

johonkin muuhun kuin valokuvien arvailuun... Varmaan sekin on tosi

haastavaa ja kehittävää, mutta olisko sittenkin tämän EBT:n perimmäinen tarkoitus

jotain muuta ???

oiva.j
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

Onneksi olkoon molemmille suurena merkkipäivänä!
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

kauan_sitten
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Re: Emppu

Post by kauan_sitten »

oiva.j wrote:Sinä teit sen. Onnea onnea. 900 000 seteliä kirjattuna.

Eipä tuohon voi muuta sanoa kuin, MAHTAVAA... Sinunkin aikasi on mennyt

johonkin muuhun kuin valokuvien arvailuun... Varmaan sekin on tosi

haastavaa ja kehittävää, mutta olisko sittenkin tämän EBT:n perimmäinen tarkoitus

jotain muuta ???

oiva.j
Hyvä viesti, eikä tämä siis ollut mitään v-ttuilua. :mrgreen:

Onnittelut molemmille täältäkin!
Annan toisten mä talletella suuret setelit
jami
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Onnittelut empulle!

Post by jami »

Onnittelut tästä: 30000 :D
oiva.j
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by oiva.j »

EMPPU.. Sie teit sen taas kerran. MAAILMANENNÄTYKSEN. Sellaisen saavutuksen, että meitä "tusinaträckereitä" pitää
laskea yhteen melkoinen lauma, jotta meille kertyis yhdessä yhteensä vastaava osumamäärä !!

Tuo vaatii tolkuttoman määrän "kirjallisia" töitä, mutta Siulla tuota potkua riittää !!

30 000 kertaa ONNEA ONNEA ONNEA !!!

oiva.j
Sleijeri
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Sleijeri »

Mahtavaa olla mukana tällaisessa saavutuksessa, kiitoksia suuresti empulle setelin löytämisestä! Automaateista kun on viimeisen ~4kk aikana pumpattu n. 1000 seteliä juurikin passiivisten osumien toivossa ja mikä olisikaan parempaa kuin tällainen virstanpylväsosuma.
You are dealing with someone here who has absolutely no life.
- - - - - - - - - - - - - - -
My EBT stats in EBTCheck
- - - - - - - - - - - - - - -
Honeygain - Share your unused Internet bandwidth and earn money.
keräilijä37
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by keräilijä37 »

Paljon onnea Empulle tuosta saavutuksesta myös täältä metropolin puolelta. Kyllä se varmaan meitä luomuja innostaa, kun on kotimainen sparraaja. Toisaalta tuli mieleen esimerkiksi Kreikan lukuja katsellessa, että meikä olisi siinä maassa sijalla 10. Laskeskelin joskus joulun maissa noita kirjattuja seteleitä suhteessa asukaslukuun ja tulos oli kannaltamme mahtava. Kyllä tuohon täytyy olla vaikuttamassa näiden meidän suurkirjaajiemme tulokset ja myös sen aiheuttama :D :D innostus.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Kiitos kaikille mahtavista kannustuksista :D
Onhan tuo 30 000 vaatinut lappuja ja ennenkaikkea hillittömän määrän onnea. Tuo määrä sisältää mm. 678 kansainvälistä osumaa, 946 triplaa, 28 neloisosumaa ja 3 viitoisosumaa. Moderoituja löytyy 7106 jotka odottelevat triplaa tai neloisosumaa. :D
Niinku olen aiemmin todennu niin minusta ei tarvi sillai välittää, siis tosta kirjaustahdista. Tää on mun henkireikä ja harrastus todella mahtavassa kotimaan tiimissä. Olenhan Teistä noin sata tavannut ja kaikki todella mahtavia tyyppejä. Toisaalta tää on myös hauskanpitoa, joskus yrittää jotain ebtareita "miellyttää" kommenteilla ja mun "huumorilla" vaikka täällä foorumin puolella.
Tuosta harrastuksen "vakavuudesta" kai kertoo se et oon tehny useita lehtijuttuja, yks radiohaastattelu ja sitte se tv-juttukin, mikä nyt sitte on youtubessakin kaikkien pällisteltävänä. EBT:n ilosanomaa on tullu julistettua puskaradion lisäksi noilla keinoin. Mulla ei kuitenkaan ole todistettavasti kuin yks tuotu käyttäjä, amii, on kyllä sitten sitäkin tehokkaampana kirjannu parin vuoden aikana reilut 60 000 lappua :D No kai noita käyttäjiä on kuitenkin kauttani liittynyt muitakin, ei vaan näy mun tilastoissa. Tavoitteistani sen verran, et jos taivas ei tipu niskaan niin tuon miljoonan oon aikonu kirjata tänä vuonna täyteen, onnistuu se sitten tai ei. Reilu 300 lappua se vaatii jokaisena jäljellä olevana vuoden päivänä.
Moni vähättelee omia kirjauksiaan, mukamas niiden vähyyden takia, siis joku lappu päivään. Mun ajatusmaailman mukaan ne ovat todella arvokkaita. Mikä on mielenkiintoisampaa näin enenmmän kirjaavan silmin kuin saada osuma tällaisen "pienkirjaajan" kanssa. Jos Teitä ei olisi, niin tosi tylsää touhua tää ois. Saada samojen kanssa osumia päivästä toiseen. Pienkirjaajat ovat tämän harrastuksen suola. Toivottavasti asia on myös käänteinen, eli pienkirjaaja saa iloa osuessaan vaikkapa minun kanssani.
Pidetään Suomen lippu heilumassa päivittäin tässä järjestelmässä, kaikki yhdessä, jokainen resulssiensa mukaan. Hartain toiveeni on se et ollaan aktiivisia, päivittäin
Tonne jakaumat osioon kyllä haluaisin uuden jaon, niin et eka (käyttäjämäärät osumamääräluokissa) ois 30 000 osumaa ja sitte nää nykyiset siihen jatkeeksi :wink:
Tsemppiä kirjailuun ja osumien hakuun, oon hengessä mukana :D
Last edited by emppu on Mon Mar 05, 2012 4:49 am, edited 2 times in total.
Aatos99
Euro-Master
Euro-Master

Post by Aatos99 »

Näin jälkikäteen vielä onnittelut empulle,maailmaan eniten osumia keränneelle :D Sain vielä osumankin sinulta ja tosiaan; pienkirjaaja ilahtuu saadessaan osuman jättikirjaajalta :D :)
Ei sitä koskaan tiedä_Aatos99
vtt
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by vtt »

Onnittelut Empulle pohjoisimmasta osumasta ( suomen rajojen sisällä) https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=109201635" onclick="window.open(this.href);return false;. Vielä voin kesällä yrittää löytää Utsjoelta Empun setelin :D
Kirjaan setelini vtt the reindeer nickillä koska minusta tuli lapinhullu n. vuonna 2005
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

vtt wrote:Onnittelut Empulle pohjoisimmasta osumasta ( suomen rajojen sisällä) https://fi.eurobilltracker.com/notes/?id=109201635" onclick="window.open(this.href);return false;. Vielä voin kesällä yrittää löytää Utsjoelta Empun setelin :D
Kiitosta vaan, olihan tuo piristävä osuma. Tarttee tunnustaa et tarvi googlettaa toi Kaamanen, et mihin kuntaan kuuluu (taisin nukkua aikoinaan mantsan tunnilla, silloin kun tota käsiteltiin, tai sitte se on tätä ikääntymisen tuomaa dementiaa) No Utsjoen osumaa ootellessa, jokunen lappu systeemiin :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”