EBTM - NL-BE, Baarle-Nassau-Hertog, zaterdag 3 november 2007
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik heb gewoon mijn boodschappen gedaan in Baarle Nassau en heb geld opgehaald in de Rabo bank..
Zag er toen 2 jonge jongens , maar ze spraken een taal die ik niet verstond..
Een van de twee stond even buiten met een meisje te praten..
Ik geef grif toe dat ik door dit EBT gebeuren speciaal naar Baarle gegaan ben. Zonde dat ik niet het lef had om me in te schrijven bij de meeting.
Toch blij met een hit via de bank.
Zag er toen 2 jonge jongens , maar ze spraken een taal die ik niet verstond..
Een van de twee stond even buiten met een meisje te praten..
Ik geef grif toe dat ik door dit EBT gebeuren speciaal naar Baarle gegaan ben. Zonde dat ik niet het lef had om me in te schrijven bij de meeting.
Toch blij met een hit via de bank.
Haha, zo jong ben ik ook niet meerCrazy Bob wrote:ik denk dat dit op yli en mijzelf slaatzulma wrote:Zag er toen 2 jonge jongens , maar ze spraken een taal die ik niet verstond..![]()

@zulma, tsja - de eerste keer naar zo'n meeting gaan lijkt me nogal een stap. Misschien volgende keer wel het lef om aan te melden (of als mystery guest te verscheinen).
Zelf had ik ook geen idee wat te verwachten toen ik de eerste keer de trein naar Gorinchem nam (oef, dat lijkt al een eeuwigheid geleden). Uiteraard kende ik niemand, zelfs veel nicks kende ik niet eens.
Maar van 't een komt 't ander, en ondertussen heb ik al weer 7 meeting bezocht
(:flag-nl: Gorinchem, Arnhem, Baarle

Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten

Het zijn er uiteindelijk vier verschillende hits geworden voor jullie MM8_NlMM8_NL wrote:Daar is het bijgebleven, geen andere hits gevonden.Fons wrote:Mooie hits voor MM8_NL uit de Rabobank geldautomaat
en Vermeer
2007-11-04 17:59:47 Groningen - Baarle Nassau vermeer - MM8_NL 225 28
2007-11-04 17:59:46 Roden - Baarle Nassau vermeer - MM8_NL 214 35
2007-11-04 17:59:46 Groningen - Baarle Nassau vermeer - MM8_NL 225 33
2007-11-04 17:59:46 Haren - Baarle Nassau vermeer - MM8_NL 222 33
BEDANKT !!!
Ik wil niks verkeerd zeggen,, maar waren we wel welkom op de meeting ?
In één van de vorige posts heb ik gevraagd waar enn hoe laat precies we moesten zijn. Heb daar dus NIKS van terug gekregen, Blijkbaar toch een intiem klikje bij die meetings. Sorry maar zo vat ik dit op.
GROETJESSSSSSSSSSSSSS
In één van de vorige posts heb ik gevraagd waar enn hoe laat precies we moesten zijn. Heb daar dus NIKS van terug gekregen, Blijkbaar toch een intiem klikje bij die meetings. Sorry maar zo vat ik dit op.
GROETJESSSSSSSSSSSSSS
ex-Mede-inbrenger van eurobill's van Romeotango
- eddydevries
- Forum Moderator
Misschien een wat late reactie, maar ik vond et ook een leuke meeting (ook al kon ik er in het begin niet bij zijn).
Fons: Bedankt voor de organisatie. Je hebt ook gezien: een tijdje zonder programma vullen we toch wel in.
Ik vond het ook leuk, om weer wat nieuwe gezichten te zien (en ook wat bekendere); jammer packbell, dat je meteen weer weg moest: ik was benieuwd wie er in het Wageningse voor het EBT zorgt (komt een volgende keer wel).
Al mijn biljetten uit Baarle ingevoerd (ook al zijn het er niet zoveel), maar daar zaten geen hits bij.
Al met al vond ik het een geslaagde dag en zie ik uit naar de volgende meeting, ook al zal het denk ik nog wel even duren (maart/april of zoiets?).
Fons: Bedankt voor de organisatie. Je hebt ook gezien: een tijdje zonder programma vullen we toch wel in.
Ik vond het ook leuk, om weer wat nieuwe gezichten te zien (en ook wat bekendere); jammer packbell, dat je meteen weer weg moest: ik was benieuwd wie er in het Wageningse voor het EBT zorgt (komt een volgende keer wel).
Al mijn biljetten uit Baarle ingevoerd (ook al zijn het er niet zoveel), maar daar zaten geen hits bij.
Al met al vond ik het een geslaagde dag en zie ik uit naar de volgende meeting, ook al zal het denk ik nog wel even duren (maart/april of zoiets?).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- eddydevries
- Forum Moderator
Re: BEDANKT !!!
Het programma stond (en staat nu nog steeds) in de eerste post.luc wrote:Ik wil niks verkeerd zeggen,, maar waren we wel welkom op de meeting ?
GROETJESSSSSSSSSSSSSS
Hierin staat hoe laat we waar moesten zijn.
Om het overzichtelijk te houden wordt het programma altijd in het eerste bericht bijgewerkt, zodat je niet steeds het hele topic hoeft door te lezen om de laatste stand van zaken te weten te komen.Fons wrote:
De meeting zal om 11:00 beginnen bij het VVV-kantoor
Nieuwstraat 16, Baarle-Nassau
- 11:00 start van een rondleiding door Baarle-Nassau-Hertog met een gids![]()
- 13:00 gelegenheid om zelf ergens te lunchen
- 14:30 "biersessie" Brouwershuys![]()
- 15:30 2 dingen stonden op de planning, een huifkartocht en een bezoek aan een klein museum. Beiden konden niet doorgaan heb ik gehoord. Ik heb nog geen alternatief kunnen reserveren. Als iemand iets weet, pm me maar!
Ik zal ook nog verder zoeken.
- 17:30 eten, tafel gereserveerd bij Restaurant 'de Twee Leeuwen'![]()
De dag zal tussen de 8 en de 10 euro kosten.
De eventuele lunch en het avondeten is daar niet bij inbegrepen
Jammer, dat je het niet in de gaten had (ik denk, dat we er te gemakkelijk over dachten, dat iedereen dit wel wist).
Het was dus zeker niet expres, je was wel degelijk welkom.
Misschien voor de volgende keer?
Eddy - Rotterdam - NL
Oeps
Ge hebt gelijk, sorry ikke mis.
Maar ik had de laatste dagen niet meer gekeken naar het eerste blad, eigen fout dus.
Spijtig, inderdaad we hadden wel degelijk willen komen. Maar we dachten echt dat er ergens iets fout gegaan was.
Vandaag las ik de reakties, daarmee mijn verontwaardiging. En de volgende keer zal ik beter alles in het oogje houden.
Groetjessssss
Maar ik had de laatste dagen niet meer gekeken naar het eerste blad, eigen fout dus.
Spijtig, inderdaad we hadden wel degelijk willen komen. Maar we dachten echt dat er ergens iets fout gegaan was.
Vandaag las ik de reakties, daarmee mijn verontwaardiging. En de volgende keer zal ik beter alles in het oogje houden.
Groetjessssss
ex-Mede-inbrenger van eurobill's van Romeotango
- MM8_NL
- Euro-Master
Nee, gisteravond waren het er nog drie en daarmee konden wij vrede hebben, namelijk drie steden. Nu opeens is er nog slechts 1 hit over. Dat begrijp ik niet. WaaromMr Euro wrote:Het zijn er uiteindelijk vier verschillende hits geworden voor jullie MM8_NlMM8_NL wrote:Daar is het bijgebleven, geen andere hits gevonden.Fons wrote:Mooie hits voor MM8_NL uit de Rabobank geldautomaat
en Vermeer

Ik heb ze opnieuw gedemodereerd. Normaal gezien hebben jullie er vijf:MM8_NL wrote:Nee, gisteravond waren het er nog drie en daarmee konden wij vrede hebben, namelijk drie steden. Nu opeens is er nog slechts 1 hit over. Dat begrijp ik niet. WaaromMr Euro wrote:Het zijn er uiteindelijk vier verschillende hits geworden voor jullie MM8_NlMM8_NL wrote:Daar is het bijgebleven, geen andere hits gevonden.Fons wrote:Mooie hits voor MM8_NL uit de Rabobank geldautomaat
en Vermeer
2007-11-04 17:59:46 Groningen - Baarle Nassau vermeer - MM8_NL 225 30
Oorzaak? 18 hitmoderatoren, hebben 18 verschillende visies over wat er nu interessant is of niet. De juiste visie is natuurlijk de mijne

Neen, er is automoderatie op ebt. Bunchhits worden automatisch gemodereerd. Een bunchhit is wanneer alle parameters identiek zijn (plaatsen, afstand, duur en gebruikers). Voor sommige hitmoderatoren is dat nog niet voldoende en vinden ze dat bunchhits zijn wanneer er meerdere hits tussen twee users op hetzelfde moment zijn, eender welke parameters. Dat is natuurlijk flauwekul, want anders had Avij/Nerzhul dat ook zo wel ingebouwd. Ik heb het hier ook met Avij over gehad vooraleer dat automodereersysteem werd ingevoerd en hij deelde dezelfde mening als mij vandaar dat dit ook nooit werd ingebouwd.
Anyway, jullie hits zouden nu terug zichtbaar moeten zijn.
- MM8_NL
- Euro-Master
Dank je wel Mr Euro. Zo heeft Baliebennie het afgelopen zaterdag ook verklaard. Zoveel mensen, zoveel meningen.Mr Euro wrote:Oorzaak? 18 hitmoderatoren, hebben 18 verschillende visies over wat er nu interessant is of niet. De juiste visie is natuurlijk de mijne![]()
Neen, er is automoderatie op ebt. Bunchhits worden automatisch gemodereerd. Een bunchhit is wanneer alle parameters identiek zijn (plaatsen, afstand, duur en gebruikers). Voor sommige hitmoderatoren is dat nog niet voldoende en vinden ze dat bunchhits zijn wanneer er meerdere hits tussen twee users op hetzelfde moment zijn, eender welke parameters. Dat is natuurlijk flauwekul, want anders had Avij/Nerzhul dat ook zo wel ingebouwd. Ik heb het hier ook met Avij over gehad vooraleer dat automodereersysteem werd ingevoerd en hij deelde dezelfde mening als mij vandaar dat dit ook nooit werd ingebouwd.
Anyway, jullie hits zouden nu terug zichtbaar moeten zijn.
Jouw uitleg is duidelijk en in onze ogen ook de juiste manier