Ook ik zou graag de organisatie (BaliBennie en de twee Tjariets) willen bedanken. Het leek mij, dat alles op rolletjes verliep. Mocht dat trouwens niet zo zijn: ik heb daar niets van gemerkt, dus dat is dan nóg een compliment voor de organisatoren.
Ik vind het zo mooi, dat er zoveel mensen kwamen. Niet alleen "nieuwe" uit de omgeving, maar er hadden ook vele oude bekenden de moeite genomen om een hele afstand te rijden om erbij te zijn.
Ook een leuke verrassing, dat vermeer nog langs kwam. Het spreekt altijd meer, als je bij een naam ook een gezicht weet. Ik heb mij wel altijd iemand voor ogen gehad, maar dat beeld had ik nu bij moeten stellen

.
Voor wat betreft de biljetten en de hits uit Groningen kan ik kort zijn: 2 setjes vijfjes uit de Poststraat (dus 16 stuks in totaal), geen hits. Wat dat betreft, was de meeting net een week te vroeg: ik had nog niets extra op mijn Raborekening kunnen zetten. Wel een "troost": zondag kreeg ik nog een passieve hit, één van mijn biljetten werd
in Utrecht teruggevonden.
Met het weer hebben we ook geluk gehad: volgens mij kwam er net een bui over toen wij bij de HEMA waren.
Iedereen bedankt voor de gezellige meeting. Blijkbaar vond iedereen dat, want ik hoorde allemaal suggesties voor de volgende meetings. Was ik eerder dit jaar "bang", dat er haast niemand één wilde organiseren, nu lijkt het wel alsof er een "wachtlijst" moet komen

.
We zien elkaar nog wel op de volgende meeting (of tussendoor).