Fakiiribingo

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

k.j.k
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by k.j.k »

Muiden merkkaamia seteleitä fakiirikunnista on 22 kpl ja itse haettuja osumia on 21 kpl !
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Minulla vastaavasti itse haettuja on 25 ja muilta saatuja 15. Kuusi kuntaa odottaa osumaa omista hakemistani ja yhdestä olen kirjannut seteleitä sieltä saadun osuman jälkeen.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Ihan hyviä lukemia kummallakin. Hieman tuumailin, että olisi olleet itse haettujen lukemat kovempia, mutta ei näemmä. :wink: Kyllä sitä vaan iso käyttäjä saa osumia itsekin monilta seuduilta. :P
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Bird
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bird »

Tässä 15. fakiirikunta listalle:

Suomenniemi

Kommentista "Mikkelin tori" päätellen suhtautuisin kyllä hyvin skeptisesti siihen, että seteli on todella saatu Suomenniemeltä, mutta kaikki lasketaan... :D
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

@Bird: Ettei vain olisi unohtunut vaihtaa tietoja syötön yhteydessä... Outo kommentti. Tai mistä minä tiedän. Onko Suomenniemellä tuon nimistä toria?
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Bird
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bird »

Klazu wrote:@Bird: Ettei vain olisi unohtunut vaihtaa tietoja syötön yhteydessä... Outo kommentti. Tai mistä minä tiedän. Onko Suomenniemellä tuon nimistä toria?
Ihan maalaisjärki jo sanoisi, että Mikkelin tori sijaitsee Mikkelissä. Mutta piti vielä Googlella koittaa, ei kyllä mikään viitannut siihen suuntaan, että Suomenniemelläkin olisi Mikkelin tori. :lol:

Olisikohan tämä "Ollin suomikauppa" sitten vaan niitä kirjaajia, jotka eivät osaa/tajua vaihtaa postinumeroa ja paikkakuntaa oikeiksi. Eilenkin nimittäin oli kirjannut jopa osumasetelin vastaavalla ja ilmeisen väärällä tavalla. :roll:
Petri6
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Petri6 »

Petri6 wrote:
Petri6 wrote:Nyt kun tämä on taas ylhäällä niin voin kertoa kirjanneeni setelin myös Yläneeltä.
Ei vieläkään osumaa, mutta kirjaus myös Velkualta. Eli olen kirjannut siis kuudelta paikalta. Mietosista jo niin monta, että voi se osumakin vielä tulla lähiaikoina.
Ei vieläkään osumaa, mutta nyt kirjaus myös Taivassalosta.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

@Bird: Ihan mahdollista. Sellaisiakin kavereita näyttää olevan. Toivottavasti joku korjaa noita oikeiksi aina havaitessaan (modet huom.)...
Bird
Euro-Master
Euro-Master

Post by Bird »

Klazu wrote:@Bird: Ihan mahdollista. Sellaisiakin kavereita näyttää olevan. Toivottavasti joku korjaa noita oikeiksi aina havaitessaan (modet huom.)...
Kyllä tuo mun osuma saa ainakin Suomenniemelle jäädä, ei haittaa yhtään... :)

Sellainen mahdollisuus muuten tuli mieleen tälle kirjaamistavalle, että jos Ollin suomikauppa saa seteleitä kirjattavakseen vaikka joltain tuttavaltaan, joka vuorostaan saa niitä Mikkelin torilta. Tällöinhän nämä olisivat jopa täysin oikein kirjattuja, koska Suomenniemi olisi se paikka, missä Ollin suomikauppa setelit käsiinsä saa - ei Mikkeli. :!: Toki kommentti saisi olla informatiivisempi, jolloin tätäkään asiaa ei tarvitsisi ihmetellä.
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

^

Mä voisin hyvinkin kuvitella, että tällä Ollin Suomikaupalla on koju Mikkelin torilla. Luulisi, että tuollaiset "turistiliikkeet?" jalkautuvatkin kaduille ja toreille näin kesäisin :D
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Mansenplikka wrote:Mä voisin hyvinkin kuvitella, että tällä Ollin Suomikaupalla on koju Mikkelin torilla. Luulisi, että tuollaiset "turistiliikkeet?" jalkautuvatkin kaduille ja toreille näin kesäisin :D
Tässä tapauksessa ainoa oikea kirjaustapa olisi Mikkeli. Minä en kyllä yhtään nauti, jos tietokannassa on epämääräistä tai jopa väärää tietoa. Enkä kyllä juuri juhlisikaan sen avulla saaduista osumista. Tämä nyt ei päde vain Birdin keissiin...
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Sammatti tuli uutena listalleni - päivitin myös kirjausmäärät.
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Uutena listalle Hailuoto. Yhteensä 41 kuntaa.

Lista on päässyt pahasti vanhenemaan. Olisiko syytä päivittää?
LeBaron
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by LeBaron »

Päivitys. Neljä kuntaa, 8 osumaa, itse kirjattuja on neljä, muiden kirjaamia neljä.
AKVS
Euro-Master
Euro-Master

Post by AKVS »

Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”