Sivujen mainostus
-
Nro92
- Euro-Regular in Training

Tänään oli Eurobilltrackerista pienehkö juttu Kalevan Pressiteekissä, joka on lähinnä nuorille tarkoitettu osasto. EBT:stä oli maininta netti-ilmiöistä kertovassa juttusarjassa. Asian tiimoilta ei oltu ilmeisesti haastateltu ketään harrastajaa, joten juttu ei ollut mainosta ajatellen paras mahdollinen. Kuitenkin reilut puolen kymmentä oululaista on rekisteröitynyt tänään ja vielä odotetaan muutamia lisää.
Vielä ei juttua netissä ole, mutta eiköhän juttu ilmesty joskus Kalevan nettisivuillekin.
Vielä ei juttua netissä ole, mutta eiköhän juttu ilmesty joskus Kalevan nettisivuillekin.
-
iIi
http://www.kaleva.fi/plus/juttu402931_page0.htmNro92 wrote:Tänään oli Eurobilltrackerista pienehkö juttu Kalevan Pressiteekissä, joka on lähinnä nuorille tarkoitettu osasto. EBT:stä oli maininta netti-ilmiöistä kertovassa juttusarjassa. Asian tiimoilta ei oltu ilmeisesti haastateltu ketään harrastajaa, joten juttu ei ollut mainosta ajatellen paras mahdollinen. Kuitenkin reilut puolen kymmentä oululaista on rekisteröitynyt tänään ja vielä odotetaan muutamia lisää.
- JuusoJuu
- Euro-Expert in Training

No hei, se on Kaleva, jossa yleensä uutisoidaan miten puuro paloi pohjaan Raksilassa
Nuo sivut ovat bugiset, niissä on paljon noita "bugisehkoja" linkkejä eikä uutisia ilmeisesti tarkasteta/oikolueta lainkaan. Mutta olisihan se toki kiva, jos edes vähän faktoja tarkastettaisiin.
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
Piskuinen sanallinen "arvoitus":
Ylläripylläriä pukkaa X 3
(avij ei saa kommentoida
)
Laajan suosion saanut arvoitus ratkaistaan näin. Aika huono juttu, kun ei uusia ebtareita ilmaantunut tuon (15) enempää. Ja kait nuokin oli vain sattumia eikä jutun tuomia
Ja kun ei kukaan ole mitään huomannut ei tuota juttuakaan kannata tänne skannata. Muutaman viikon kun pysyttelen maan alla niin kai sitä sitten voi palailla normaaliin käytäntöön.
EDIT: Jaa, Antivurus meni sitten paljastamaan
Etusivun juttu on tässä lisää joskus tuonnempana,kunhan saa aikaiseksi. Siis juttu on julkaistu la 2.2.-08 Kouvolan sanomissa ja tänään Kymen sanomissa. 
Ylläripylläriä pukkaa X 3
(avij ei saa kommentoida
Laajan suosion saanut arvoitus ratkaistaan näin. Aika huono juttu, kun ei uusia ebtareita ilmaantunut tuon (15) enempää. Ja kait nuokin oli vain sattumia eikä jutun tuomia
EDIT: Jaa, Antivurus meni sitten paljastamaan
Last edited by emppu on Mon Feb 04, 2008 6:09 pm, edited 2 times in total.
- arathorn
- Euro-Expert in Training

Hyvä juttu oli. Harmi kun ei enää Kouvolan Sanomat ole tilattuna. Tunnistin itsenikin jutusta.emppu 112 wrote:Sanallisen arvoituksen ratkaisu...
"The difference between fiction and reality? Fiction has to make sense." - Tom Clancy
My stats
My stats
-
Puupenni - Wooden Penny
- Euro-Expert

Mä ihan puskista hyppään heittää (ehkä ihan typerän/toteutuskelvottoman) idean tähän mainostamiseen.
Vistaan kun voi ladata noita sivupalkki hässäköitä, ja mikäli oon oikein ymmärtäny niin niitä voi kuka tahansa tehdä ja sit pistää vistan sivulle muiden ladattaviksi, niin ajattelin et jos jollakin olis taitoa ja ytimekäs idea sivupalkin toteuttamiseen niin jos sellaisen väsäis.
Sais sillä jotain näkyvyyttä niiden keskuudessa jotka niitä sieltä latailee.
Ja mä haluun sellaisen
Vistaan kun voi ladata noita sivupalkki hässäköitä, ja mikäli oon oikein ymmärtäny niin niitä voi kuka tahansa tehdä ja sit pistää vistan sivulle muiden ladattaviksi, niin ajattelin et jos jollakin olis taitoa ja ytimekäs idea sivupalkin toteuttamiseen niin jos sellaisen väsäis.
Sais sillä jotain näkyvyyttä niiden keskuudessa jotka niitä sieltä latailee.
Ja mä haluun sellaisen
neljäkymmentäkaksi
-
HairwayToSteven
- Euro-Newbie

Minulle tuli yhdessä kaupassa (joo, kaikkea sitä tuleekin tehtyä) 17000 näyttöä eräässä traffic exchange- palvelussa. Kun en tiennyt mitä muutakaan noilla krediiteillä tekisi, niin laitoin ensi alkuun 10000 näyttöä EBT:n etusivulle. Muutin lisäksi parituhatta pistettä bannerinäytöiksi kertoimella 10. Toivottavasti noista edes joku on napannut...
Lisäksi olen yrittänyt pitää meteliä EBT:stä tuolla Yuwien puolella ja voisipa sinne jonkun EBT- ryhmänkin perustaa, koska yllättävän tuntematonta touhua tämä monelle eurokansalaisellekin on...
Lisäksi olen yrittänyt pitää meteliä EBT:stä tuolla Yuwien puolella ja voisipa sinne jonkun EBT- ryhmänkin perustaa, koska yllättävän tuntematonta touhua tämä monelle eurokansalaisellekin on...
-
Arctopolis
- Euro-Newbie

Tää Aadian tapa kirjottaa setelin reunaan sivuston osoite, on synnyttänyt muutaman uuden ebtarin (toivottavasti niillä riittää intoo jatkossakin), eli kova veto raumalaiselta, pakko myöntää
. Tuli täs mieleen, et Emppukin vois kirjailla kaikkien seteleittensä reunaan eurobilltracker.com
(tää on Empun ilme).