whoehoe
blijkbaar heb ik geluk gehad
mijn eerste hit na 75 briefjes te hebben ingegeven
Na de voetbalderby antwerp- Germinal Beerschot nog ietsje gedronken op het kiel, speciaal 20 euro gegeven en hierdoor eentje van vijf en eentje van tien teruggekregen. het briefje van vijf was eerder al eens ingegeven in Nieuwpoort.
Nog altijd in volle euforie van de derby overwinning heb ik de uitslag als opmerking neergeschreven.
Whoehoe...
I only do what my heart tells me, why is this so difficult for everybody to understand? (H.H.)
Als het dit is wat je bedoelt dan moet je naar profiel gaan, daar naar het vak signature gaan en daar kan je dan de tekst intypen die je wilt. Als je klaar bent moet je beneden op submit duwen.
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)
Als het dit is wat je bedoelt dan moet je naar profiel gaan, daar naar het vak signature gaan en daar kan je dan de tekst intypen die je wilt. Als je klaar bent moet je beneden op submit duwen.
nee dat bedoel ik niet, en nu zal ik het maar laten want anders zou er iets erg onvriendelijk onderstaan, er is iemand die iets vrij brutaal onder zijn naam heeft staan en er niet af wil doen.
querty wrote:
er is iemand die iets vrij brutaal onder zijn naam heeft staan en er niet af wil doen.
vacuosorchid ofzo iets, iets van vrouwen en wereldoorlogen, op finse biljetten terug te vinden
bij dit word wel het onderschrift bedoeld hoor.
Ik trek me dat ni zo aan wat er staat, ieder het zijn, ik kreeg "big brother" in gedachten toen ik het las.
Als het echt stoort geef hem dan eventjes een PM waarom het je stoort dan past hij het misschien aan.