Sivujen mainostus

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Cinnamon wrote:Titulla oli yhdessä miitissä mukana leimasin jossa oli sivun osoite. Ei tuu käsi kipeeksi kirjotellessa kun voi mätkästä leimat nopeesti isompaankin nippuun :)
Minäkin sitä kokeilin ja levittelin leimattuja vitosia noin viidelläkympillä maailmalle. Ei kyllä ole tullut yhtään osumaa.
Mulla on vastaava leimasin, ja. Voin postikuluja vastaan lähettää. Tai toimittaa henk. koht. Ljubljanan-tapaamiseen :)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
skisse
Euro-Newbie
Euro-Newbie

banneria kaivataan

Post by skisse »

Mainostan EBT:tä vuodatuksen sivuillani, mutta haluasin laittaa bannerin linkiksi, löytyykö jostain valmiina?

Ja mistä ihmeestä te näwette moniko perässänne on liittynyt, siis nimenomaan oman linkkinne kautta..?
rekisteröitynyt käyttäjä - istuu niinku purkka tukassa
skisse
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Ja vastaankin itte

Post by skisse »

"älä siinä kysele, kun ota selvää"

Eli löytyihän se tuolta varsinaiselta sivustolta, joo. On vaan niin hervottoman kokonen, että onkohna pienempää (eiks naiset kyllä normaalisti kysy toisinpäin?). Olen vähän niuho tossa, että miltä sivustoni näyttää ja en sulata että kenenkään nappi ylittää sille sallitun tilan..

Mutta kertokaapa silti, mistä tiedätte, että joku on tullut sivustolle juuri teidän mainoksenne perässä?
skisse
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Re: Ja vastaankin itte

Post by skisse »

skisse wrote:"älä siinä kysele, kun ota selvää"

...siis unohtakaa, että olen edes olemassa...

*sisäinen blondini otti ylivallan* :oops:
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Hei, kysymykseesi on itse asiassa olemassa ovelampikin ratkaisu:
Kun olet profiilisivullasi, nettiselaimesi osoiterivillä lukee jotain tähän tyyliin: http://en.eurobilltracker.eu/profile/?user=95017 .
Tuo 95017 on käyttäjänumerosi. Vaihda sen tilalle yhtä isompi numero, niin näet heti perässäsi liittyneen hyypiön profiilin :)
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Ja vastaankin itte

Post by avij »

skisse wrote:Eli löytyihän se tuolta varsinaiselta sivustolta, joo. On vaan niin hervottoman kokonen, että onkohna pienempää (eiks naiset kyllä normaalisti kysy toisinpäin?). Olen vähän niuho tossa, että miltä sivustoni näyttää ja en sulata että kenenkään nappi ylittää sille sallitun tilan..
Virallista pienempää kuvaa ei taida nyt olla saatavilla, joku tosin taisi joskus askarrella jonkun pienemmän version.. Valitettavasti en juuri nyt löydä tuota viestiä täältä foorumilta, ehkäpä joku muu muistaa tarkemmin.
skisse wrote:Mutta kertokaapa silti, mistä tiedätte, että joku on tullut sivustolle juuri teidän mainoksenne perässä?
Näkyy sivulta http://fi.eurobilltracker.com/my_refs/ eli "Tuodut käyttäjät" siitä valikosta.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Dakkus wrote:Hei, kysymykseesi on itse asiassa olemassa ovelampikin ratkaisu:
Kun olet profiilisivullasi, nettiselaimesi osoiterivillä lukee jotain tähän tyyliin: http://en.eurobilltracker.eu/profile/?user=95017 .
Tuo 95017 on käyttäjänumerosi. Vaihda sen tilalle yhtä isompi numero, niin näet heti perässäsi liittyneen hyypiön profiilin :)
Niin, ja tietysti perässänne liittyneiden määrän näet vertaamalla uusimman käyttäjän käyttäjänumeroa ja omaasi. Voisit periaatteessa verrata myös käyttäjämäärää omaan numeroosi, mutta se antaa hieman enemmän väärän tuloksen, koska välistä on poistettu tunnareita.
Aadia
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Aadia »

Arctopolis wrote:Tää Aadian tapa kirjottaa setelin reunaan sivuston osoite, on synnyttänyt muutaman uuden ebtarin (toivottavasti niillä riittää intoo jatkossakin), eli kova veto raumalaiselta, pakko myöntää :wink: . Tuli täs mieleen, et Emppukin vois kirjailla kaikkien seteleittensä reunaan eurobilltracker.com 8O (tää on Empun ilme).
:o Mitämitä miten sen oot huomannu kun meil ei ole osumia (tosin mun silmät lukee välillä ihan jotain muuta kuin mitä jonkun toisen ja havaintokyky on jääny vuoteen 98 ). :lol:
Kiitoksia kovasti, nyt taas palautteesta innostuneena jaksan raapustaa reunaan (silläkin riskillä et jotkin kappaleet saattaa eksyä... poriin...!). :wink:
Oon päälle kolmeensataan yksilöön kirjottanu ja se on palkinnu kahdeksalla "uteliaalla osumalla" (jestas että oonki fiksu keksimään tavan ilmaista tuokin asia) joista kolme on jatkanu. Ensimmäinen puskista varoittamatta koukautettu oli kaunotar ja sillo oli aika jees fiilis. :D
neljäkymmentäkaksi
Henriika
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Henriika »

Hieno kuva Tiura tossa Treffissä. Setelitkin oli juuri oikein päin ettei koodeja näkynyt.
Hieno juttu.

EDIT: en löytänyt nopealla etsinnällä linkkiä tähän juttuun joten laitoin lehden skanneriin ja voitte yrittää lukea tätä pientä tai nopeammalla yhteydellä tätä isoa skannausta.
JackTheRipper
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by JackTheRipper »

Ei ollenkaan huonompi juttu.
Catch me if you can.
http://www.hattrick.org
tiura
Euro-Master
Euro-Master

Post by tiura »

Itse en olekaan vielä lehteä nähnyt, minulle kun ei tule Turun Sanomia, mutta avantosaunalla jo sain kuulla olevani julkkis. Siellä oltiin myös kiinnostuneita harrastuksesta :)

Kuva on otettu Turun Sanomien toimituksessa, haastattelu tehty Börsin kahvilassa ja ravintola Konttorissa. Kuvia otettiin kaikkiaan kolmenlaisia, joista näköjään onneksi lehteen on valittu tuollainen, jossa en näytä kovin rosvolta vaikka rahoja levittelenkin. Ja kyllä, pidin erityistä huolta, että missään kuvissa ei näy sarjanumerot ja selitin myös miksei saa näkyä.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

JackTheRipper wrote:Ei ollenkaan huonompi juttu.
Ei ainakaan minulla ole tähän kommenttiin lisättävää. Tai no jos kuitenkin, pitkin poikin suomenniemeä voisi ottaa opiksi ja tehdä vastaavia juttuja :wink: Etenkin EBT-erämaissa. Tuollainen julkkis selviää kuitenkin melko vähällä jutun julkaisemisen jälkeen. Pari viikko vaan rahtailee munkkipusseja ja kahvia niin työmaalle kuin muihinkin yhteisöihin mihin kuuluu. :lol: Kyllä se siitä pikkuhiljaa laantuu.
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Oikein mukava lehtijuttu. Kiitokset siitä! :P
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Kuka, mitä,missä :?: 8O Hirvee suomalaisten ryntäys sivuille :lol: Kuka on "syyllinen"? Tahtoo tietää, heti :wink:
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Olisikohan kyse jostain nettisivustosta, kun käyttäjiä näyttäisi tulleen vähän eri puolelta Suomea. Aika jännästi se ryntäys kohdistui kuitenkin vain yhteen päivään. :? Yksi osumakin näyttää tulleen. :)
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”