Hoe kun de de actuele lijst dan zien of ophalen?Fonzie wrote:Wat grappig... ik sta momenteel precies gelijk met Nataschja op de gedeelde zesde plaats van deze lijst... en Jhr Mulder heeft een hit... gefeliciteerd!
25 ongelukkigste Nederlanders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Guest
Foutje Fonzie, niets gedeeelde zesde plaats....Fonzie wrote:Wat grappig... ik sta momenteel precies gelijk met Nataschja op de gedeelde zesde plaats van deze lijst... en Jhr Mulder heeft een hit... gefeliciteerd!
Ben je voorbij, heb weer een flinke aanvoer van biljetten gehad, ff telle.... het waren er vandaag precies 134
- Nataschja
- Euro-Expert in Training

Anonymous wrote:Foutje Fonzie, niets gedeeelde zesde plaats....Fonzie wrote:Wat grappig... ik sta momenteel precies gelijk met Nataschja op de gedeelde zesde plaats van deze lijst... en Jhr Mulder heeft een hit... gefeliciteerd!![]()
![]()
Ben je voorbij, heb weer een flinke aanvoer van biljetten gehad, ff telle.... het waren er vandaag precies 134![]()
- Fonzie
- Euro-Master

Tjonge jonge... had ik je bijna weer te pakkenNataschja wrote: Foutje Fonzie, niets gedeeelde zesde plaats....![]()
![]()
Ben je voorbij, heb weer een flinke aanvoer van biljetten gehad, ff telle.... het waren er vandaag precies 134![]()
Wacht maar... straks krijg je gewoon een vette hit en dan ben je helemaal uit deze top 25
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- Nataschja

Ga toch nog steeds voor de hit hier in TBFonzie wrote:Tjonge jonge... had ik je bijna weer te pakkenNataschja wrote: Foutje Fonzie, niets gedeeelde zesde plaats....![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht maar... straks krijg je gewoon een vette hit en dan ben je helemaal uit deze top 25![]()
Of het lukt? Dat valt nog te bezien, maar het is het proberen waard
- Fonzie
- Euro-Master

Vast... ik heb deze week weer enkele tientallen vijfjes verspreid in dit dorp.. dus ooit moet je d'r eentje vindenNataschja wrote: Ga toch nog steeds voor de hit hier in TB![]()
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
- Nataschja

Ach ja, we zitten in ieder geval in de top deze keer! Ben vanmiddag eens aan het uitpluizen geweest. Zag ineens dat er een nieuwe de lijst binnen is gestegen en op plek 5 terecht komt (pet26644)Fonzie wrote:Vast... ik heb deze week weer enkele tientallen vijfjes verspreid in dit dorp.. dus ooit moet je d'r eentje vindenNataschja wrote: Ga toch nog steeds voor de hit hier in TB![]()
- Fonzie
- Euro-Master

Moet gewoon een dezer dagen gaan gebeuren. Er zweven in dit dorp enkele honderden biljetten van me rond en zó groot is het hier nou ook weer niet... we zouden er haast een poll van kunnen maken: wanneer hebben Fonzie en Nataschja hun eerste hit... ik zou zeggen: een week voor de kerst... hahahaNataschja wrote: Beetje positief blijven Fonzie! We gaan natuurlijk voor de 1e hit hier in TBDaar heb ik mijn zinnen althans wel op gezet
-
L-o-u
Re: lijst
Waar halen jullie de recente hits en 25 ongelukkigen vandaan?L-o-u wrote:Hoe kun de de actuele lijst dan zien of ophalen?Fonzie wrote:Wat grappig... ik sta momenteel precies gelijk met Nataschja op de gedeelde zesde plaats van deze lijst... en Jhr Mulder heeft een hit... gefeliciteerd!
- Ralf
- Euro-Master

Re: lijst
recente hits: te vinden bij intressante hitsL-o-u wrote:Waar halen jullie de recente hits en 25 ongelukkigen vandaan?L-o-u wrote:Hoe kun de de actuele lijst dan zien of ophalen?Fonzie wrote:Wat grappig... ik sta momenteel precies gelijk met Nataschja op de gedeelde zesde plaats van deze lijst... en Jhr Mulder heeft een hit... gefeliciteerd!
25 ongelukkigen: Die zijn niet zo te vinden maar die stel ik zelf samen.
ps misschien is het leuk om je ook op het forum aan te melden.