Tässähän se kiteytyy: Osumia tulee, jos niitä tekee. Ehkäpä Irlannissa ei niinkään sellaisista osumista perusteta.Klazu wrote:Kyllä se on ihan teidän aktiivisuuudestanne kiinni, ettei niitä osumia tule.
Osumaputket
Deliberately affecting the note circulation just because of EBT is like cheating in solitaire.
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa.
Seteleiden liikuttelu vain EBT:n takia on vähän kuin huijaisi pasianssissa.
- avij
- Forum Moderator

Hiukan(?) offtopicia jo, mutta otetaanpa hiukan positiivisempi näkökulma asiaan.. Työpaikkakirjaamisellakin ollaan saatu täällä Suomessa huomattavan hyviä tuloksia, pankkineitien ahdisteleminen ei suinkaan ole ainoa tapa saada seteleitä. Lisäksi täällä Suomessa on 20000 käyttäjää enemmän kuin Irlannissa, tämäkin vaikuttaa osumien määrään huomattavasti. Kärsivällisyyttä (ja sivuston mainostamista), kyllä se tilanne vielä paranee..
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Itselläni nyt koossa 12 päivän putki, tarkemmin ilmoittelen, kun putki päättyy. Todennäköisesti viimeistään sunnuntaina, kun seteleitä tuskin itse montaa seteliä kirjaan.
EDIT: Mikä on tämä listalla? 13. Nomen Nescio ---> 13.03.06-21.03.06 = 9 päivää
Joku osumien määrään liittyen vai miksi 9 päivää asetetaan kahdentoista päivän edelle?
Joku osumien määrään liittyen vai miksi 9 päivää asetetaan kahdentoista päivän edelle?
Raha mailmaa pyörittää... Ja minä rahaa...

- Sport-Mass
- Euro-Master

OHO!Coin wrote:Itselläni nyt koossa 12 päivän putki, tarkemmin ilmoittelen, kun putki päättyy.
Ei tuo 13. sija on ihan vahingossa jäänyt listalle eli se ei todellakaan ole oikein. Mutta odotellaan nyt tuon sun putken päättymistä niin korjaan sen sitten samalla oikeaan muotoon
Mulla ei edelleenkään ole 3 päivää pitempää putkea ja muutenkin osumat ovat tuntuneet harventuvan... Tänän vuonna olen jo kolmesti saanut omaan TOP10 osumattomiin putkiin ylttävät putket... 
EDIT: Ja minä väitän tämän vahvasti johtuvan setelikannan uusiutumisesta, eli vanha merkattu setelikanta hävitetään ja uutta tulee tilalle...
EDIT: Ja minä väitän tämän vahvasti johtuvan setelikannan uusiutumisesta, eli vanha merkattu setelikanta hävitetään ja uutta tulee tilalle...
My EBT statistics.
- JuusoJuu
- Euro-Expert in Training

Minulla on saman mittainen tuo ennätysputki. Ja uutta seteliä tosiaan vaikuttaa olevan liikkeellä niin paljon, että osumat harventuvat. Tosin syyskuu oli minulla häkellyttävä poikkeus: Tuli 17 osumaa vajaalla 700:lla setelilläYippo wrote:Mulla ei edelleenkään ole 3 päivää pitempää putkea ja muutenkin osumat ovat tuntuneet harventuvan... Tänän vuonna olen jo kolmesti saanut omaan TOP10 osumattomiin putkiin ylttävät putket...
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
Saman ilmiön huomannut täällä kaakossakin. Emppu jossain threadissa mainitsikin että poistoon lähtee paljon vitosia ja jopa kymppejä. Tietyt kuluneet vitosniput ovat hävinneet taivaantuuliin. Mutta toisaalta, nyt tuntuu että pahin poistorumba olisi ohitse. Näin tulkitsen siis vain omista tilastoistani...Yippo wrote: EDIT: Ja minä väitän tämän vahvasti johtuvan setelikannan uusiutumisesta, eli vanha merkattu setelikanta hävitetään ja uutta tulee tilalle...
IRCnet #ebt / nick vety
Perjantain kolmastoista päivä sen sitten päättikin, eli eilen ei osuma herunut. Osumaputkeni siis on 1.10.2006-12.10.2006. Tarkempaa informaatiota näistä osumista yritän pistää illalla kun töistä tulen, nyt on sen verran hassu olo ja töihinkin tarttis mennä.JANI73 wrote: OHO!
Ei tuo 13. sija on ihan vahingossa jäänyt listalle eli se ei todellakaan ole oikein. Mutta odotellaan nyt tuon sun putken päättymistä niin korjaan sen sitten samalla oikeaan muotoon
Mutta syy että miksi osumaputkeni päätty ja minulla on hassu olo, on se että mietin lähdenkö baariin vai en.... Sillä hetkellä valitsin baarin, aamulla olisin valinnut toisin

Eli kuten lupasin, tarkempaa kerrontaa tässä:
1.10 Yksi osuma
2.10 Yksi osuma
3.10 1 2 3 4 5 + kaksi moderointua 0/0 osumaa JKV:n kanssa
4.10 Yksi osuma
5.10 Yksi osuma
6.10 Peräti kolme osumaa
7.10 Tylsä paikallisosuma
8.10 Kaksi osumaa
9.10 1 2 3 4
10.10 Yksi osuma
11.10 Tripla ja kolme muuta
12.10 Putken päätös, yksi osuma
1.10 Yksi osuma
2.10 Yksi osuma
3.10 1 2 3 4 5 + kaksi moderointua 0/0 osumaa JKV:n kanssa
4.10 Yksi osuma
5.10 Yksi osuma
6.10 Peräti kolme osumaa
7.10 Tylsä paikallisosuma
8.10 Kaksi osumaa
9.10 1 2 3 4
10.10 Yksi osuma
11.10 Tripla ja kolme muuta
12.10 Putken päätös, yksi osuma

Minulla on kyllä putkittelu ohi tänne muuton takia. Osumia tulee vielä ihan kivasti, mutta silti aina välillä väliin mahtuu päiviä ilman osumia. Ei edes auta, että pystyn täällä syöttämään aika huimia määriä päivässä. Täällä ei vaan osu siihen tyyliin, kuin Suomessa. Noh, minkä määrässä ja putkissa menettää, sen mielenkiintoisissa osumissa voittaa... 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
8.10. 5 osumaa + 1 moderoitu
9.10. 1 osuma
10.10. 4 osumaa
11.10. 4 osumaa
12.10. 1 osuma
13.10. 2 osumaa
14.10. 4 osumaa
15.10. 1 moderoitu osuma
16.10. 1 osuma
17.10 2 osumaa + 1 moderoitu
18.10. 2 osumaa
Joo-o, muuten jee, mutta 15.10. ainut osuma on moderoitu (syystäkin), joten siihen meni se hieno putki
9.10. 1 osuma
10.10. 4 osumaa
11.10. 4 osumaa
12.10. 1 osuma
13.10. 2 osumaa
14.10. 4 osumaa
15.10. 1 moderoitu osuma
16.10. 1 osuma
17.10 2 osumaa + 1 moderoitu
18.10. 2 osumaa
Joo-o, muuten jee, mutta 15.10. ainut osuma on moderoitu (syystäkin), joten siihen meni se hieno putki