De nieuwe gele geldautomaten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by MDeen »

Maximum is volgens de Rabobank € 2.500, maar ik had meer erin gelegd met de gedachte dat het teveel wel terug zou komen maar het werd gewoon allemaal geaccepteerd.
Zullen ze me wel 2x stortingskosten berekenen. :?
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Op de parade in ons Bergen (St Josephstraat) zijn de oude NRC machines vervangen door nieuwere.
De vrije biljetkeuze is helaas wel weer verdwenen. De in-stappen-van-40€-pinnen is weer terug van weggeweest :|
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

In Gorinchem is bij de nieuwe geldautomaat nog steeds vrije biljetkeuze mogelijk. Tot 20 x 5 euro uiteraard.
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

In Harlingen is de automaat vervangen. De vrije biljetkeuze is met de oude machine verdwenen :(
My map
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Die bij de veerboten?
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

En opeens zit de functie weer op de automaat 😀
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Post by GWR7007 »

Ik was gisteren voor een dag in Rotterdam en ben bij drie automaten langs geweest.
Van de drie waren twee nog van het oude type maar de derde (of in volgorde van bij welke ik wanneer geweest ben de tweede) was denk ik van het nieuwe type (Binnenwegplein 6A in het centrum). Er waren twee luiken en je had een touchscreen i.p.v. de knopjes.
Bij alle drie automaten had ik de vrije biljetkeuze.

Nog even een andere vraag; past hier niet helemaal maar misschien krijg ik hier toch een antwoord....
Sommigen van jullie geven bij de automaat aan of 'ie "binnen" of "buiten" stond. De automaat op het Binnenwegplein is helder. Die zit aan de buitenmuur van de vestiging van de Rabobank. De resterende automaten zaten echter in een winkelcentrum. Binnen het winkelcentrum maar wél aan een muur en niet bijvoorbeeld in een winkel of zo. Zouden ze dan eerder tellen als binnen (omdat ze in het gebouw van het winkelcentrum zijn) of buiten (omdat niet in een winkel zijn)?
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Binnen en buiten gebruik ik als er op een locatie meerdere automaten zijn die buiten aan de muur hangen of in een hal.
Een beetje als links en rechts.
Dus als die in het winkelcentrum dezelfde locatie (adres) is, dan zou ik er wel iets bij zetten. "Binnen" of "in winkelcentrum" of zo.
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

De buiten atm in Putte was buiten gebruik. De Primera was al gesloten. Dan blijft er alleen de binnen atm bij de AH nog over.... normaal nooit de eerste keuze want ze delen alleen :note-20: en :note-50: . Maar ook deze vergeelde Ing kast is nu vervangen door een nieuwe NRC met touchscreen en bevat nu ook :note-10: . De max van 8 stuks per coupure blijft. Maar toch een mooie verbetering :D
En als bonus zat er ook nog een hit met Elmo in 8)
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

In Wijk en Aalburg is de vrije biljetkeuze ook verdwenen
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Inmiddels al een dag of 10 geen :note-5: meer in de Geldmaat die deze nog steeds wel zou moeten bevatten volgens Geldmaat, meestal zitten er wel andere biljetten in. Er staat wel een waarschuwing voor extra drukte bij geldmaten vanwege de opname van vakantiegeld, zou het daarmee te maken hebben? Zijn er meer mensen die geen de laatste 1,5 week geen :note-5: meer uit Geldmaten krijgen?
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

Ik heb met Pinksteren onze atm een beetje geleegd, heel het dag limiet in 10x opgenomen. Dat heeft zeker een kwartier geduurd en slechts 1 iemand kwam toen ook geld afhalen. Dat was wel 2 weken geleden.
Vrijdagmiddag ook nog eentje gepint , op weg daar naar toe reed er zelfs een Brinks busje net voorbij de atm. :lol:
Geldmaat zegt indien ze voorradig zijn kun je deze opnemen, helaas nu ff niet dus.
Al bij een andere gekeken of zit er maar een in de buurt?
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

luckbox wrote: Sun Jun 09, 2024 6:04 pm Inmiddels al een dag of 10 geen :note-5: meer in de Geldmaat die deze nog steeds wel zou moeten bevatten volgens Geldmaat, meestal zitten er wel andere biljetten in. Er staat wel een waarschuwing voor extra drukte bij geldmaten vanwege de opname van vakantiegeld, zou het daarmee te maken hebben? Zijn er meer mensen die geen de laatste 1,5 week geen :note-5: meer uit Geldmaten krijgen?
Hier zaten recent juist alleen nog maar 5 euro biljetten in de automaat .
Opnemen gaat dan een stuk vlotter :)
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

De eerste geldmaat die in gemeente Woensdrecht buiten omloop is gesteld is ex-ABN opname & stortmachine V417.(oude sticker is nog steeds zichtbaar) Op zich niet vreemd dat er één van de vier in het centrum van Hoogerheide verdwijnt, er is nog genoeg keuze (2 binnen + 1 buiten). Waarschijnlijk omdat deze atm regelmatig hinder opleverde, een paar keer gezien dat mensen de auto gewoon op straat parkeerde en dan snel gingen pinnen en er weer vandoor ipv de auto in de parkeervakken te parkeren.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Hoeveel :note-5: kun je ook weer maximaal per transactie opnemen bij een Geldmaat die deze heeft? Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik :note-5: kon opnemen.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”