HAASTE

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Re: HAASTE

Post by leevi60 »

leevi60 wrote: Tue Feb 06, 2024 2:07 pm Mukana haasteessa. 8)
PS.
29 + 29 + 29 + 29 + 29 + 29 = 174 olis tavoite...
Pällille kävi niinkuin pälleille käy, :note-100: ja :note-200: meni oikein, 29 kpl kumpaakin sorttia syötetty heti vuorokauden vaihtuessa,
sitten :note-50: : tuli syötettyä 4 kpl aiemmin kirjattua seteliä ja kas, korjasin asian viidellä lapulla, lopputulema 30 kpl... :(
Siispä käyttöön Plan B, syötetään sitten 292 seteliä;
29 x :note-200: 31 x :note-100: 42 x :note-50: 76 x :note-20: 35 x :note-10: 79 x :note-5: joilla saatu 8 osumaa omaa ja lisäksi 5 muiden löytämiä;
1 x :note-50: , 2 x :note-20: , 3 x :note-10: ja 7 x :note-5: vielä toki voi osumia tulla muiden toimesta, niitä odotellessa.
Raha on ikuista, vain taskut vaihtuvat.
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

JiiPee72 wrote: Thu Feb 22, 2024 2:33 am Enpä huomannutkaan tätä haaste-ketjua, kun nostin tuon vanhan karkauspäiväketjun ylös.
Mukana ollaan haasteessa, tarkoitus kirjailla poies vanhoja kuitteja, joten eiköhän sitä 100 seteliin ole mahdollisuus.
Vanhoja kuitteja ollut vaikka kuinka ja niitä sain kirjattua poies. Sitten sattui niissä olemaan muutama jo kirjattu seteli, joten jäin muutaman setelin lopullisesta tavoitteestani. Oli tarkoitus päästä 230 000 seteliin, mutta se jäi 7 setelin päähän, vaikka loppuajasta yritin nopeuttaa kirjaamista jättämällä kommentit odottamaan korjaamista. Olisihan se tullut täyteen jos olisin eilen tai tänään ehtinyt käydä tuolla nykyään ainoassa vaihtopaikassani, mutta oli niin muuta tekemistä, etten ehtinyt poiketa.
Nyt pitää ottaa tavoitteeksi 250 000 seteliä täyteen seuraavana karkauspäivänä. Siihen pitäisi hieman lisätä muutaman viime vuoden kirjaustahtia.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Kokeillaampas uudenlaista haastetta, omahyväistä :) kuukauden päästä eli 4.6 tulee ebtariurani 20 vuotta täyteen. Ensin alkuun emppu 112:na ja sitten emppuna ja nykyisin triplapappana. Harrastukseni on hiipunut tuon pankkipolitiikan myötä :( Sportyn 2000 lapun merkkipäivään en todellakaan pysty. Jos tuon 20 saa kasaan niin hyvä niin. Mutta siihen haasteeseen (omahyväiseen) Jospa Te kanssaebtarit kirjaisitte mun kirjaamia lappija niin et osumia kertyisi mulle tuo 20 :o. 50 000 osumaa kolkuttelee tuossa muutaman kymmenen osuman päässä, auttaisi tavoitetta kovin. Siihen se mun aktiivisuuteni sit varmaan päättyykin. No katotaan, saamani laput kyllä kirjaan niin kauan kun ukkovarvas vipattaa, mut noi pankkikeikat on niin hankalia et saattaavat jäädä (muutama tunti kassapalvelut auki ja mummojonot pankista kylille asti) Kuun viimesenä päivänä oon käyny niin ei oo niin hirveitä jonoja, no mökiltä käsin vaihtoehdot ovat tosi minimissä.
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

emppu wrote: Sat May 04, 2024 7:34 pm Mutta siihen haasteeseen (omahyväiseen) Jospa Te kanssaebtarit kirjaisitte mun kirjaamia lappuja niin et osumia kertyisi mulle tuo 20 :o. 50 000 osumaa kolkuttelee tuossa muutaman kymmenen osuman päässä, auttaisi tavoitetta kovin. Siihen se mun aktiivisuuteni sit varmaan päättyykin.
Tässä olen jo muutaman vuoden harrastanut 2002-sarjalaisten jemmausta ja kirjannut ne sitten Joulun ja Jussin tietämillä.
Täytynee sitten viettää Juhannus tuolloin, eihän se nyt muutamasta päivästä ole kiinni. Joku vuosi Joulukin taisi osua 12.12
päivämäärälle... :P
Rapee 80 vanhaa seteliä olis tällä hetkellä jemmassa, jos sieltä löytyis emp... Triplavaarin nuoruusmuistoja...
Kauan-Sitten
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Kauan-Sitten »

Empun haasteessa mukana, kuten haasteissa yleensäkin :).

Täytyy miettiä jokin oma tavoite, mutta 20 setelin yli on tietysti päästävä. Ehkä samalla voisi myös tähdätä siihen, että päivän aikana tulisi myös laitettua kiertoon tuo 20 seteliä.
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master

Post by höpsismöppiäinen »

Haasteessa mukana!

Tavoite ois kirjata 20 setkua. Toki jos löydän automaatin, josta :note-50: olis loppu, niin kirjaan enemmän kun ton 20.

Enivei, toki toi 20 setkuakin vaatii sekin jemmaamista :mrgreen:
I reject your reality and substitute my own.
Juristi M
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Juristi M »

Pistin sivuun 20 lappua kirjattavaksi 4.6.2024, joten mukana ollaan.
Ne setelit on vitosia ja kymppejä, joten osumamahdollisuus on aina olemassa.....
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master

höpsismöppiäinen wrote: Thu May 09, 2024 10:44 am Toki jos löydän automaatin, josta :note-50: olis loppu, niin kirjaan enemmän kun ton 20.
Tollanen automaatti löytyi, joten tuo enemmän-vaihtoehto toteutuu. Jos kesäkuun alussa löytyisi vielä tollanen, niin voisin päästä jopa kolminumeroiseen lukuun setkuja yhtenä päivänä. :mrgreen:
MTR63
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by MTR63 »

Justiisa uteliaisuuttani katoin tuolta otto.fi -sivulta nin näkyis olevan Mikonkadulla atm josta sais pelkkiä kymppejä.
https://otto.fi/missa-otto/ eli tuonne vaan se paikkakunta nin avot... :)

Tuosta naapurista eli Savonlinnasta oon pari kertaa onnistunut menemään paikanpäälle kun automaatti suoltaa "pikkurahoja ja kyllä pari kertaa muistaakseni Kuopiostakin onnistuin tekemään "hyökkäyksen" moiselle automaatille :)
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse

Roger Keith "Syd" Barret
MTR63
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by MTR63 »

Ja tuohon empun/Triplafaijan haasteeseen osallistutaan tästäkin osoitteesta vielä tuntemattomalla setelimäärällä mut vähintääki tuo 20 setkua tavoitteena :)
I know a mouse, and he hasn't got a house
I don't know why I call him Gerald
He's getting rather old, but he's a good mouse

Roger Keith "Syd" Barret
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

Post by leevi60 »

emppu wrote: Sat May 04, 2024 7:34 pm Kokeillaampas uudenlaista haastetta, omahyväistä :) kuukauden päästä eli 4.6 tulee ebtariurani 20 vuotta täyteen. Ensin alkuun emppu 112:na ja sitten emppuna ja nykyisin triplapappana. Harrastukseni on hiipunut tuon pankkipolitiikan myötä :( Sportyn 2000 lapun merkkipäivään en todellakaan pysty. Jos tuon 20 saa kasaan niin hyvä niin. Mutta siihen haasteeseen (omahyväiseen) Jospa Te kanssaebtarit kirjaisitte mun kirjaamia lappija niin et osumia kertyisi mulle tuo 20 :o. 50 000 osumaa kolkuttelee tuossa muutaman kymmenen osuman päässä, auttaisi tavoitetta kovin. Siihen se mun aktiivisuuteni sit varmaan päättyykin. No katotaan, saamani laput kyllä kirjaan niin kauan kun ukkovarvas vipattaa, mut noi pankkikeikat on niin hankalia et saattaavat jäädä (muutama tunti kassapalvelut auki ja mummojonot pankista kylille asti) Kuun viimesenä päivänä oon käyny niin ei oo niin hirveitä jonoja, no mökiltä käsin vaihtoehdot ovat tosi minimissä.
Muistutellaas nyt vielä tuosta huomisesta...
Vielä ehtii tehdä automaattikierroksen, ottaa sarjanumerot ylös ja sitten kauppoihin pikkuostoksille, vaihtorahat vitosina kiitos, jos on...
höpsismöppiäinen
Euro-Master
Euro-Master

Do diin.

102 setkua kirjattu tänään eli päiväkohtainen ennätys syntyi.

Valitettavasti osumaa juhlakalun eli Triplapapan kanssa ei tullut, mutta olipahan osumat MTR:n ja jah:n kanssa.
Kauan-Sitten
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Kauan-Sitten »

Onnea Triplapappa mahtavasta ebt-taipaleesta!

Itsehän en tunnetusti jemmaa mitään, ja haastepäivien idea on itsellä kerätä seteleitä verenmaku suussa. Tänään kävi niin, että muu elämä tuli tielle, enkä valitettavasti pystykään osallistumaan haasteeseen.

Mutta lupaus on lupaus, ja olen haasteeseen sitoutunut. Tulen siis suorittamaan haasteen myöhemmin tällä viikolla, todennäköisesti to tai pe. Eihän se ihan taiteen sääntöjen mukaan mene, mutta lupaan kyllä kerätä ja syöttää ne vähintään 20 seteliä päivään vähän myöhemmin.
leevi60
Euro-Master
Euro-Master

TRIPLAPAPPA 20 v. HAASTE

Post by leevi60 »

Haasteet hoidettu, 220 seteliä kirjattu, joukossa mm. 105 kpl 2002 vuoden mallistoa.
Kiva osumakin näköjään tuli; Oma 5-v juhlaseteli Pekin löytämänä...
Peki65
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Peki65 »

Näin juhlapäivän kunniaksi 650 lappusta, joista 500 uutta sileetä tavaraa.

Omista luvuista 395 000 seteliä täyteen ja 21 000 osumaa täyteen

Oli ajatuksena pysähtyä tuohon 600 seteliin tänään, kun systerille tuli pyöreät täyteen
Mutta houkutus saada tuo 395 tuhatta täyteen vei voiton.

Onnittelut Triplapaapalle eikun Empulle 20 urasta kirjaamista. Mielettömän kasan olet vuosien mittaan kirjannut.

Peki65
Pohojalaanen, joka ei kehtaa muualta eres olla. :lol:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”