Pällille kävi niinkuin pälleille käy,

sitten

Siispä käyttöön Plan B, syötetään sitten 292 seteliä;
29 x

1 x

Pällille kävi niinkuin pälleille käy,
Vanhoja kuitteja ollut vaikka kuinka ja niitä sain kirjattua poies. Sitten sattui niissä olemaan muutama jo kirjattu seteli, joten jäin muutaman setelin lopullisesta tavoitteestani. Oli tarkoitus päästä 230 000 seteliin, mutta se jäi 7 setelin päähän, vaikka loppuajasta yritin nopeuttaa kirjaamista jättämällä kommentit odottamaan korjaamista. Olisihan se tullut täyteen jos olisin eilen tai tänään ehtinyt käydä tuolla nykyään ainoassa vaihtopaikassani, mutta oli niin muuta tekemistä, etten ehtinyt poiketa.
Tässä olen jo muutaman vuoden harrastanut 2002-sarjalaisten jemmausta ja kirjannut ne sitten Joulun ja Jussin tietämillä.emppu wrote: ↑Sat May 04, 2024 7:34 pm Mutta siihen haasteeseen (omahyväiseen) Jospa Te kanssaebtarit kirjaisitte mun kirjaamia lappuja niin et osumia kertyisi mulle tuo 20. 50 000 osumaa kolkuttelee tuossa muutaman kymmenen osuman päässä, auttaisi tavoitetta kovin. Siihen se mun aktiivisuuteni sit varmaan päättyykin.
Tollanen automaatti löytyi, joten tuo enemmän-vaihtoehto toteutuu. Jos kesäkuun alussa löytyisi vielä tollanen, niin voisin päästä jopa kolminumeroiseen lukuun setkuja yhtenä päivänä.höpsismöppiäinen wrote: ↑Thu May 09, 2024 10:44 am Toki jos löydän automaatin, jostaolis loppu, niin kirjaan enemmän kun ton 20.
Muistutellaas nyt vielä tuosta huomisesta...emppu wrote: ↑Sat May 04, 2024 7:34 pm Kokeillaampas uudenlaista haastetta, omahyväistäkuukauden päästä eli 4.6 tulee ebtariurani 20 vuotta täyteen. Ensin alkuun emppu 112:na ja sitten emppuna ja nykyisin triplapappana. Harrastukseni on hiipunut tuon pankkipolitiikan myötä
Sportyn 2000 lapun merkkipäivään en todellakaan pysty. Jos tuon 20 saa kasaan niin hyvä niin. Mutta siihen haasteeseen (omahyväiseen) Jospa Te kanssaebtarit kirjaisitte mun kirjaamia lappija niin et osumia kertyisi mulle tuo 20
. 50 000 osumaa kolkuttelee tuossa muutaman kymmenen osuman päässä, auttaisi tavoitetta kovin. Siihen se mun aktiivisuuteni sit varmaan päättyykin. No katotaan, saamani laput kyllä kirjaan niin kauan kun ukkovarvas vipattaa, mut noi pankkikeikat on niin hankalia et saattaavat jäädä (muutama tunti kassapalvelut auki ja mummojonot pankista kylille asti) Kuun viimesenä päivänä oon käyny niin ei oo niin hirveitä jonoja, no mökiltä käsin vaihtoehdot ovat tosi minimissä.