Is Belgisch GSM-nr., vanuit NL 0032498922945geldman wrote:Zet aub Caps Lock uit. Ik heb gebeld, niks gehoord...
[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Carnager
- Euro-Regular

Inderdaad... Soms zijn het hits maar vaak niet: vaak worden stapeltjes biljetten op deze manier gemarkeerd na het tellen (aantal gelijke biljetten in stapeltje bijvoorbeeld)
- hafla
- Euro-Expert in Training

Ik heb er een die samen met een kassabon ergens in gezeten heeft en toen nat is geworden.
De tekst van de bon is toen in spiegelbeeld op het biljet gekomen.
Helaas zijn datum en winkelnaam niet leesbaar, anders hadden we een extra stukje geschiedenis gehad.
Vreemd wel dat hij zo uit de pin-machine is gekomen.
De hele achterkant ziet blauw van de lettertjes.
Je zou zeggen dat deze uit roulatie genomen moest worden.
De tekst van de bon is toen in spiegelbeeld op het biljet gekomen.
Helaas zijn datum en winkelnaam niet leesbaar, anders hadden we een extra stukje geschiedenis gehad.
Vreemd wel dat hij zo uit de pin-machine is gekomen.
De hele achterkant ziet blauw van de lettertjes.
Je zou zeggen dat deze uit roulatie genomen moest worden.
-
AlexanderB
- Euro-Regular

Ik heb laatst ook nog eens een stapel vijfjes gehaald bij de PostBank, en dat waren allemaal zeeeeeer gebruikte biljetten, waarvan ik me afvraag waarom ze niet uit circulatie zijn genomen. Ze zijn allemaal flink gekreukt en op sommige biljetten zitten zelfs vlekken. Zullen wel een tekort aan vijfjes hebben gehad zeker? En ook al waren het zeeeeeer gebruikte vijfjes, geen enkele zorgde voor een hithafla wrote:Je zou zeggen dat deze uit roulatie genomen moest worden.
Grtz. AlexanderB
- angelita
- Euro-Master

AlexanderB wrote: Ik heb laatst ook nog eens een stapel vijfjes gehaald bij de PostBank, en dat waren allemaal zeeeeeer gebruikte biljetten, waarvan ik me afvraag waarom ze niet uit circulatie zijn genomen. Ze zijn allemaal flink gekreukt en op sommige biljetten zitten zelfs vlekken. Zullen wel een tekort aan vijfjes hebben gehad zeker? En ook al waren het zeeeeeer gebruikte vijfjes, geen enkele zorgde voor een hit
Ik heb net ook 100 vijfjes bij de pb gehaald. Zelfde verhaal, maar wel een lekkere hit!
member since 2006-01-03
rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353
(3 triple), 24
, 14
, 4
, 3
, 1
1
(and 65 more, but moderated)
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353
- angelita
- Euro-Master

Zag er nog netjes uit!Elmo wrote:Dat is al mijn vierde hit met een van mijn 3400 Antwerpse vijfjes!Ik hoop
dat mijn biljet er nog een beetje fatsoenlijk uitzag.
member since 2006-01-03
rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353
(3 triple), 24
, 14
, 4
, 3
, 1
1
(and 65 more, but moderated)
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353
-
Woordenboek.NU
- Euro-Newbie

Klinkt heel logisch. Wie gaat zijn eigen telefoonnummer opschrijven?Westinghouse wrote:Vandaag wel eens gebeld naar een telefoonnummer in Utrecht, dat was vermeld op een bankbiljet. De strekking van het verhaal was, dat meneer zei: "Dat mij daar van niets bekend is". Dus niet meer doen bellen. Het kan al zeer ver in het verleden zijn.
Dat zal een relatie van hem geweest zijn, die zijn nummer even moest opschrijven. En die gaat hem niet vertellen dat hij nu op een bankbilet aan het schrijven is
Ik vind hem leuk!wilg wrote:Uiteraard, zie hierPEKU wrote: De achterkant is ook scheef neem ik aan?
Ik denk dat het vel bij het afsnijden scheef heeft gelegen, als ik het
biljet op een ander biljet leg, zie je dat de afwijking ongeveer 3.5 mm
is, best wel fors dus. Ik denk dat hem maar bewaar, wie weet wordt
het nog eens een verzamelaarsobject.
En is zeker een verzamelaarsobject
Ik bied er 7 euro voor
Last edited by Mariusjr on Tue May 30, 2006 2:39 pm, edited 1 time in total.