Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
Eurorulezz
- Euro-Expert in Training

-
rufus50
- Euro-Master in Training

Tja zaventem is the place to be voor buitenlandse biljetten denk ik. Daar de nationale luchthaven er zijn stek heeft komen er vele buitenlanders met hun euro's over de vloer...Ralf wrote:Mijn broer gaat zondag naar Zaventem en zou wat biljetje(s) mee terug nemen dus heb ik dan daar ook weer een stipje.
- Ralf
- Euro-Master

Ik ga zo naar Bergen op Zoom (school)
Naar het laatste schoolfeest van deze school (volgend jaar naar een nieuwe school)
Cooldown cafe brengt ook een bezoekje dus zal wel gezellig worden.
Ik zal er zeker veel biljetten uitgeven alle goeie vrienden nog even een biertje tracteren dus ga met een pakje met 5jes naar het feest
Naar het laatste schoolfeest van deze school (volgend jaar naar een nieuwe school)
Cooldown cafe brengt ook een bezoekje dus zal wel gezellig worden.
Ik zal er zeker veel biljetten uitgeven alle goeie vrienden nog even een biertje tracteren dus ga met een pakje met 5jes naar het feest
-
rufus50
- Euro-Master in Training

volgende zaterag "fata morgana in geraardsbergen" waar ik naartoe ga. zie andere topic
Alsook de adriaansconserten elke woensdagavond... Weeral enkele locaties waar ja mijn biljetten kan terug vinden.
Mijn zus vertrekt morgen naar spanje voor 2 weken. Kweet niet juist welke regio, maar er gaan tal van biljetten meegaan...
Alsook de adriaansconserten elke woensdagavond... Weeral enkele locaties waar ja mijn biljetten kan terug vinden.
Mijn zus vertrekt morgen naar spanje voor 2 weken. Kweet niet juist welke regio, maar er gaan tal van biljetten meegaan...
Binnenkort ga ik een dagje naar Thorn in Limburg. Kijk ik net even of daar veel actieve users zijn, blijkt er niemand te zitten.
Tjaaaa dan vraag je je toch wel even af of het zin heeft om daar met biljetten te gaan rondstrooien.
Ik kan natuurlijk wel proberen om daar wat biljetten te ontvangen, is toch weer een stipje op mijn kaart dan
PS dit is mijn 500e post op dit forum......

Tjaaaa dan vraag je je toch wel even af of het zin heeft om daar met biljetten te gaan rondstrooien.
Ik kan natuurlijk wel proberen om daar wat biljetten te ontvangen, is toch weer een stipje op mijn kaart dan
PS dit is mijn 500e post op dit forum......
- Ralf
- Euro-Master

Het is altijd nuttig kunnen mooie hits ontstaan.jabosa2 wrote:Binnenkort ga ik een dagje naar Thorn in Limburg. Kijk ik net even of daar veel actieve users zijn, blijkt er niemand te zitten.![]()
Tjaaaa dan vraag je je toch wel even af of het zin heeft om daar met biljetten te gaan rondstrooien.![]()
Ik kan natuurlijk wel proberen om daar wat biljetten te ontvangen, is toch weer een stipje op mijn kaart dan![]()
PS dit is mijn 500e post op dit forum......![]()
de biljetten kunnen ook van of naar een actieve gebruiker in de buurt komen.
ps gefeliciteerd euro-expert