Sivujen mainostus

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

emppu
Euro-Master
Euro-Master

Re: Sivujen mainostus

Post by emppu »

soilian wrote: Mikä Hesarin juttu? *lähtee etsimään vanhoja Hesareita*
Muruseni :oops: skannaten, eiks joo :wink: muittenkin iloksi 8)
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Sori vaan, en omista skanneria. :wink: Enkä sitä paitsi vielä löytänyt koko juttua. Pitäisi kai tutkia lehti vielä tarkemmin, mutta jaksaako sitä enää tässä vaiheessa uudenvuodenaattoa. :?
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Eiköhän kyse ole siitä, että hesarin nettisivujen keskusteluissa on jonkun euroa sivuavan artikkelin yhteyteen joku lukija kirjoittanut EBT-mainoksen :)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
soilian
Euro-Master
Euro-Master

Post by soilian »

Niin sen on täytynyt olla, koska koko lehdestä ei löytynyt muuta euroon viittaavaa kuin kauneimman eurokolikon äänestys. :)
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Ossi
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Ossi »

Kun tuo slovakia otti käyttöön euron, niin vaihdoin slovakialaiseen lätkämanagerointipeliin (hockeyarena) joukkueeni nimen eurobilltracker nimiseksi, ihan vain että jos vaikka jokunen uusi slovakki innostuisi tästä. Oma referer linkkini on jo löytynyt pidempään tiimini sivulta ja sitä kautta muutama liittynytkin. :D

Nyt ko peliä pelaava kanssamanageri laittoi seuraavanlaisen viestin itselleni:

>Hei,

>Tuo Eurobilltracker kuulostaa todella jännältä projektilta, oletko itse mukana siinä perustajajäsenenä vai muuten vain linkkaat?

>Olen itse sanomalehdessä töissä ja tuostahan pitäisi tehdä ehdottomasti juttu!

>Voisitko antaa joskus lyhyen haastattelun tuohon liittyen?

Löytyisikö joltakulta sopivaa jutuntynkää, itse en taida moisesta kunniasta kunnialla selvitä. :oops:
Eli vapaaehtoisia aktiiveita kaivattaisiin astumaan esiin, en tiedä mikä lehti olisi kyseessä mutta kaikki pienikin mainoshan on aina tervetullutta.
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Ossi wrote:

>Tuo Eurobilltracker kuulostaa todella jännältä projektilta, oletko itse mukana siinä perustajajäsenenä vai muuten vain linkkaat?

>Olen itse sanomalehdessä töissä ja tuostahan pitäisi tehdä ehdottomasti juttu!

>Voisitko antaa joskus lyhyen haastattelun tuohon liittyen?

Löytyisikö joltakulta sopivaa jutuntynkää, itse en taida moisesta kunniasta kunnialla selvitä. :oops:
Eli vapaaehtoisia aktiiveita kaivattaisiin astumaan esiin, en tiedä mikä lehti olisi kyseessä mutta kaikki pienikin mainoshan on aina tervetullutta.
Ja katin kontit. Parempaa jutnantajaa ei olekaan kuin Sinä itse :D Saadaan taas hieman edellisistä poikkeava juttu, Sinun tavallasi. Ei tähän passaa muita "sotkea" :wink: Ei muuta kuin vastaat jeees (se on lontoota ja tarkoittaa kyllä, näin kiälimiehenä) :mrgreen:
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Me tuetaan sua kyllä mielellämme valmistautumisessa, mutta Emppu ei tosiaan ole ainoa, joka suosittelee sua itse ottamaan haasteen vastaan. Jokaiselle ihmiselle tuntuu yhtä vastenmieliseltä päätyä lehteen haastateltavaksi, mutta kun sen kerran on tehnyt, se ei enää tunnu niin kauhialta. Kai siinä samalla oppii jotain elämästäkin :)

Suosittelen enivei. Sekä EBT:n edun takia, että oman kokemuksesi kartuttamiseksi :)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Dakkus wrote:Me tuetaan sua kyllä mielellämme valmistautumisessa, mutta Emppu ei tosiaan ole ainoa, joka suosittelee sua itse ottamaan haasteen vastaan. Jokaiselle ihmiselle tuntuu yhtä vastenmieliseltä päätyä lehteen haastateltavaksi, mutta kun sen kerran on tehnyt, se ei enää tunnu niin kauhialta. Kai siinä samalla oppii jotain elämästäkin :)

Suosittelen enivei. Sekä EBT:n edun takia, että oman kokemuksesi kartuttamiseksi :)
Ettei jäisi väärinkäsitystä kirjoituksestani niin olen Dakkuksen kanssa täysin samaa mieltä. Ei sinua pulaan jätetä. Kaikki apu mitä tarvitset tulee satavarmasti. Laita pm:ää tulemaan jos on jotain "arveluttavaa". Ekana vinkkinä vois olla tutustuminen aikaisempiin julkaisuihin, ne löytyy pressiosiosta huomaa,että siinä oikeassa yläkulmassa on eri vuosien julkaisut :wink:
allekirjoituksena, viiden lehtijutun tekoon osallistunut + yks radiohaastattelu :wink:
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Kalmari »

Satakunnan Kansan opiskelijaliitteessä "Siivussa" oli pieni maininta EBT:stä Urban Exploring-harrastuksen yhteydessä.

Tässä linkki kyseiseen juttuun: http://img389.imageshack.us/i/ebt1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

Koitetaan, jos osaan jossain vaiheessa linkittää kuvan suoraan tähän..

Image
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: http://www.taloussanomat.fi/uutinen/201 ... /243?pos=0" onclick="window.open(this.href);return false; :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Joku vois rauhoitella tossa foorumimme englanninkielisessä osiossa noita uteliaita ulkomaalaisia, siis kellä se kieli taipuu :wink:
juk3965
Euro-Master
Euro-Master

Post by juk3965 »

Viime sunnuntaina oli Sunnuntaisuomalaisessa lyhyehkö juttu:

Image

Ei maailman myyvin artikkeli, mutta kuitenkin 25 uutta käyttäjää näyttää tulleen sunnuntaina (normaalisti alle 10/päivä)
Jukkap
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Jukkap »

Minä pääsin vähän mainostamaan näitä sivuja. Musta tehtiin juttu mun työpaikan lehteen. Siinä on sellainen osio "talo tutuksi" jossa pääsee kertomaan et mikä on työn kuva ja missä asuu ja mitkä on harrastukset. No minä tietysti kerroin näistä sivuista :!:
Toivottavasti sitä kautta nyt joku alkaisi kirjaamaan :mrgreen:

P.s Voin tuoda lehden mukaan Espoon miittiin jos joku haluaa sen lukea.
yoto
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by yoto »

Jukkap wrote: P.s Voin tuoda lehden mukaan Espoon miittiin jos joku haluaa sen lukea.
tottakai, ota mukaan!
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Mikäs hulabaloo Ranskassa on EBT:n suhteen, uutta ebtari syntyy niin et kätilöitä hirvittää :mrgreen:
EDIT: No pentele, Belgiaahan tarkoitin, miten se nyt noin solmuun meni, selvinpäin sattuu ja tapahtuu :mrgreen:
Last edited by emppu on Tue Dec 27, 2011 9:09 pm, edited 1 time in total.
Eliezer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Eliezer »

Tarkoittanet Belgiaa... Ja koska hollantilaisiakin on tullut enenevässä määrin, lienee kyse jostakin hollanninkielisestä, ei ranskankielisestä mainonnasta...
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”