Murusenisoilian wrote: Mikä Hesarin juttu? *lähtee etsimään vanhoja Hesareita*
Sivujen mainostus
Re: Sivujen mainostus
Sori vaan, en omista skanneria.
Enkä sitä paitsi vielä löytänyt koko juttua. Pitäisi kai tutkia lehti vielä tarkemmin, mutta jaksaako sitä enää tässä vaiheessa uudenvuodenaattoa. 
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- Dakkus
- Euro-Master

Eiköhän kyse ole siitä, että hesarin nettisivujen keskusteluissa on jonkun euroa sivuavan artikkelin yhteyteen joku lukija kirjoittanut EBT-mainoksen 
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Niin sen on täytynyt olla, koska koko lehdestä ei löytynyt muuta euroon viittaavaa kuin kauneimman eurokolikon äänestys. 
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
Kun tuo slovakia otti käyttöön euron, niin vaihdoin slovakialaiseen lätkämanagerointipeliin (hockeyarena) joukkueeni nimen eurobilltracker nimiseksi, ihan vain että jos vaikka jokunen uusi slovakki innostuisi tästä. Oma referer linkkini on jo löytynyt pidempään tiimini sivulta ja sitä kautta muutama liittynytkin.
Nyt ko peliä pelaava kanssamanageri laittoi seuraavanlaisen viestin itselleni:
>Hei,
>Tuo Eurobilltracker kuulostaa todella jännältä projektilta, oletko itse mukana siinä perustajajäsenenä vai muuten vain linkkaat?
>Olen itse sanomalehdessä töissä ja tuostahan pitäisi tehdä ehdottomasti juttu!
>Voisitko antaa joskus lyhyen haastattelun tuohon liittyen?
Löytyisikö joltakulta sopivaa jutuntynkää, itse en taida moisesta kunniasta kunnialla selvitä.
Eli vapaaehtoisia aktiiveita kaivattaisiin astumaan esiin, en tiedä mikä lehti olisi kyseessä mutta kaikki pienikin mainoshan on aina tervetullutta.
Nyt ko peliä pelaava kanssamanageri laittoi seuraavanlaisen viestin itselleni:
>Hei,
>Tuo Eurobilltracker kuulostaa todella jännältä projektilta, oletko itse mukana siinä perustajajäsenenä vai muuten vain linkkaat?
Löytyisikö joltakulta sopivaa jutuntynkää, itse en taida moisesta kunniasta kunnialla selvitä.
Eli vapaaehtoisia aktiiveita kaivattaisiin astumaan esiin, en tiedä mikä lehti olisi kyseessä mutta kaikki pienikin mainoshan on aina tervetullutta.
Ja katin kontit. Parempaa jutnantajaa ei olekaan kuin Sinä itseOssi wrote:
Löytyisikö joltakulta sopivaa jutuntynkää, itse en taida moisesta kunniasta kunnialla selvitä.![]()
- Dakkus
- Euro-Master

Me tuetaan sua kyllä mielellämme valmistautumisessa, mutta Emppu ei tosiaan ole ainoa, joka suosittelee sua itse ottamaan haasteen vastaan. Jokaiselle ihmiselle tuntuu yhtä vastenmieliseltä päätyä lehteen haastateltavaksi, mutta kun sen kerran on tehnyt, se ei enää tunnu niin kauhialta. Kai siinä samalla oppii jotain elämästäkin 
Suosittelen enivei. Sekä EBT:n edun takia, että oman kokemuksesi kartuttamiseksi
Suosittelen enivei. Sekä EBT:n edun takia, että oman kokemuksesi kartuttamiseksi
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Ettei jäisi väärinkäsitystä kirjoituksestani niin olen Dakkuksen kanssa täysin samaa mieltä. Ei sinua pulaan jätetä. Kaikki apu mitä tarvitset tulee satavarmasti. Laita pm:ää tulemaan jos on jotain "arveluttavaa". Ekana vinkkinä vois olla tutustuminen aikaisempiin julkaisuihin, ne löytyy pressiosiosta huomaa,että siinä oikeassa yläkulmassa on eri vuosien julkaisutDakkus wrote:Me tuetaan sua kyllä mielellämme valmistautumisessa, mutta Emppu ei tosiaan ole ainoa, joka suosittelee sua itse ottamaan haasteen vastaan. Jokaiselle ihmiselle tuntuu yhtä vastenmieliseltä päätyä lehteen haastateltavaksi, mutta kun sen kerran on tehnyt, se ei enää tunnu niin kauhialta. Kai siinä samalla oppii jotain elämästäkin
allekirjoituksena, viiden lehtijutun tekoon osallistunut + yks radiohaastattelu
- Kalmari
- Euro-Expert in Training

Satakunnan Kansan opiskelijaliitteessä "Siivussa" oli pieni maininta EBT:stä Urban Exploring-harrastuksen yhteydessä.
Tässä linkki kyseiseen juttuun: http://img389.imageshack.us/i/ebt1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Koitetaan, jos osaan jossain vaiheessa linkittää kuvan suoraan tähän..

Tässä linkki kyseiseen juttuun: http://img389.imageshack.us/i/ebt1.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Koitetaan, jos osaan jossain vaiheessa linkittää kuvan suoraan tähän..

Viime sunnuntaina oli Sunnuntaisuomalaisessa lyhyehkö juttu:

Ei maailman myyvin artikkeli, mutta kuitenkin 25 uutta käyttäjää näyttää tulleen sunnuntaina (normaalisti alle 10/päivä)

Ei maailman myyvin artikkeli, mutta kuitenkin 25 uutta käyttäjää näyttää tulleen sunnuntaina (normaalisti alle 10/päivä)
Minä pääsin vähän mainostamaan näitä sivuja. Musta tehtiin juttu mun työpaikan lehteen. Siinä on sellainen osio "talo tutuksi" jossa pääsee kertomaan et mikä on työn kuva ja missä asuu ja mitkä on harrastukset. No minä tietysti kerroin näistä sivuista
Toivottavasti sitä kautta nyt joku alkaisi kirjaamaan
P.s Voin tuoda lehden mukaan Espoon miittiin jos joku haluaa sen lukea.
Toivottavasti sitä kautta nyt joku alkaisi kirjaamaan
P.s Voin tuoda lehden mukaan Espoon miittiin jos joku haluaa sen lukea.
- yoto
- Euro-Regular

tottakai, ota mukaan!Jukkap wrote: P.s Voin tuoda lehden mukaan Espoon miittiin jos joku haluaa sen lukea.
Mikäs hulabaloo Ranskassa on EBT:n suhteen, uutta ebtari syntyy niin et kätilöitä hirvittää 
EDIT: No pentele, Belgiaahan tarkoitin, miten se nyt noin solmuun meni, selvinpäin sattuu ja tapahtuu
EDIT: No pentele, Belgiaahan tarkoitin, miten se nyt noin solmuun meni, selvinpäin sattuu ja tapahtuu
Last edited by emppu on Tue Dec 27, 2011 9:09 pm, edited 1 time in total.
Tarkoittanet Belgiaa... Ja koska hollantilaisiakin on tullut enenevässä määrin, lienee kyse jostakin hollanninkielisestä, ei ranskankielisestä mainonnasta...