Nederlandse Hitratio Top 250
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
De wekelijkse lijst bevat nu ook 250 posities. Veel gebruikers op de posities 101 t/m 250 stonden al eens eerder in de lijst. Een aantal heeft in een jaar tijd wel hele grote sprongen naar beneden gemaakt
! De gemiddelde hitratio laat ik nog steeds berekenen over de eerste 100 posities om zo het vergelijk met de overige weken te behouden.
- giberski
- Euro-Master

205, nou toch best een mooie positie, laat maar zeggen, iig geen 210e
Op naar boven de 200. (Uhm.. Giberski, het is juist niet goed om hoger te gaan, ja dat weet ik maar dan knal je zo mooi naar beneden na een hit, oh daarom, ja juist daarom!!!)
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
Ik ben blij dat jullie het toch leuk vinden om jezelf weer terug te vinden in de lijst, ook al is het 't mooiste om er zo snel mogelijk weer uit te komen
. 't Was voor mij een sport om het werk aan de lijst zo minimaal mogelijk te maken, maar daarbij wel de informatie die beschikbaar was zo optimaal mogelijk te gebruiken (1+1 is dan 3 zoals ze dat tegenwoordig zo walgelijk kunnen uitdrukken).
- Menheerse1
- Euro-Newbie

Nederlandse Hitratio Top 250
Gelukkig heeft dorpsgenoot Anubis een hit
Hopelijk gaat hij/zij ook weer invoeren. Een beetje dorps-concurrentie is toch leuk en maakt het spannend: meer kans op een hit.