Painos ?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Pisti oikein silmään kun sain eilen 200€ setelin, joka on

X00003******

Siinä on eniten nollia edessä itselläni. Kolmen nollan löytyy muutama ja kahden sitten jo reilusti. :?
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Sain tänään pankista uusia D/L-kymppejä. Luulin että ne on jo aikaa sitten loppu kun kauan aikaa ovat antaneet P/X-kymppejä. Sarjanumero alkoi L082, joita ainakin minulla oli aikaisemmin alle kymmenen kappaletta 8O
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

aplfi wrote:Sain tänään pankista uusia D/L-kymppejä. Luulin että ne on jo aikaa sitten loppu kun kauan aikaa ovat antaneet P/X-kymppejä. Sarjanumero alkoi L082, joita ainakin minulla oli aikaisemmin alle kymmenen kappaletta 8O
Minäkin olen viime aikoina löytänyt ilahduttavasti uusia suomalaisia seteleitä kokoluokassa 5-20€. Silloin tällöin tulee muutama vastaan. Eli ei ne ihan loppu vielä ole. :)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

Klazu wrote:
aplfi wrote:Sain tänään pankista uusia D/L-kymppejä. Luulin että ne on jo aikaa sitten loppu kun kauan aikaa ovat antaneet P/X-kymppejä. Sarjanumero alkoi L082, joita ainakin minulla oli aikaisemmin alle kymmenen kappaletta 8O
Minäkin olen viime aikoina löytänyt ilahduttavasti uusia suomalaisia seteleitä kokoluokassa 5-20€. Silloin tällöin tulee muutama vastaan. Eli ei ne ihan loppu vielä ole. :)
siilinjärvi - iisalmi suunnalta sai pelkästään uusia D/L vitosia pankeista... muuten ei pahemmin ole uusia D/L seteleitä näkynyt.
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

Entäs mitkä on ollut suurimpia sarjanumeroiltaan, jotka on tullut vastaan?
Kiinnostaisi kovasti tietää... Itselle suurimmat on ollu pääasiassa X203.

On jotensakin hämmentävää, kun sarjanumero ei alakaan nollalla...siihen on vaan jotenkin niin tottunut 8)

Edit: Pienen tarkastelun jälkeen huomasin, että yksi L210 -alkunen löytyy(tilanne 30.8.04).
Last edited by Mansenplikka on Mon Aug 30, 2004 12:22 pm, edited 1 time in total.
bura
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by bura »

Z810 näyttäis olevan isoin, seuraava on sitten N680.

isoin suomalainen on L214.
aplfi
Euro-Master
Euro-Master

Post by aplfi »

Itseäni pisti suuresti hämmästyttämään ranskalaisten numerointisysteemi kun sain Luxemburgissa pankkiautomaatista kaksi upouutta sileätä vitosta joiden kummankin lyhyt koodi oli L011**, MUTTA; toisen sarjanumero oli U0128**** ja toisen U3228****. Eli aivan erilaiset...

Omituisia nuo ranskalaiset :roll:
pejole
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by pejole »

Mansenplikka wrote:Entäs mitkä on ollut suurimpia sarjanumeroiltaan, jotka on tullut vastaan?
Kiinnostaisi kovasti tietää... Itselle suurimmat on ollu pääasiassa X203.

Edit: Pienen tarkastelun jälkeen huomasin, että yksi L204 -alkunen löytyy.
Mun suurimmat on:
-N220
-L213
-L209

Ja pienin:
-X00003
Bobtail
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Bobtail »

Bobtail wrote:Multa löytyy yksi X0008-alkuinen vitonen. Muissa seteleissä on enimmillään vain pari nollaa alussa. Suomalaisista pienin mulla on L008-alkuinen satanen.
Päivitystä:
X0005 (5)
Y0001 (5 ja 20)
P0001 (5)
N**0008 (5)
U**0001 (5)
Z**0008 (10)
V00003 (5)
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”