X00003******
Siinä on eniten nollia edessä itselläni. Kolmen nollan löytyy muutama ja kahden sitten jo reilusti.
Minäkin olen viime aikoina löytänyt ilahduttavasti uusia suomalaisia seteleitä kokoluokassa 5-20€. Silloin tällöin tulee muutama vastaan. Eli ei ne ihan loppu vielä ole.aplfi wrote:Sain tänään pankista uusia D/L-kymppejä. Luulin että ne on jo aikaa sitten loppu kun kauan aikaa ovat antaneet P/X-kymppejä. Sarjanumero alkoi L082, joita ainakin minulla oli aikaisemmin alle kymmenen kappaletta

siilinjärvi - iisalmi suunnalta sai pelkästään uusia D/L vitosia pankeista... muuten ei pahemmin ole uusia D/L seteleitä näkynyt.Klazu wrote:Minäkin olen viime aikoina löytänyt ilahduttavasti uusia suomalaisia seteleitä kokoluokassa 5-20€. Silloin tällöin tulee muutama vastaan. Eli ei ne ihan loppu vielä ole.aplfi wrote:Sain tänään pankista uusia D/L-kymppejä. Luulin että ne on jo aikaa sitten loppu kun kauan aikaa ovat antaneet P/X-kymppejä. Sarjanumero alkoi L082, joita ainakin minulla oli aikaisemmin alle kymmenen kappaletta