Ik moet toch eens opletten, of ik geen verstekeling aan boord heb.
Hoe herken je een Eurobilltracker?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Het lijkt wel, of je een weekje met mij meerijd.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- eddydevries
- Forum Moderator

STOP!!!!Zjonbelz wrote:Een EBT'er loopt bij een tankstation naar de balie en vraagt of de medewerkerkan wisselen voor het koffie-automaat. Na 2x
, 1x
en vijf losse euro's teruggekregen te hebben loopt diezelfde EBT'er vrolijk weer naar buiten zonder kop koffie
Je vergeet nog een bonnetje (in België: ticketje) te vragen.
Eddy - Rotterdam - NL
Ik vraag eigenlijk nooit bonnetjes....geloof niet altijd de postcode die erop staat.
Hahaha, maar misschien ben ik ook niet als EBT-er herkenbaar
Hahaha, maar misschien ben ik ook niet als EBT-er herkenbaar
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- bhoeyb
- Euro-Master

Een EBT'er gaat een grootwarenhuis binnen en vraagt omZjonbelz wrote:Een EBT'er loopt bij een tankstation naar de balie en vraagt of de medewerkerkan wisselen voor het koffie-automaat. Na 2x
, 1x
en vijf losse euro's teruggekregen te hebben loopt diezelfde EBT'er vrolijk weer naar buiten zonder kop koffie
In het buitenland -fi- kreeg ik zo ooit 20€ munten
Ik haal geld uit de bankcontact automaat van mijn bank. Bij ons is dit maximaal 500 € in briefjes van 20 of 50. Scrijf ze op en stap de bank binnen en zet ze terug op mijn rekening. Ik heb wel dikwijls nieuwe briefjes. Maar ja, je moet het dan zo bezien, nieuwe briefjes maken kans op nieuwe hits..... 
- Zjonbelz
- Euro-Master

Heb ik niet nodig, ik gebruik hiervoor mijn GPS, die geeft mij naam, plaatsnaam en postcode van de benzinepomp waar ik sta.eddydevries wrote:STOP!!!!Zjonbelz wrote:Een EBT'er loopt bij een tankstation naar de balie en vraagt of de medewerkerkan wisselen voor het koffie-automaat. Na 2x
, 1x
Je vergeet nog een bonnetje (in België: ticketje) te vragen.
Weet ge waaraan ik zit te denken.
Ik heb nog noooooit een auto gezien met een sticker of banner op de achterruit. Zou dat geen goed idee zijn.
Weet ge meteen een hit te scoren. Weet wel, 't is geen hit in de werkelijke zin van het woord en niet op de normale manier verkregen, maar je hebt dan toch wel het biljetje in je handen gehad.

Ik heb nog noooooit een auto gezien met een sticker of banner op de achterruit. Zou dat geen goed idee zijn.
Deze EBT-er durft ze niet op te schrijven terwijl er mensen in de buurt zijn, want dan kijkt men toch wel heel vreemd. Vandaar een redelijk onzichtbare EBT-er die dagelijks in een wc-hokje op de faculteit onhandig nummertjes staat op te schrijven, of rondjes loopt over straat om een biljet (langzaam, zucht) in te typen op het mobieltje.
Same here hoor
Mij herken je alleen als ik vreemde aantallen wissel..
My Statistics
Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
MoneyMiljonair
EuroClix
Het is al vaker gezegd: Een EBT-er betaalt een bedrag van (ongeveer) €1,50 met
zodat hij (hoopt hij) 2x
+
+wat kleingeld terugkrijgt.
Vervolgens doet hij de volgende kleine aankoop met een van de
zodat hij weer wat briefjes terugkrijgt enz enz enz.
Het einde van het verhaal is dat hij een stapel
van ongeveer een centimeter dik heeft en zijn portemonnee niet meer te tillen is van het kleingeld.
En dan komen de grote wekelijkse boodschappen...
Vervolgens doet hij de volgende kleine aankoop met een van de
Het einde van het verhaal is dat hij een stapel
En dan komen de grote wekelijkse boodschappen...
Ik heb inmiddels gewoon potjes gemaakt van klein geld, wat ik bij diverse winkels kan dumpen.. Zo is iedereen weer blij =D
Ik neem ook elke dag
of
mee naar school, een paar dan.. Waarmee ik dan in de Albert Heijn mijn broodje + drinken koop. Werkt goed hoor 
Ik neem ook elke dag
My Statistics
MoneyMiljonair
EuroClix
MoneyMiljonair
EuroClix
Soms is er niets voor nodig om herkend te worden als eurobilltracker.
Gisteren waren m'n zoon en ik met de trein naar Middelburg, Bergen op Zoom, Roosendaal en Dordrecht. Toen ik in Bergen op Zoom op het postkantoor kwam en daar bij balie 1 vroeg om vijfjes en tientjes, leek de man meteen door te hebben waarvoor ik ze nodig had. Maar ja, Bergen op Zoom kent een aantal grote EBT'ers...
Mijn zoon was ook mee. Die had een tijdje gewacht alvorens een nummertje te trekken (we wilden natuurlijk niet onze eigen vijfjes terug...). Toen hij bij balie 4 aan de beurt was, vroeg hij of hij 60 vijfjes mocht wisselen tegen 15 twintigjes. Dat kon, maar de medewerker zei er meteen bij: Zo, die ga je dan zeker ook weer op je computer zetten?
Ze leken in Bergen op Zoom niet echt heel blij te zijn met onze komst.
Mijn zoon liep overigens het risico, ondanks onze doordachte strategie, na mij bij dezelfde balie geholpen te worden. Om dat te voorkomen, heb ik uiterst traag gezegd of ik nog postzegels kon kopen. Ik kreeg bijzondere zegels, en deed daar zeer geïnteresseerd over, om tijd te rekken. Die strategie heeft gewerkt.
Overigens deden ze in Middelburg en Roosendaal op het postkantoor absoluut niet moeilijk of vervelend. Daar komen blijkbaar veel minder EBT'ers
Gisteren waren m'n zoon en ik met de trein naar Middelburg, Bergen op Zoom, Roosendaal en Dordrecht. Toen ik in Bergen op Zoom op het postkantoor kwam en daar bij balie 1 vroeg om vijfjes en tientjes, leek de man meteen door te hebben waarvoor ik ze nodig had. Maar ja, Bergen op Zoom kent een aantal grote EBT'ers...
Mijn zoon was ook mee. Die had een tijdje gewacht alvorens een nummertje te trekken (we wilden natuurlijk niet onze eigen vijfjes terug...). Toen hij bij balie 4 aan de beurt was, vroeg hij of hij 60 vijfjes mocht wisselen tegen 15 twintigjes. Dat kon, maar de medewerker zei er meteen bij: Zo, die ga je dan zeker ook weer op je computer zetten?
Ze leken in Bergen op Zoom niet echt heel blij te zijn met onze komst.
Mijn zoon liep overigens het risico, ondanks onze doordachte strategie, na mij bij dezelfde balie geholpen te worden. Om dat te voorkomen, heb ik uiterst traag gezegd of ik nog postzegels kon kopen. Ik kreeg bijzondere zegels, en deed daar zeer geïnteresseerd over, om tijd te rekken. Die strategie heeft gewerkt.
Overigens deden ze in Middelburg en Roosendaal op het postkantoor absoluut niet moeilijk of vervelend. Daar komen blijkbaar veel minder EBT'ers