emppu wrote:Ai piruilulinjalle sitä lähdetään tässä vaiheessa Jos sinne nyt muutama puliveivari sattuu tulemaan paikalle niin ei kait se haittaa Se kun on meidän oma valintamme elämäntavaksi Juu ja saa tarjota, emme pistä hanttiin
Mä olen valinnut uudeksi elämäntavakseni omenamehun jotta muillakin olisi joskus hauskaa
Kyllä tossa vaiheessa pistetään hanttiin kun omenamehua tarjotaan.
Mielelläni tulisin helpottamaan tota joka tuntista taakkaa tilaamalla muidenkin edestä mutta kun on niin kauheaa jossittelua että ee itekkää tykkää.
Cinnamon wrote:
Mä olen valinnut uudeksi elämäntavakseni omenamehun jotta muillakin olisi joskus hauskaa
Ei ei ei ja vielä kerran ei 7egellä omenamehua tunnissa Kyllä olet urakan ottanu. Puliveivareista et apua saa jollei sinne lorauteta jotain sekaan Kokkina tietänet keiton reseptin
Cinnamon wrote:
Ei ei ei ja vielä kerran ei 7egellä omenamehua tunnissa Kyllä olet urakan ottanu. Puliveivareista et apua saa jollei sinne lorauteta jotain sekaan Kokkina tietänet keiton reseptin
Pitäskö näitä juttuja vähän siistiä ettei nuo uudet ihan pelästy...
Cinnamon wrote:Mahtaako ne haluta, että ilmoitamme sapuskat etukäteen?
Ei ne halua. Ainoastaan jos kaikki haluais tilata samaa niin sillon pitäis.
Mut viimeks kun olin kabinetissa niin siellä oli ns. supistettu lista. Syyksi ne sanoi että ruokaa varmasti riittää tai jotain muuta vastaavaa... Kyllä siinäkin oli mun mielestä ihan riitävästi vaihtoehtoja.
Niin kauan kun on muitakin vaihtoehtoja kuin kala, niin homma sopii mulle Eli tuskin tulee ongelmia ruoan suhteen. Tai jos tulee, niin se on oma häpeä.
Onko kenelläkään "suosituksia" siitä mikä majatalo me "pitkämatkalaiset" valloitetaan Vois porukalla majoittua samoille nurkille Ei muuten mut vois aamupalalla kerrata illan tapahtumia
Oijjoi, miitit ovat siirtyneet taas ihmisten ilmoille Saattaisinpa osallistuakin, ainakin hetkeksi. Kotonahan on vielä tissitakiainen, joten kovin kauaa en poissa saata olla... Mutta jos vaikka ruokailun ajan kuitenkin
Omenahotelli ainakin löytyy ja on edullinen. Aamiainen tarjoillaan sitten vaikka lähihuoltiksella tai jossain muussa hotellissa
Apila^ wrote:Oijjoi, miitit ovat siirtyneet taas ihmisten ilmoille Saattaisinpa osallistuakin, ainakin hetkeksi. Kotonahan on vielä tissitakiainen, joten kovin kauaa en poissa saata olla... Mutta jos vaikka ruokailun ajan kuitenkin
Joo, päivä on varattu minunkin kalenteristani Mikä se kellonaika oli... 15? Syödäänkö sitten siinä tunnin sisällä vai haluaako jengi pitää puheita tms.?
Apila^ wrote:Oijjoi, miitit ovat siirtyneet taas ihmisten ilmoille Saattaisinpa osallistuakin, ainakin hetkeksi. Kotonahan on vielä tissitakiainen, joten kovin kauaa en poissa saata olla... Mutta jos vaikka ruokailun ajan kuitenkin
Joo, päivä on varattu minunkin kalenteristani Mikä se kellonaika oli... 15? Syödäänkö sitten siinä tunnin sisällä vai haluaako jengi pitää puheita tms.?
Totnoi... haluatsä puhua jostakin?? Kyl mää lupaan kuunnella ihan kiltisti jos et kauaa puhu...
Mut viimeaikoina ainaskin on pruukattu tilata heti ja puhua haarukallisten välissä.