meeting 20 november 2010 Nijmegen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Re: meeting 20 november 2010 Nijmegen

Post by rlaurenssen »

Ik verwacht niet veel later te zijn, de cursus duurt tot 12 uur, en ik zit dan
al dicht bij de weg naar Nijmegen. misschien dat ik ook wel vroeger ben als
het eerder is afgelopen. Waar ontmoeten we trouwens ergens, ben totaal niet bekend
in Nijmegen.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ja, dat zoek ik nu zaterdag nog uit.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

Ik had graag naar Nijmegen gekomen, maar kan geen vrij krijgen. En heb sávonds ook al een afspraak staan, dus vind het jammer maar kan niet deelnemen.

Jullie een leuke meeting, de 20e.

Groeten Intoer
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

Zet mijn naam maar in het bovenste lijstje. Zoals het er nu uitziet ga ik het wel redden.
Mijn vrije week is helaas naar de knoppen vanwege een vage (en verplichte) bijeenkomst op het hoofdkantoor, dus mijn geplande dothunt na de meeting kan ik wel vergeten.
My map
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Vandaag heeft mijn moeder te horen gekregen dat ze op de 19e een nieuwe hartklep krijgt.
Voor mij reden genoeg om de meeting af te zeggen. Het is altijd afwachten hoe iemand zo'n operatie doorstaat en ik ben dan liever bij mijn moeder in de buurt.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Neska »

BaliBennie wrote:Vandaag heeft mijn moeder te horen gekregen dat ze op de 19e een nieuwe hartklep krijgt.
Voor mij reden genoeg om de meeting af te zeggen. Het is altijd afwachten hoe iemand zo'n operatie doorstaat en ik ben dan liever bij mijn moeder in de buurt.
BaliBennie, veel sterkte met je moeder. Heel begrijpelijk dat je liever in de buurt wil blijven bij je moeder.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Ik sluit me aan bij Neska. Veel sterkte met je moeder.
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

Ik wil graag bekend maken dat het me deze keer gaat lukken om aanwezig te zijn bij de meeting. Ik had weer een dubbele afspraak op deze datum, maar heb besloten dat de meeting belangrijker is.

Ik kom met de auto, dus kan ik mensen meenemen als we naar Duitsland gaan. Ook kan ik wel iemand meenemen vanuit de richting eindhoven-tilburg: PM me
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Zoals het nu lijkt, zeg ik: ik (Matthijs) kom!

Ik denk alleen, dat ik er niet al om 13:00 ben, aangezien ik als ik kom (en dat is nog even van een paar kleine dingetjes afhankelijk), ik maandag meteen even in de pen klim om her en der een sloot biljetten te bestellen en die op te halen op weg naar Goffertland.

Ik hoop tot de 20e!

Edit: Ik heb de overnachting rond. Ik ben er dus definitief bij. Ik zal de 3 passen opladen voor de Volksbank in de hoop dat iemand een plekkie in de auto overheeft.
Last edited by Tjariet on Sat Nov 13, 2010 12:31 am, edited 1 time in total.
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by bren_nmgn »

wat leuk!

zo te zien komen er toch wat EBT-ers die ik nog niet eerder ontmoet heb!
ik kijk er naar uit! :D
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;

feel free to add: facebook

MY PROFILE
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

tussenstand 8 personen en 3 auto's :D
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Ben, sterkte voor jou en je moeder met de operatie.
Hoewel ik je graag weer had gezien, begrijp ik dat er belangrijkere dingen zijn.
En er komen nog genoeg meetings waar je heen kan (of je organiseert er zelf weer eentje :wink:).

Leuk, dat we ook weer een paar nieuwe gezichten zullen zien (nu zullen we er eindelijk achter komen, wie achter die namen zit :P).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master

Post by de*lerger »

yli wrote:tussenstand 8 personen en 3 auto's :D
4 auto's
De mijne was nog niet aangemeld. :wink:
My map
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ik kan komen, maar ik kan er niet al om 13:00 zijn. Ik hoop nog mee te kunnen naar Kleve. Hoe laat was het de bedoeling om naar Kleve te gaan? Ik zal in ieder geval mijn 3 pasjes Volksbankfähig maken.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

eddydevries wrote:Ben, sterkte voor jou en je moeder met de operatie.
Hoewel ik je graag weer had gezien, begrijp ik dat er belangrijkere dingen zijn.
En er komen nog genoeg meetings waar je heen kan (of je organiseert er zelf weer eentje :wink:).

Leuk, dat we ook weer een paar nieuwe gezichten zullen zien (nu zullen we er eindelijk achter komen, wie achter die namen zit :P).
BB, succes met je familieomstandigheden. Ik weet uit ervaring dat je erg veel voor je moeder doet, en ik heb daar bewondering voor. Ik had je graag teruggezien na de organisatie van onze meeting ruim een jaar geleden.

Hoewel Googlejaps iemand is die nog nooit op een meeting is geweest waar ik ook was, is hij toch na andere Tjariet, vermeer en Skathalder de EBT'er die ik het vaakst heb gezien...

Ook voor mij zijn er enkele nieuwe mensen de bewonderen op de meeting.

Ik had nog een vraagje: gaan er mensen biljetten bestellen bij de ING in Nijmegen? Dan heb ik even een inschatting hoe veel ik kan bestellen voor het op gaat vallen, of dat ik naar een andere plaats moet gaan om gedonder te voorkomen voor andere mensen (die anders hun geld niet krijgen door mijn bestelling), of mezelf. Als Fons niet komt, valt er al een grote afnemer weg. Als niemand iets van plan is, ga ik voor 300.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”