Tuo piti tarkistaa, ei näyttänyt sijoituslistalla minun edellä olevan yhtään oululaista tai edes lähiseudulta. Voihan tietenkin olla, että takana on tulossa joku oululainen supersyöttäjä. Toivottavastirubia wrote:Kyllä aika tekee tehtävänsä ja osuma sieltä tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin Kuninkaallekin. On kyllä kieltämättä harmillista, että Oulussa ei ole kovin paljon aktiivisia ebt-käyttäjiä. Ainut "turbosyöttäjä" taitaa olla JuusoJuu.
Osuma Ensimmäisellä
- JuusoJuu
- Euro-Expert in Training

Mutta teet arvokasta ebt-pioneerityötä. Tuskin kukaan oli syöttänyt aikaisemmin seteleitä Jakkukylästä!JuusoJuu wrote: Tuo piti tarkistaa, ei näyttänyt sijoituslistalla minun edellä olevan yhtään oululaista tai edes lähiseudulta. Voihan tietenkin olla, että takana on tulossa joku oululainen supersyöttäjä. ToivottavastiMinä kyllä kirjailen seteleitä mistä sattuu, lähellekään kaikki ei ole oulusta.
Mutta pitääpä tosiaan koittaa ahkerammin rekrytoida oululaista porukkaa.
-
NJo
Joo, oneksi olkoon, sulla kävi aika hyvä tuuri. Mutta kunhan et vain erehdy kuvittelemaan että niitä osumia tulisi tulevaisuudessakin yhtä hyvin.NJo wrote:Kuulostaa aika hurjalta, jos joku on syöttänyt monta sataa seteliä, eikä yhtään osumaa. Minä lisäsin tänään ensimäiset setelini (6 kpl) ja heti tuli yksi osuma. Ihan jees.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
-
NJo
- Fundamental
- Euro-Master

-
NJo
Okei, mun moka. Mulla on nyt 1 mielenkiintoinen osuma, mutta kolme jo ennen lisättyä seteliä. Ja se, joka on ne setelit lisännyt aikaisemmin, paljastui veljekseni...
Eli kertokaas, mitä eroa on mielenkiintoisella ja aidolla osumalla. Onko niillä tekemistä jo ennalta merkittyjen setelien kanssa?
Kohta joutuu jo rekisteröitymään tänne...
-
NJo
Eli mielenkiintoinen osuma on kun syötät järjestelmään esim lähikaupastasi saadun setelin jonka esim minä olen syöttänyt järjestelmään Tampereella vuotta aikaisemmin. Se on sekä mielenkiintoinen ja aito. Onhan meillä täällä Tampereella paljon aitoja Tampere-Tampere osumia, niissä esim. ei ole mitään mielenkiintoista (huom. minun mielipide), mutta näkyvät listassa, koska eivät ole "järjestettyjä" osumia. Tämän takia muuten minä pidin enemmän siitä aidot osumat nimestä.NJo wrote:Okei, mun moka. Mulla on nyt 1 mielenkiintoinen osuma, mutta kolme jo ennen lisättyä seteliä. Ja se, joka on ne setelit lisännyt aikaisemmin, paljastui veljekseni...Eli kertokaas, mitä eroa on mielenkiintoisella ja aidolla osumalla. Onko niillä tekemistä jo ennalta merkittyjen setelien kanssa?
Jos taas syötät setelin jonka veljesi on syöttänyt 10 minuuttia aikasemmin niin siittä ei nyt sitten löydy ei aitoutta eikä mielenkiintoa.
- JuusoJuu
- Euro-Expert in Training

Mitä? Et kai väitä että tämä eurojen seuraaminen ei olekkaan Jakkukylän suosituin kansanhuvirubia wrote:Mutta teet arvokasta ebt-pioneerityötä. Tuskin kukaan oli syöttänyt aikaisemmin seteleitä Jakkukylästä!JuusoJuu wrote: Tuo piti tarkistaa, ei näyttänyt sijoituslistalla minun edellä olevan yhtään oululaista tai edes lähiseudulta. Voihan tietenkin olla, että takana on tulossa joku oululainen supersyöttäjä. ToivottavastiMinä kyllä kirjailen seteleitä mistä sattuu, lähellekään kaikki ei ole oulusta.
![]()
Mutta pitääpä tosiaan koittaa ahkerammin rekrytoida oululaista porukkaa.
- avij
- Forum Moderator

Googlella kun etsiskelee Euro Bill Trackeria (+pari variaatiota) tulee oikeaan reunaan (joskus) jokin näistä kustantamistani mainoksista:Fundamental wrote:Mistä muuten kuulit näistä sivuista MestariM?

Näissä on luonnollisesti oma referer-numeroni mukana. MestariM on tullut todennäköisesti tuota kautta, ainakin hän on mun Tuodut käyttäjät -listallani
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
- Dakkus
- Euro-Master

Voihan se olla murobbs:nkin kautta. Sulla on siellä threadi, jota mä olen käynyt aina välillä potkimassa ylös :)avij wrote:Googlella kun etsiskelee Euro Bill Trackeria (+pari variaatiota) tulee oikeaan reunaan (joskus) jokin näistä kustantamistani mainoksista:Fundamental wrote:Mistä muuten kuulit näistä sivuista MestariM?
Näissä on luonnollisesti oma referer-numeroni mukana. MestariM on tullut todennäköisesti tuota kautta, ainakin hän on mun Tuodut käyttäjät -listallani :wink:
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Yksi Oululainen lisää. Yritän olla akttiivinen. Tänään tuli 20 päivä rekisteröityneenä ja 45 seteliä syötettynä. Viikonloppuna kävin siirtelemässä muutamaa seteliä akselilla Oulu-Turku-Kauhajoki-Kalajoki.Oulu. Kuukauden päästä todennäköisesti Tampereella ja Riihimäellä.. Ei osumia vielä...rubia wrote:Kyllä aika tekee tehtävänsä ja osuma sieltä tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin Kuninkaallekin. On kyllä kieltämättä harmillista, että Oulussa ei ole kovin paljon aktiivisia ebt-käyttäjiä. Ainut "turbosyöttäjä" taitaa olla JuusoJuu.Kuningas wrote:Oulussahan minäkin Juusojuu asun. Nyt ois tuo 325 seteliä syötetty(ilman osumaa edelleen). EI näytä Oulussa tulevan osumia oikein. Pitää vissiin lähtä Tampereelle seteleitä levittämään.