diana333 wrote:Ik ben erg blij met deze hit. Vraag me wel af hoe mensen eurobiljetten krijgen in een land waar ze de euro niet als betaal middel hebben.
Iemand die bij een Brits grenswisselkantoor zijn/haar ponden voor euro's
wisselt misschien?
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
diana333 wrote:Ik ben erg blij met deze hit. Vraag me wel af hoe mensen eurobiljetten krijgen in een land waar ze de euro niet als betaal middel hebben.
Mis ik iets (ik zie geen hit van diana333 de afgelopen dagen) of kijk ik er overheen?
Mis ik iets (ik zie geen hit van diana333 de afgelopen dagen) of kijk ik er overheen?
Deze topic begon over haar hit uit Londen, kijk maar naar de eerste post.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Deze topic begon over haar hit uit Londen, kijk maar naar de eerste post.
rik2 staat weer in de top 50 en hij viert het met een hele mooie hit en het is nog zijn eerste ook!
wally 2004-03-19 14:58:15 Hamont 3930
rik2 2003-04-13 21:45:55 Frankfurt (main) 65795
Afstand = 254 km