Hits met de buur

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

Ik weet het wel Angelita maar wie weerhoud mensen ervan om dat te doen?
Zou het ook niet leuk vinden en wil hier ook niemand op gedachten brengen maar het lijkt mij het leukst als je gewoon op één plaats je geld ingeeft.
Henkie54
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Henkie54 »

guardian1967 wrote:Wat als ik nu hier mijn euro ingeef en dan op vakantie vertrek naar Polen en daar achter de pc kruip en opnieuw dezelfde euro's ingeef?
Dat is toch absoluut niet de bedoeling wel???
Je bedoeld zoiets als deze "hit"
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... d=14726070
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

ZOiets ja.
Eigenlijk zou het voor mij ook makkelijk zijn als ik zou zeggen waar mijn winkel ligt, kan iedere EBTer die iets wil kopen hier iets kopen en meteen een hit hebben.
Maar ja, ik kan ook naar Wally gaan en mijn geld wisselen maar dat is toch niet de bedoeling wel?
Ik denk dat het leuke is niet te weten waar je euro naartoe gaat en dan na een aantal dagen of maanden zien dat die plots opduikt in een ver land.
Maar ja, dat is natuurlijk mijn mening. :wink:
AlexanderB
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by AlexanderB »

guardian1967 wrote:ZOiets ja.
Eigenlijk zou het voor mij ook makkelijk zijn als ik zou zeggen waar mijn winkel ligt, kan iedere EBTer die iets wil kopen hier iets kopen en meteen een hit hebben.
Maar ja, ik kan ook naar Wally gaan en mijn geld wisselen maar dat is toch niet de bedoeling wel?
Ik denk dat het leuke is niet te weten waar je euro naartoe gaat en dan na een aantal dagen of maanden zien dat die plots opduikt in een ver land.
Maar ja, dat is natuurlijk mijn mening. :wink:
Hier ben ik het zeker mee eens! Anders is het toch geen leuk spel meer, als je vantevoren toch al weet wie het biljet krijgt. Als je dat alleen maar doet om hoger in de lijsten te komen, is dat toch wel heel erg flauw, vind ik.

Grtz. AlexanderB :wink:
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

Voor het eerst een briefje van Finland ingegeven van 100 euro.
Maar geen hit :cry:
LOL had ik ook niet verwacht.
Bdw. ik zag hier ineens iemand die al na 1 dag een 2 hits heeft.
Da's straf zeg.
Is van Lommel geloof ik maar de hits zijn al gewist.
Was met iemand van Overpelt
AlexanderB
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by AlexanderB »

guardian1967 wrote:Voor het eerst een briefje van Finland ingegeven van
Bdw. ik zag hier ineens iemand die al na 1 dag een 2 hits heeft.
Da's straf zeg.
Is van Lommel geloof ik maar de hits zijn al gewist.
Was met iemand van Overpelt
Is toch fijn dat ze valsspelers hier lekker streng aanpakken (als het een valsspeler betreft tenminste)

Grtz. ALexanderB :wink:
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

Ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt voordat ik een hit heb met iemand van Hamont.
Daar ik elke zaterdag de opbrengst van de week op een bank in Hamont stort en veronderstel dat daar altijd een deel van in het biljetautomaat gaat.
Dus bij deze als ik een hit heb van iemand met Hamont, het zal dan een echte zijn en gene fake.
Trouwens die korte hits zeggen me persoonlijk niet zo heel veel, liever een hit met iemand in Finland of verder als dat zou kunnen.
Ik ga in september naar Toulouse, Carcaconne en Gigondas in Frankrijk.
Zal daar wat eurotjes proberen te verspreiden.
Zijn er sponsors LOLOLOLOLOLOL
Je kan dus ook daar euro's ingeven heb ik hier gelezen, ik bedoel dus op verplaatsing.
Wel ik ga dat dus nergens doen, één punt is voor mij mooier om te vertrekken en aan te komen.
Kans is dan misschien wel kleiner maar soit.
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

Mijn eerste hit !!!!
Met iemand van Mol.
Ik heb echter een vraagje.
Ik stond nl. 2de vrige week zoals reeds gezegd en normaal zou ik nou het eerst moeten staan mits ik 133 biljetten heb ingegeven.
Maar nu staat daar in Neerpelt vanuit het niets iemand met de naam RALF VanBree.
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=18966

Als je nu op zijn link klikt zie je dat hij van Halsteren is en dat klopt dus niet of wel?
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

guardian1967 wrote:Mijn eerste hit !!!!
Met iemand van Mol.
Ik heb echter een vraagje.
Ik stond nl. 2de vrige week zoals reeds gezegd en normaal zou ik nou het eerst moeten staan mits ik 133 biljetten heb ingegeven.
Maar nu staat daar in Neerpelt vanuit het niets iemand met de naam RALF VanBree.
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... 8;id=18966

Als je nu op zijn link klikt zie je dat hij van Halsteren is en dat klopt dus niet of wel?
de nr 1 uit Hasselt, Balibennie, staat daar ook nog maar iets meer dan een jaar, maar dat ralf nu in Neerpelt woont wist ik nog niet
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Ralf is een semi asielzoeker, die even de Belgische nationaliteit heeft aangenomen om zijn notes vanuit Neerpelt in te voeren. Maak je maar niet ongerust, hij herneemt binnenkort weer zijn Nederlandes nationaliteit. :lol:
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

Vond het al raar omdat hij zaterdag niet in de stand van Neerpelt voorkwam :-)
Bdw. in Café de Klok te Hamont kom je veel briefjes van Portugal, Italie en Griekenland tegen.
Internationale café blijkbaar.
Tot 3.30 zondagmorgen heb ik daar gezeten en toen ik over EBT begon begonnen ze plots de biljetten te noteren voor me.
En jawel mijn eerste hit met iemand van Mol 139 dagen onderweg.
Ik doe er minder over ;-)
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

guardian1967 wrote:Vond het al raar omdat hij zaterdag niet in de stand van Neerpelt voorkwam :-)
Bdw. in Café de Klok te Hamont kom je veel briefjes van Portugal, Italie en Griekenland tegen.
Tot 3.30 zondagmorgen heb ik daar gezeten en toen ik over EBT begon begonnen ze plots de biljetten te noteren voor me.
concurentie :wink: ik doe hetzelfde in cafe oke
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

wally2cv wrote:
guardian1967 wrote:Vond het al raar omdat hij zaterdag niet in de stand van Neerpelt voorkwam :-)
concurentie :wink: ik doe hetzelfde in cafe oke
Neen Wally zo'n vaart zal het niet lopen.
Concentreer me vooral op geld dat hier in de winkel binnenkomt en eventueel dat thuis komt.
Heb niet de intentie om het meeste biljetten aantal in te vullen.
Vind het spannender als je er maar weinig ingeeft en toch een reeks hits haalt maar als ik zie hoeveel leden er van onze buurt bij zijn gekomen kan het toch niet zo lang meer duren of we hebben hits met elkaar.
guardian1967
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by guardian1967 »

cornjac wrote:Ralf is een semi asielzoeker, die even de Belgische nationaliteit heeft aangenomen om zijn notes vanuit Neerpelt in te voeren. Maak je maar niet ongerust, hij herneemt binnenkort weer zijn Nederlandes nationaliteit. :lol:
Cornjac als ik het goed begrijp is het zo als ik bv. in Hasselt iets ga drinken het geld dat ik daar ontvang moet ingeven met de stad Hasselt.
Dus ik neem die mee naar Neerpelt en geef ze hier in mijne PC in dat is dan toch de bedoeling he?
Alleen klopt het dan niet als hier een klant komt en die wisselt zijn geld en gaat daarmee terug naar Hasselt en daar weer iemand van EBT die hem terug ingeeft in Hasselt.
In feite heeft het briefje dan twee keer gereisd zonder dat iemand dat weet. Of verschijnt er dan toch de link Hasselt-Neerpelt?
Dus nogmaals ik kom van Hasselt terug en heb wat briefjes, kruip hier in Neerpelt achter mijne pc en geef als locatie Hasselt in.
Dit terwijl het briefje eigenlijk in Neerpelt is.
Gio
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by Gio »

Mijn tweede hit was iets gelijkaardigs. Ik ging naar de Sunset om te biljarten met mijn neef, die dan ook pas ebt-er was, en ik betaalde daar met biljetten maar die biljetten kwamen snel terug id handen van mijn neef op een of andere manier waardoor het dus een hit was.
Dit was voor mij eigenlijk onbewust nuja. Twee hits waarvan terecht één gemodereerd.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”