Tja, dat zat er al wel een tijdje aan te komen, je schoot met bijna ansiaanse snelheden door de ranglijst heen; het kwam niet als een verrassing, laat ik het zo zeggen.
Vooralsnog betekent dat echter dat je ook in deze lijst boven me staat en dus een grotere zielpoot bent
Bunny wrote:Tja, dat zat er al wel een tijdje aan te komen, je schoot met bijna ansiaanse snelheden door de ranglijst heen; het kwam niet als een verrassing, laat ik het zo zeggen.
Ja het gaat wel lekker maar ik heb een max. van ong 100 biljetten per week
Bunny wrote:Vooralsnog betekent dat echter dat je ook in deze lijst boven me staat en dus een grotere zielpoot bent
Ja dat klopt
Maarja hoe meer biljetten hoe meer kans op een hit
Ik denk dat ik dat lijst meer als 1 keer in de 2 weken moet update.
Want ik heb gisteren de lijst veranderd en vandaag heeft Martijn Otto een hit! GEFELICITEERD met je eerste hit!
Ralf wrote:Hier is een lijst van de 25 ongelukkigste Nederlanders wat betreft hits:
(de tweede kolom is de plaats op de nederlandse ranglijst)
Laatste Update: 27-04-2004
1. 14 Miss – tweety 3971 Niet actief
2. 20 MM8_NL 3455
3. 21 Woodenshoe 3282 Niet actief
4. 35 Chiel3334 2257
5. 41 Mdeen 1764
Ik ga eerst maar eens Miss-tweety inhalen en geen hit halen. Dan sta ik eindelijk eens nummer 1 op een ranglijst.
Daarmee stel ik namelijk een plaats in de Nederlandse top-20 ook veilig.
Ralf wrote:Hier is een lijst van de 25 ongelukkigste Nederlanders wat betreft hits:
(de tweede kolom is de plaats op de nederlandse ranglijst)
Laatste Update: 27-04-2004
1. 14 Miss – tweety 3971 Niet actief
2. 20 MM8_NL 3455
3. 21 Woodenshoe 3282 Niet actief
4. 35 Chiel3334 2257
5. 41 Mdeen 1764
Ik ga eerst maar eens Miss-tweety inhalen en geen hit halen. Dan sta ik eindelijk eens nummer 1 op een ranglijst.
Daarmee stel ik namelijk een plaats in de Nederlandse top-20 ook veilig.
Dat is er dus niet van gekomen. Het is aan jou om te bepalen of je er blij
mee bent of niet!
Wat een hits, vandaag
Chiel en MM8_NL ook van harte.
Dus toch geen 1ste plaats op de lijst van de meest ongelukkige Nederlanders
Een hit is leuker, uiteindelijk doen we het daarvoor.