Juotko viinaa vappuna?
Jotain muuta. Taidan olla aamun eka kirjottaja jos noita yli puolenyön valvojia ei lasketa. Illalla otettiin naapureilla hieman 12-vuotiasta Jamesonia ja sitten kympiltä nukuttamaan kakaroita. Aamuherätys oli ennen kahdeksaa. Arki iski aika nopeasti. Tänään ei mennä Kaivariin. Hyvää wappua niille, jotka jo ovat näppiksen ääressä 
No signature?
- Kyypupu
- Euro-Regular

Tuli jo otettua eilen kun kerta ilman tyrkytettiin, ja ilmeisesti sama meno tulee jatkumaan myöhemmin ehtoosta, siihen malliin tuossa "emäntä" jutteli että pitää saada noi loputkin Viru Valkeat pois...
Life isn't like a box of chocolates . . it's more like a jar of jalapenos. What you do today, might burn your butt tomorrow.
- Atomi-Antti
- Euro-Regular

- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Kuskina olin, joten coca-cola oli vapun juoma. Käytiin avokin kanssa kavereiden mökillä. Tosin en jaksanut yöllä kirjata seteleitä, kun takasin selvittiin. Mökki oli ihan loistopaikalla, ns. saari johon kuitenkin menee tie kesäisin, mutta merta joka puolella. Syksyllä kuulemma vesi sen verran korkeammalla, että tietä ei enää ole. Muut ottikin sitten munkin puolesta 
Lauantaina olin veneellä, omalta veneeltä sain pressut pois päältä, enimmäkseen istuskelin kaverin paatilla paskaa puhumassa ja otin siinä pari oluttakin, joiden voidaan laskea olevan palkkiota mastonsiirtotalkoissa apuna olemisesta. Vappuaattona haahuilin ympäriinsä yliopistonmäkeä tyttöystävän kanssa maistelemassa eri opiskelijajärjestöjen booleja, illalla kävin exän luona saunomassa ja grillaamassa. Hieman viiniä ja saunajuomaa. Vapunpäivänä sitten Vartiovuorenmäellä perinteisellä picknickillä, nostalgiamielessä laitoin haalarit päälle. Pikkuiset päivähiprakat siinäkin ehtii ottaa ja olla silti seuraavana päivänä työkunnossa, kun ajoissa aloittaa ja lopettaa. Eli kohtuuden merkeissä meni tämä vappu. 
Nyt kun tässä jo kykenee ajattelemaan koneen äärellä istumista, saati sitten vappua, niin raportoitakoon... kävin (ehkä hiukan ylispontaanina ihmisenä) repäisemässä vapulla kesän käyntiin täällä mökkibileissä. Tuntemattoman ihmisen kutsumana täysin tuntemattomaan paikkaan josta en osannut omin neuvoin pois enkä tuntenut ketään... ja olin lähtiessäni reissulle vielä selvin päin. No, reissu ei osoittautunut pettymykseksi, vaikka aluksi olikin hiukan niin sanotusti pelko persiissä. 
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Hauskaa Vappua!
Päätöksiä viinasten suhteen tuskin otan.
Mutta kun sauna lämpiää ja patiolle on jo pöydät ja tuolit laitettu.
Enpä usko, että voin kiusausta välttää, etten saunakaljaa ottaisi, tai kahta...tai kolmea....tai... Niin ja onhan mulla se täpötäys viinakaappikin.
Päätöksiä viinasten suhteen tuskin otan.
Mutta kun sauna lämpiää ja patiolle on jo pöydät ja tuolit laitettu.
Enpä usko, että voin kiusausta välttää, etten saunakaljaa ottaisi, tai kahta...tai kolmea....tai... Niin ja onhan mulla se täpötäys viinakaappikin.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
- höpsismöppiäinen
- Euro-Master