EBT meeting in Venlo 17 maart
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBT meeting in Venlo januari/februari/maart
@ Neska:
vrij vertaald:
hallo allemaal!
misschien kom ik ook naar de meeting in Venlo....
ik wacht op het uiteindelijke meetingschema, hopende dat die in mijn eigen schema past.
vrij vertaald:
hallo allemaal!
ik wacht op het uiteindelijke meetingschema, hopende dat die in mijn eigen schema past.
what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Bren_nmgn, bedankt voor de vertaling.bren_nmgn wrote:@ Neska:
vrij vertaald:
hallo allemaal!
-
MDeen
- Euro-Master

philgelico komt misschien naar de meeting, wacht voor het preciese schema en hoopt dat het met zijn planning overeenkomt.Neska wrote:En wie kan dit voor mij vertalen? De woorden Venlo en meeting, ik denk dat dat betekent in Venlo elkaar ontmoeten of zo; daar kom ik wel uit, maar rest niet. En wat die andere talen betreft. Ik heb geen les gehad in Duits, Engels, wat men inmiddels wel begrepen heeft, en Frans.philgelico wrote:Hello everybody !
I'll perhaps come to Venlo meeting...
Waiting for your precise schedule, and hoping to make it coincide with my own schedule.
Ik zou zeggen: welkom aan iedereen die wil komen (maar ik had eerder verwacht dat er Duitsers zouden opduiken
Bedankt voor de antwoorden.
Ik kom met Eurostyleeurostyle wrote:Ik zal ook proberen te komen
- BaliBennie
- Forum Moderator

Mijn voorkeur gaat uit naar 28 januari of 25 februari.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- googlejaps
- Euro-Master

Betekent dat dat je alleen op deze datums kan, of kan je op andere datums "misschien"?BaliBennie wrote:Mijn voorkeur gaat uit naar 28 januari of 25 februari.
Er kan natuurlijk altijd nog iets tussenkomen, maar zoals het er nu naar uit ziet kan ik de overige dagen wel komen.Fons wrote:28 januari en 4 februari kan ik waarschijnlijk niet, t.z.t. weet ik meer. Maar het lijkt mij hoe dan ook een leuk idee om in Venlo een meeting te houden
- MM8_NL
- Euro-Master

Is een goed idee, zag (Marcel) het net. Welke data het gaat worden bij ons, dat wordt nog overlegd (Tanja werkt nu en ik ga werken vanavond
). Venlo heeft nog wel een ING, kan voor sommigen ook interessant zijn.
- LArdennais
- Euro-Master

Dag allemaal 
Eerst, hartelijk bedankt voor de Nederlandse EBT-er's die heeft in Luik gekomen ivm den "grootste" Mini-Meeting
Ik zit te denken aan 25 februari of 3 maart of 17 maart. "Bref", den laatste drie datum's
Eerst, hartelijk bedankt voor de Nederlandse EBT-er's die heeft in Luik gekomen ivm den "grootste" Mini-Meeting
Ik zit te denken aan 25 februari of 3 maart of 17 maart. "Bref", den laatste drie datum's
http://liste.eurobillets.free.fr/ & http://liste.eurobillets.free.fr/index2.htm : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! 
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=fr&gl=US : A utiliser sans modération ! Use it without moderation !
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=fr&gl=US : A utiliser sans modération ! Use it without moderation !
- BaliBennie
- Forum Moderator

De kans dat ik op andere datums kan is beduidend kleiner.googlejaps wrote:Betekent dat dat je alleen op deze datums kan, of kan je op andere datums "misschien"?BaliBennie wrote:Mijn voorkeur gaat uit naar 28 januari of 25 februari.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Meeting in Venlo !
Niet tijdens "Floriade 2012"
't is jammer
http://www.floriade.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet tijdens "Floriade 2012"
't is jammer
http://www.floriade.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
5 april t/m 7 oktober 2012
Le florida est 5ième apvil de 7te october 2012
Le florida est 5ième apvil de 7te october 2012
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
-
MDeen
- Euro-Master

Oh ja, had ik even niet aan gedacht. Als er interesse voor is wil ik de meeting best verschuiven, of anders ergens in mei of juni (als het mooi weer is) nog iets organiseren.
-
MDeen
- Euro-Master

Ik ben vandaag bij de VVV van Venlo geweest (nee, dat is niet de voetbalclub
) om te kijken wat er voor rondleidingen mogelijk zijn.
Er zijn drie soorten stadswandelingen, een algemene stadswandeling, een beeldenroute en een rosariumwandeling. Alle drie voor maximaal 20 personen, duurt 1,5 uur en kost 50 euro totaal.
Dan is er ook een wandeling van 2,5 uur door het Jammerdal mogelijk, wandeling kost 80 euro maar daarvoor moeten we ook buiten de stad samenkomen.
Dan is er nog de mogelijkheid het 16e eeuwse stadhuis (basis uit 1300) te bezichtigen. Bezichtiging duurt 45 minuten en kost 35 euro. Dit kan ook gecombineerd worden met de stadswandeling, totaal wordt dan 70 euro.
Als laatste is er ook nog een culinaire stadswandeling mogelijk. Deze begint rond 17:00 uur en duurt 4 uur en er wordt een driegangenmenu met aperitief in 4 verschillende locaties genuttigd. Kost 52,50 euro pp (inclusief 3 consumpties) plus 20 euro reserveringskosten.
Er zijn drie soorten stadswandelingen, een algemene stadswandeling, een beeldenroute en een rosariumwandeling. Alle drie voor maximaal 20 personen, duurt 1,5 uur en kost 50 euro totaal.
Dan is er ook een wandeling van 2,5 uur door het Jammerdal mogelijk, wandeling kost 80 euro maar daarvoor moeten we ook buiten de stad samenkomen.
Dan is er nog de mogelijkheid het 16e eeuwse stadhuis (basis uit 1300) te bezichtigen. Bezichtiging duurt 45 minuten en kost 35 euro. Dit kan ook gecombineerd worden met de stadswandeling, totaal wordt dan 70 euro.
Als laatste is er ook nog een culinaire stadswandeling mogelijk. Deze begint rond 17:00 uur en duurt 4 uur en er wordt een driegangenmenu met aperitief in 4 verschillende locaties genuttigd. Kost 52,50 euro pp (inclusief 3 consumpties) plus 20 euro reserveringskosten.