Käyttäjäraportin uudistus..
- Fundamental
- Euro-Master

Aika kattava lista. Siellä oli monta tuttua paikkaa ja yllättävän moni täältä Oulusta tai sitten paikannettu tarkasti Lappiinminna_fi wrote:OT:ksi menee, mutta mainittakoon, että on Suomessa myös mm. Amerikka, Sveitsi ja Venetsiakin. (<- ei ole minun kokoamani lista...)
My EBT statistics.
Ilmeeni oli varmaan ikimuistettava kun "silloinjoskusnuorna" tuli asiakas joka kysyi voisinko myydä lipun Vikaan. (Kehtaakin arvostella ammattitaitoani ajattelin, kunnes tajusin sen olevan junan pysähdyspaikka...) Lisäksi raiteet vievät pohjoisessa myöskin Kolariin. Että ajellaan varovasti siellä... 
- Fundamental
- Euro-Master

Minä olen asunut 3 ensimmäistä vuottani Kolarissa ja syntynyt PellossaCinnamon wrote:Ilmeeni oli varmaan ikimuistettava kun "silloinjoskusnuorna" tuli asiakas joka kysyi voisinko myydä lipun Vikaan. (Kehtaakin arvostella ammattitaitoani ajattelin, kunnes tajusin sen olevan junan pysähdyspaikka...) Lisäksi raiteet vievät pohjoisessa myöskin Kolariin. Että ajellaan varovasti siellä...
My EBT statistics.
- Dakkus
- Euro-Master

Entä mitä olemme mieltä Helsingissä sijaitsevasta Taka-Töölön kaupunginosasta?Fundamental wrote:Unohdit lentävänniemen ;) Asuin siellä elämäni ensimmäiset 18 vuotta :)Dakkus wrote:Tampereella on hyvä määrä hauskoja paikannimiä: Lappi, Multisilta, Rautaharkko ja Taka-Hyhky. (Tai saattoi olla ylä-Hyhky tjsp. myös)
Entä siitä, että olemme aika totaalisen Off Topic ;)
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Juu, Helsingissäkin on helppo sijoittautya vähillä seteleillä kun merkkaa kotipaikkansa näin lyhenteellä. Tosin en tiedä vaikuttaako tässä tuo Helsingin lyhentäminen Hki, vaiko se että antaa Hangon postinumeron...pejole wrote: Tjaa...Täytynee vaihtaa paikkakunnaksi Åbo, jos vaikka tilastot vähän kohenis...
Hahahaa! Muistelin missä olin tuon nähnyt, mutta töissähän meiltä lähti aina Pallivahan ala-asteelle joskus pieni määrä jogurttia tai viiliä tms. Jaksoi kyllä naurattaa aina kun sellaisen lähetyksen näki.tiura wrote:Ja laitetaanpa vielä lisää off-topic-löylyä: ulkopaikkakuntalaisten, ja paikallistenkin, mielestä Turun hupaisin kaupunginosan nimi on epäilyksettä Pallivaha.
Topicia sivutakseni olen miettinyt sellaista että järjestelmän saisi varmaan lähettämään automaattisesti viestin kun käyttäjä ei ole lisännyt seteliä määrättyyn aikaan. Tällainen viesti voisi saada poissa olleita käyttäjiä palaamaan. Ajattelin sopiviksi ajoiksi 1 kuukausi, 3 kuukautta ja 1 vuosi...
My EBT statistics.
- Kalmari
- Euro-Expert in Training

Tämähän olisikin hieno idea! Aina kun käyttäjälle tulee [ei näkynyt 30 päivään], voisi tulla sähköpostiin viesti herättelemään käyttäjääYippo wrote:Topicia sivutakseni olen miettinyt sellaista että järjestelmän saisi varmaan lähettämään automaattisesti viestin kun käyttäjä ei ole lisännyt seteliä määrättyyn aikaan. Tällainen viesti voisi saada poissa olleita käyttäjiä palaamaan. Ajattelin sopiviksi ajoiksi 1 kuukausi, 3 kuukautta ja 1 vuosi...
Harvemminpa ainakaan aktiivisemmat käyttäjät ovat "unohtaneet" kirjata seteleitään palveluun. Kyllä siinä passivoitumisessa on muuta takana. Eli minusta tällainen postitus olisi enemmänkin häirintää, vaikka sillä saataisiinkin varmasti muutamat syöttämään seteleitä. Kuitenkaan EBT:stä ei saa minusta tehdä mitenkään ketään ärsyttävää, joten ehkä ilman tällaista ominaisuutta voidaan elää tulevaisuudessakin. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).