Ota haaste vastaan/haasta "kaverisi"
Juuri Nordeoissa olen samaan törmännyt. Sellainen lappu, missä täytetään mitä määriä ja missä muodossa vaihdetaan ja mihin. Ei siinä sen suurempaa dramatiikkaa ole. Nimihän niille jää arkistoihin, mutta eipä tuo varmaan tapa. Ei vaadi edes olla asiakas.aplfi wrote:Nordeassa täti täytti tänään jonku vaihtokaavakkeen joka meikäläisen piti sitten allekirjoittaa. Sen paremmin mitään henkilötietoja ei kyselty. Täti kehu vaan että tää on uus käytäntö ja manas sen kauniilla tavalla hevon tuuttiin
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
aplfi wrote:Nordeassa täti täytti tänään jonku vaihtokaavakkeen joka meikäläisen piti sitten allekirjoittaa. Sen paremmin mitään henkilötietoja ei kyselty. Täti kehu vaan että tää on uus käytäntö ja manas sen kauniilla tavalla hevon tuuttiin
tuli diizei frankille osuma, jospa motivoisi miestä:Klazu wrote:Niin minullekin jäi epäselväksi, mihin Fank vain katosi. Näyttää hän laitelleen muutaman setelin silloin tällöin, mikä on kyllä todella hienoa verrattuna totaalipassivoitumiseen. Ehkä elämäntilanne muuttui? En minä tiedä.Fundamental wrote:Harmittaa kyllä kun Frankin innostus on lopahtanut.. ennen niin aktiivinen foorumilainenkin on poissaBon Jovikin taisi lyödä hanskat tiskiin lopullisesti..
BonJovi on harmillinen tapaus, sillä mies on minulle vielä yhden osuman velkaa! (meillä ei ole vielä osumia)
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... a311bf8db4
Re: Ota haaste vastaan/haasta "kaverisi"
Tarvi yrittää hiukan kaulaa Teihin sillä saatte taas ohittaa minut(toivottavasti) ens kuun alussa,sillä kirjailut jää reiluksi viikoksiemppu 112 wrote: Elikkä haastan alkon,joujanin,aplfin,Karhu IV A:n, ja Aaronin kirjailemaan seteleitä jos haluatte pitää sijoituksenne,sillä aattelin "kiusata" teitä tässä syksyn mittaan