Notebook in beslag genomen = 1 April grapje hoor
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Fonzie
- Euro-Master
Ik zou gaan vliegen... Rio de Janeiro is een optie.. daar trouwen en je vrouw zwanger maken.. dat schijnt reden te zijn om uitlevering te weigeren .. maar ja... of je dat in één nacht allemaal lukt....FotoVideoStore wrote:Hoever kom je met 1 nacht rijden ???

Maar ff serieus... het zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen. Uit je verhaal kan ik alleen maar suggereren dat een bepaalde criminele groep gebruik maakte van een forum waar jij ook op hebt 'geworven'... Het controleren van harde schijven is dus waarschijnlijk alleen om te differentieren tussen toevallige bezoekers (zoals jij) en mensen met andere belangen...
Een andere reden om iemands computer obv forumbezoek te confisceren kan ik niet verzinnen...
Kortom.. volgende week lach je erom (an sommigen doen dat nu al

Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
FotoVideoStore wrote:technisch wel ja , maar daar zet je toch niet 2 man politie voor in??Elmo wrote:Het is morgen wel 1 april, hè?!
trouwens , prive weten er maar weinig van mijn EBT-Hobby.
hier zal toch niet Fundamental achter zitten ???
bang om plek 1 kwijt te raken??
We (Elmo en ik) bedoelden dat het misschien verzonnen is om ons hier op het forum voor de gek te houden...
- giberski
- Euro-Master
Volgens mij is dit hele verhaal van FVS gewoon een grote 1-april grap. Ik bedoel, mijn grappen beginnen ook altijd een dag eerder, dus dit zou wel heel bijzonder zijn. Ik geloof er niks van 

Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Have you been to Holland? Join the Bingo
- Fonzie
- Euro-Master
Of... zoals ik al zei: morgen lach je er omgiberski wrote:Volgens mij is dit hele verhaal van FVS gewoon een grote 1-april grap.

Dit was trouwens ook een leuke, vorig jaar...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ik bedoelde dat hij misschien kennissen bij de politie heeft, en dat die nu eenFons wrote:We (Elmo en ik) bedoelden dat het misschien verzonnen is om ons hier op het forum voor de gek te houden...
1 aprilgrap met hem willen uithalen. Komt hij om 9:00 op het politiebureau,
en roepen ze "1 april!"
En het is trouwens mogelijk dat ze hem op het werk hebben gevonden, het
systeembeheer kan namelijk precies nagaan wie wanneer welke site heeft
bezocht, dus als FVS een louche Spaans forum heeft bezocht is hij een
potentiele verdachte.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut