Bongaa träkkeri

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

emppu
Euro-Master
Euro-Master

Post by emppu »

Dakkus wrote:Mä olen ymmärtänyt, että sä asustat Sippolassa. Sieltä ei Elimäki ole kyllä kovinkaan matkanvarrella :D
Inkeroisissa,mut yhtä vähän se on matkan varrella :wink:
Luepas toi teksti uudelleen (sekavaahan mun kirjoitus on,täytyy myötää) Siellä on kieltomuoto eihän ebtari voi...joka kenties pitäisi tulkita etten mennyt suoraan Kouvolaan :roll: Et kai nukkunut äikän tunnilla silloin kun näitä opetettiin :oops:
roo
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by roo »

emppu 112 wrote:
roo wrote:Elimäen osuuspankissa täti kovasti kyseli tänään, että miksiköhän kaikki haluavat tänään vaihtaa setelinsä vitosiksi?!?

Ettei vaan olis ollut emppu 112 myös liikenteessä :wink: Kattelin tossa juuri, että aloit syöttämään seteleitä Elimäeltä.
Kyllä iltasella mietin ,että on kassatäti ollut ihmeissään kun kolme tuntematonta henkilöä käy samaisen maalaispankin kassalla setkuja vaihtamassa saman päivän aikana :roll:
Itse olin joskus klo 16 aikoihin käymässä osuuspankissa. Tosin en ole heille ihan tuntematon, kun mulla on jopa pankkitili kyseisessä maalaispankissa, vaikka en kyllä ihan Elimäellä ole koskaan asunut :D Mutta olen siis kotoisin vähän pohjoisemmasta Kymenlaaksosta kuin Kotka.
MizNiz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by MizNiz »

Ei kait vaan joku EBTläinen ollut tänään vaihtamassa seteleitä Rantakylän OP:llä siinä just ennen sen kiinni menemistä, oisko kyseessä mahdollisesti ollut Klazu. :?: Meitsi ol siinä ovella semmonen vaalee piponen kaveri..
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

@MizNiz: Minähän se (juuri ja juuri ehdin, seitsemän vaille tulin sisään). Olit siis siellä konttorin puolella, "jonossa" minun jälkeeni? Kyllä minä siinä jonkun noteerasin, joka itse asiassa hymähti hieman (nyt muistu mieleen). Taisit olla sitten sinä. Harmi vaan kun sivusilmällä huomasin sinut. Olin niin innoissani kun juuri ja juuri ehdin hakemaan nipun (joka on jo liikkeellä). :D

Olisit pysäyttänyt. Olisi kiva rupatella toisen harrastajan kanssa. Ehdottomasti saa nykäistä hihasta jos tunnistaa!

Mitäs muuten itse hait sieltä? En ole ehtinyt tänäisen iskun ja kiireen takia seuraamaan seteliliikennettä, joten en ole nähnyt joskos olet seteleitä syöttänyt. Ainakaan ei meille tullut osumia...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
MizNiz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by MizNiz »

Sitten arvaus meni oikein. 8) Heti huomio kiinnittyi sinuun kun pyysit jotain 400€ vitosina ja meinasinkin kysästä et ootko EBT:stä kuullut, mut sitten iski mun perus ujouteni päälle enkä viittiny ketään vento vierasta pysäyttää.. Empä mie sieltä ottanu ku satkulla vitosia ja yllättäen ei yhtään osumaa ollut niissä.. :? Onneks sie sentäs olit pari mun setelii sattunu löytämään tämän päivän reissullas.. :D
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

No nyt kun tiedät kaverin ulkonäen, niin saa hypätä eteen jos näet uudestaan. Olisi kiva tuntea naamalta paikallisia käyttäjiä. Susyq on ainoa, jonka olen miitissä tavannut. Birdikin kävi siellä, mutta vasta pimeyden laskeuduttua ja tuli siksi missatuksi. Minna_fi on pariin kertaan kuulemma nähnyt minut yliopistolla ja istunut samassa ruokapöydässäkin, muttei ole virkannut mitään. Harmi juttu.

Muista ei sitten olekaan havaintoa. Toivotaan että jatkossa on. :P
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Tane_
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Tane_ »

Kuka tunnustaa olleensa tänään noin klo:11.30 aikaa Kouvolan Sammossa, kyseessä keski-ikäinen naishenkilö. Korviin pisti heti kun hän nosti tililtään 300euroa 10€:n seteleinä :lol: .

Ja sitten tuli ilmeisesti akiky bongattua Kouvolan Delta autossa rakettiostoksilla? Vai olenko väärässä? :wink: :roll:

Osumia odotellessa..
akiky
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by akiky »

Tane_ wrote:Ja sitten tuli ilmeisesti akiky bongattua Kouvolan Delta autossa rakettiostoksilla? Vai olenko väärässä? :wink: :roll:
Sielähän meikäläinen pikkuveljen kanssa kikkaili.. Olis mulle saanu jotain sanoakin, en minä kovaa pure. :roll:
Mansenplikka
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mansenplikka »

Mahtokohan joku herrahenkilö foorumilta käydä tänään dumppaamassa Lielahden Nordeaan ison kasan kakskymppisiä ja viiskymppisiä? Huomioni herätti Forexin keltainen muovikuori, josta setelinippu otettiin esiin - itsekin meinaan samanlaista käytän "pankkikeikoillani" 8)
"It was the least I could do. I always do the least I can do!" Hawkeye/M*A*S*H
Henriika
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Henriika »

Mansenplikka wrote: Huomioni herätti Forexin keltainen muovikuori, josta setelinippu otettiin esiin - itsekin meinaan samanlaista käytän "pankkikeikoillani" 8)
Ne kieltämättä ovat kätevimpiä siihen hommaan ;)
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Tunnustaako joku tänään noin joskus klo 17 jälkeen olleensa Limingantullin Prisman Infossa vaihtamassa 500e seteliä pienemmäksi? Jos tunnustaa, niin sinut on bongattu! Ja varmaan sitten bongasit minut koska olin siinä vieressä... :-)
Yippo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Yippo »

Tänään bongasin Muda:n. Itse asiassa olan tavannut hänet tuolla RC-kerholla jo useampana viikkona mutta tänään kuulin yhtäkkiä hänen puhuvan seteliseurannasta netissä Riston kanssa kerholla, jolloin samalla luultavasti tämä seteli vaihtoi omistajaa. No sitten täytyi hieman haastatella Mudaa ja esittelin itseni. Minulla ja Muda:lla oli jo ennestään 2 osumaa, joista ensimmäinen on ainakin ihna mielenkiintoinen, vaikkakin 0 päiväinen, mutta viikontakainen on tainnut vaihtaa omistajaa kerholla yhden (tai useamman) välikäden kautta. Nyt tietää kerholla kuitenkin välttää tylsiä osumia. Minulla on ollut siellä tapana vaihdella aina muutamia seteleitä, tänään harrastukseni laajuus tosin lopullisesti paljastui ja minua pidettiin ihan hulluna :twisted:
airis
Euro-Master
Euro-Master

Post by airis »

Olikohan tänään (la 15.4.) n. klo 16.35 joku ebtari (nainen) setelipinkan kanssa Rovaniemen Prisman neuvonnassa? Kassa näytti laskevan kymppinippua. Itse vaihdoin vain euron kolikon, joten ei ole pelkoa miinasta. :wink:
Guest

Post by Guest »

@airis:
Juu, hyvin arvattu, mutta henkilöllisyys jääköön vielä toistaiseksi hämärän peittoon. :lol:
arto
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by arto »

Anonymous wrote:@airis:
Juu, hyvin arvattu, mutta henkilöllisyys jääköön vielä toistaiseksi hämärän peittoon. :lol:
Rohkeasti vain esiin!!
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”