No nyt muistin. Tänään tulee täyteen se 10 vuotta siitä kun kirjasin ekan setelin, joka oli 500 € seteli. Kyseinen seteli oli ollut minulla käsissä edellisvuoden heinäkuussa kun sain sen mummolta. Olin ottanut setelistä kuvat molemmin puolin ja sen vuoksi pystyin sen kirjaamaan yli puoli vuotta sen jälkeen kun se minulla oli ollut. Kirjattuja seteleitä on nyt 39 346 ja tänään aamuyöstä on Sleijeri lahjoittanut minulle vuosipäiväosuman (nro 1022), ihan hienon sellaisen. Tälle vuodelle odotettavissa olevia rajapyykkejä on 40 000 seteliä (oletettavasti tuossa huhti-toukokuun aikana), Iistä kirjattujen setelien määrä ylittää Oulusta kirjattujen setelien määrän (osunee nykytahdilla kesä-syyskuun ajalle), Duisenbergeissä on edelleenkin tuo 15 000 ylittämättä (118 seteliä uupuu) ja Tampereen kirjausmäärä on 30 setelin päässä tuosta 1 000 rajasta. Trichettejä on noin 24 000 ja Dragheja 400. Hitratio on pitkään ollut hitaassa laskussa, osumien keskimääräinen aika hitaassa nousussa ja matka jotakuinkin vakio. Päivittelen EBTST:n tilastot (linkki signaturessa) myöhemmin tänään kun saan kirjauksia tälle päivälle lounaan jälkeen.Yippo wrote:Noni, taas unohtu. Toissapäivänähän se oli 9. vuosipäivä eli nyt on virallisesti se kymmenes käynnissä. Lähestyviä rajapyykkejä tällä hetkellä 35 000 seteliä, 600 000 euroa, 1 000 osuma, 15 000 seteli Iistä, 1 000 seteli Tampereelta, 10 000Yippo wrote:Taas se meni ohi. Edelleenkin tilastoja löytyy allekirjoituksen linkistä. Lähestyviä rajapyykkeja mm. 30 000 seteliä, 15 000 seteliä Oulusta, 10 000 seteliä Iistä ja periaatteessa saattais tulla 1000 seteli Tampereelta. 800. osuma tuli alkuvuonna, 900. tulee melko varmasti vuoden aikana, mutta 1000. taitaa mennä ens vuoden puolelle.Yippo wrote:3 vuotta täynnä. Tilastoihin edelleenkin linkki signaturessa... Ainoa asia mikä sapettaa on ettei ole rahaa mitä kirjata ja vaihdella...Yippo wrote:2 vuotta täynnä. Tilastoja löytyy signaturen linkeistä. Tilastoista melkoisen kiinnostuneena ihmisenä tämä on varsin mukava harrastusja 5 000
ja
... Mielenkiinnolla seuraan myös missä suhteessa Duisenberg/Trichet/Draghi -seteleitä tulee, sillä puolen on tulossa 15 000 Duisenberg (vajaa 300 seteliä) ja 20 000 Trichet (vajaa 150 seteliä).
EDIT: Vuosipäivän kunniaksi kävin vielä veikkaamassa ja sain vaihdossa Europa-sarjan