Thja wat moet een mens doen als hij geen gsm, rekenmachine of papier bijheeft maar enkel een balpen en toch iets wil berekenen
[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Vanavond een biljet binnengekregen met een stempel overdwars ("18-09 35"). Het lijkt mij geen datum (1935?), maar wat het wel is????

Het spijt me, dat de foto's niet zo scherp zijn (het moest zonder flits gebeuren, want anders was het één groot wit vlak geweest).
Maar ik hoop, dat het duidelijk genoeg is.
De "1" van "18" staat er niet helemaal op (alleen het bovenste stukje) maar het is wel duidelijk dat er een "1" hoort te staan.
Dit biljet was trouwens geen hit.

Het spijt me, dat de foto's niet zo scherp zijn (het moest zonder flits gebeuren, want anders was het één groot wit vlak geweest).
De "1" van "18" staat er niet helemaal op (alleen het bovenste stukje) maar het is wel duidelijk dat er een "1" hoort te staan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- 3948
- Euro-Master in Training

Bijna vergeten. Ik had vandaag...
eh gisteren ondertussen
een 50 € biljet waarvan al de nummers 6 in't serienummer waren geperforeerd. Met een scherpe potlood or whatever...
De gaatjes waren telkens net zo groot als past in een 6. De cijfers waren nog duidelijk leesbaar. Waarschijnlijk kinderen die zich verveelden?
En zoals gewoonlijk een paar beschreven biljetten. Lijkt onvermijdelijk tegenwoordig.
eh gisteren ondertussen
een 50 € biljet waarvan al de nummers 6 in't serienummer waren geperforeerd. Met een scherpe potlood or whatever...
De gaatjes waren telkens net zo groot als past in een 6. De cijfers waren nog duidelijk leesbaar. Waarschijnlijk kinderen die zich verveelden?
En zoals gewoonlijk een paar beschreven biljetten. Lijkt onvermijdelijk tegenwoordig.
- PEKU
- Euro-Expert in Training

Hij is toegevoegd aan de eregallerij van merkwaardige eurobiljetten op mijn site.
- 3948
- Euro-Master in Training

Die heb ik ook al verschillende keren gezien.Fons wrote:@eddydevries
Dat soort biljetten heb ik ook heel veel gehad, ik zou ook echt niet weten wat het zou betekenen, wel stond er steeds een deel van de stempel er maar voor de helft op
Wat ik wel raar vind. Ik vind zo'n gemerkte biljetten vooral in "kleine(re)" plaatsen.
bv: De voorbije weken had ik er in Halen zo ongeveer elke dag ééntje met een stempeltje, cijfertje of kribbel op. Terwijl ik er van de week in Hasselt geen enkel heb gezien. En daar zie ik zo ongeveer 20 X zo veel biljetten. (Ik zie ze alleen maar, krijg de kans niet om te in te voeren/ op te schrijven)
-
bhoeyb NLI
Zonet heb ik een nieuw hoogste getal gevonden voor je site: 13265PEKU wrote:Hij is toegevoegd aan de eregallerij van merkwaardige eurobiljetten op mijn site.

-biljet-
- wally2cv
- Euro-Master

die biljetten heb ik al regelmatig gehadeddydevries wrote:Vanavond een biljet binnengekregen met een stempel overdwars ("18-09 35"). Het lijkt mij geen datum (1935?), maar wat het wel is????
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)