Tähän asti mulla oli 97 osumaa, joista 2 moderoituja (osuin kerran Suomessa käydessäni paikkaan, johon joku kanssaebtaaja oli edellisenä päivänä tuonut vitosnipun, ja eikös mulle viattomalle lykätty niitä kolme kappaletta vaihtorahoina). Nyt on sitten kolme poisraakattua lisää.
Moderoidut osumat
- Annie_in_exile
- Euro-Master in Training

Äääh. Nyt harmittaa sen verran että täytyy tulla tänne avautumaan.
Eilen tuli kolme osumaa nimeltämainitsemattoman pelkialaisen ykköskirjaajan kanssa, ja ne sitten moderoitiin ihan aiheesta. Mä en vaan käsitä, miksi sen piti ylipäänsä mennä ne kirjaamaan, kun mä nimenomaan sanoin että nää on sitten jo systeemissä. Kyseinen nimeltämain... jne. kirjaa kälynsä kaupan kautta kiertäneet setelit, ja mä kävin sieltä hakemassa puukenkämaassa tapahtuvaan kokoontumiseen tarkoitettuja erikoiskolikoita, jotka maksoin sitten seteleillä. Ehkä se aatteli, että kun setelit on kiertäneet jonkun muun tahon kautta, sillain tulleet osumat hyväksyttäisiin.
Tähän asti mulla oli 97 osumaa, joista 2 moderoituja (osuin kerran Suomessa käydessäni paikkaan, johon joku kanssaebtaaja oli edellisenä päivänä tuonut vitosnipun, ja eikös mulle viattomalle lykätty niitä kolme kappaletta vaihtorahoina). Nyt on sitten kolme poisraakattua lisää.
@Annie: Minusta oli ihan hyvä, että kirjasi setelit. Varsinkin kun laittoi mukaan hyvin tilannetta selvittävät kommentit. Oikea ratkaisu on moderoida kaikki osumat. Jos niitä joskus löytyy vielä kierrosta, tiedetään kyseisten seteleiden kohdalla kivasti niiden tarinaa. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- T.Pitkänen
- Euro-Regular in Training

Päivitystä täältäkin 27.09.2006
1/124 tekee 0,80
1/124 tekee 0,80
Last edited by T.Pitkänen on Wed Sep 27, 2006 7:13 pm, edited 1 time in total.
Tän päivän saldo 5 osumaa ja kaikki moderoitu 0 päiväsinä. 4 osumaa tupalan kanssa (vaimo käytti noi rahat, mutta selvishän ainakin missä on yks trackeri töissä)
Sitten työmatkalla sain metsojen eilen kirjaaman setelin.
Joten moderointi prosentti on ny 16,7%
Sitten työmatkalla sain metsojen eilen kirjaaman setelin.
Joten moderointi prosentti on ny 16,7%
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Tilastoni
- Puuha
- Euro-Expert in Training

http://alstuttu.org/foorumi/index.php?t ... auttaa.55/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miss Money
- Euro-Regular

Näin kuun alun kunniaksi, päivitys löytyy täältä
Ei mitään uutta kerrottavaa, mutta sanon nyt kuitenkin eli osumia 63 kpl eikä yhtään moderoitua.

Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- JackTheRipper
- Euro-Expert