Altijd baas boven baas. Ik dacht dat mijn biljet met 9915 wel een erg hoog getal was. Je biljet heeft een ereplaats gekregen helemaal achteraan de lijst. Ik ben benieuwd of er nog iemand is met een plaatje van een nog hoger nummer.
[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- PEKU
- Euro-Expert in Training

Bedankt Ralf, het is goed als andere mensen je site kritisch bekijken, helaas heb ik al een splising gemaakt tussen merktekens van EBT`ers en andere merktekens zie Merktekens van eurobilltrackers / Eurobilltrackers marks. Ik heb getracht het tweede deel van de tekst in het engels te vertalen, weet alleen niet of dit juist is.Ralf wrote:Je site gaat er steeds mooier uitzien Peku!
Misschien is idee om merktekens op te splitsen in met hit/zonder hit zodat je makkelijk kan zien welke merktekens van welke ebters zijn?
- demontventoux
- Euro-Master

Ik kreeg zaterdag een €20 biljet met het cijfer 70 erop, jammer heb ik geen foto kunnen nemen.
Dubbel jammer want ik zag net op je site dat je de cijfers69 en 71 hebt. Ik kan je reeksje dus niet vervoledigen
Het was trouwens ditbiljet
Dubbel jammer want ik zag net op je site dat je de cijfers69 en 71 hebt. Ik kan je reeksje dus niet vervoledigen
Het was trouwens ditbiljet
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik had vandaag 2 biljetten, met daarop (met potlood) cijfers op geschreven.
Nu is dat op zich niet bijzonder, maar ik vind het wél opmerkelijk, dat het twee opeenvolgende cijfers ("32" en "33") en dat ze uit dezelfde geldautomaat kwamen (Rabobank Dalfsen).
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik moest de foto's nemen zonder flits, omdat er anders één groot wit vlak te zien zou zijn:

Nu is dat op zich niet bijzonder, maar ik vind het wél opmerkelijk, dat het twee opeenvolgende cijfers ("32" en "33") en dat ze uit dezelfde geldautomaat kwamen (Rabobank Dalfsen).
Sorry voor de slechte kwaliteit, maar ik moest de foto's nemen zonder flits, omdat er anders één groot wit vlak te zien zou zijn:

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- PEKU
- Euro-Expert in Training

In het topic Scribbling on notes is wass_er_laeufer op zoek naar de eigenaar van dit biljet

Er staat 'eurobilltracker.com' op geschreven, maar het is geen hit !!

- eddydevries
- Forum Moderator

Vanavond heb ik enkele "gemarkeerde" biljetten gekregen (ze zijn niet gemarkeerd door een EBT-er, want er zat geen hit bij). Ze waren gemarkeerd met "21", "28" en "33":

Verder zat er ook nog een biljet bij, waar met potlood "553,90" op staat. Ik weet niet zeker, of het op deze foto goed doorkomt, want het is erg licht.

Verder zat er ook nog een biljet bij, waar met potlood "553,90" op staat. Ik weet niet zeker, of het op deze foto goed doorkomt, want het is erg licht.

Eddy - Rotterdam - NL
- Crazy Bob
- Forum Moderator

aardige hals die wel de URL erop zet, maar het biljet zelf niet invoert!PEKU wrote:In het topic Scribbling on notes is wass_er_laeufer op zoek naar de eigenaar van dit biljet
PEKU wrote:In het topic Scribbling on notes is wass_er_laeufer op zoek naar de eigenaar van dit biljet
Lijkt een beetje op de mijne, maar ik controleer zo'n biljet minstens 4x, en mijn K ziet er anders uit
Crazy Bob wrote:aardige hals die wel de URL erop zet, maar het biljet zelf niet invoert!
Misschien een typefout gemaakt ofzo, of echt vergeten in te voeren.
wie o wie herkent zijn handschrift hierin?
In ieder geval Venga en nog een andere user hebben dit eerder meegemaakt.
Ik heb enkel 3x meegemaakt dat een dikke ans-dot geen hit bleek te zijn...