Een handige manier om te kijken of je in België of in Nederland bent: Kijk naar de huisnummerbordjes. Daarop staat (naast het huisnummer natuurlijk) ook de vlag van het land (dus of ).
Last edited by eddydevries on Sun Sep 16, 2007 6:24 pm, edited 1 time in total.
3948 wrote:Kan ik zomaar binnen vallen?
Waarschijnlijk moet ik weer zaterdag voormiddag werken.
Reden waarom ik me ver van dit topic gehouden heb.
Je kan ook vanaf een bepaald tijdstip aansluiten bij de groep, of bijvoorbeeld alleen meedoen met het eten
Gewoon even laten weten En als je ons niet kunt vinden die dag kan je mij bellen want ik zal ook mijn telefoonnummer doorsturen aan diegenen die meekomen
eddydevries wrote:Een handige manier om te kijken of je in België of in Nederland bent: Kijk naar de huisnummerbordjes. Daarop staat (naast het huisnummer natuurlijk) ook de vlag van het land ( dus of ).
Ja, de regel is dat de voordeur bepaald in welk land het huis staat.
Hoewel dat ook niet altijd éénduidig is :
foto niet helemaal duidelijk, maar +++ is de grens en aan twee verschillende nummers bij de voordeur
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Je kan ook vanaf een bepaald tijdstip aansluiten bij de groep, of bijvoorbeeld alleen meedoen met het eten
Gewoon even laten weten En als je ons niet kunt vinden die dag kan je mij bellen want ik zal ook mijn telefoonnummer doorsturen aan diegenen die meekomen
Dat is net mij probl.
Als alles meevalt ben ik er weg tussen 8 en 9 uur 's morgens.
Maar als er iets tegenvalt, zoals tijdens de vorige meeting in Hasselt, kan het ook 2 tot 4 uur in namiddag zijn.
Ik durf niets nu al zeggen.
ik kan nu ook nog niet zeggen of ik kan komen. dat zal ik waarschijnlijk pas 2 weken op voorhand weten. overdag zou nog moeten lukken, maar waarschijnlijk kan ik 's avonds niet.
Dat is net mij probl.
Als alles meevalt ben ik er weg tussen 8 en 9 uur 's morgens.
Maar als er iets tegenvalt, zoals tijdens de vorige meeting in Hasselt, kan het ook 2 tot 4 uur in namiddag zijn.
Ik durf niets nu al zeggen.
Zodra Fons het programma weet, zal hij dat hier vermelden. Dan weet je dus ook ongeveer de tijden.
En je kan dan ook nog bellen.
Zelfs als je om 4 uur in de namiddag komt zullen we nog wel bezig zijn (het lijkt mij niet, dat het dan al afgelopen is).
Oh ja. wij heb nog 1 plek over in de auto, ten minste als Peter meerijdt met ons (anders hebben we er 2 over). We komen vanuit het midden van het land dus stuur maar een pm als je een taxi nodig hebt. Kunnen we kijken of het qua route te doen is.
Ik heb mijn rooster voor november gezien:
Op 3 november hjeb ik een dagdienst. Ik moet dus tot 4 uur werken.
Ik ga wel proberen om bij het eten te zijn. Anders schuiven ik en nico wel later aan.
eddydevries wrote:Ook vanuit de Randstad is "Taxi-vervoer" mogelijk.
Voorlopige mogelijke stopplaatsen: Den Haag, Rotterdam, Dordrecht (echter niet voor MGAAvdLinden ) en Breda. Een kleine omweg is ook nog mogelijk.
P.S. Ik vind dit echt op een georganiseerde busreis lijken : Vervoer van alle kanten naar een verzamelpunt, alleen is het verzamelpunt nu ook het reisdoel.
als je nog plek hebt, maak ik gaarne gebruik van je aanbod!