EBT-meeting Den Haag (12 April 2008).
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
intoer
- Euro-Regular

Het is erg rustig op dit topic over de meeting, is er nog nieuws te melden Eddy?
En is de datum van 12 April 2008 nu difinitief zeker?
En is de datum van 12 April 2008 nu difinitief zeker?
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik dacht iets bijzonderder (met rondvaart door de grachten) te kunnen regelen, maar de prijzen zorgen ervoor dat alleen een rondwandeling mogelijk is (hier zit trouwens ook wat extra's in).
Ik ken echter niemand bij de organisatoren, dus ik zit met de vaste prijzen.
De datum wordt inderdaad 12 april. Voor 8 en 15 maart is de tijd te kort, en ik denk dat er geen reden is om uit te wijken naar 5 april (die stond bij onze voorkeuren op plaats 4).
EDIT: Met het bekijken van de website van de rondvaarten zie ik de huur van de boot incl. gids minder is dan ik gedacht had.
Misschien kan ik dan verder nog wat met een rondleiding regelen. Dan kan het misschien toch nog wat goedkoper, waardoor we dit wel mee kunnen maken.

Ik ken echter niemand bij de organisatoren, dus ik zit met de vaste prijzen.
De datum wordt inderdaad 12 april. Voor 8 en 15 maart is de tijd te kort, en ik denk dat er geen reden is om uit te wijken naar 5 april (die stond bij onze voorkeuren op plaats 4).
EDIT: Met het bekijken van de website van de rondvaarten zie ik de huur van de boot incl. gids minder is dan ik gedacht had.
Misschien kan ik dan verder nog wat met een rondleiding regelen. Dan kan het misschien toch nog wat goedkoper, waardoor we dit wel mee kunnen maken.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
12 april was mijn agenda nog leeg
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- Bertje 070
- Euro-Regular in Training

-
Fons NLI
Maar we kunnen misschien wel even ohttp://www.eurobilltrackerforum.com/posting.ph ... t=10601ver het Binnenhof lopen 
- eddydevries
- Forum Moderator

Als je bedoelt: Maar we kunnen misschien wel even over het Binnenhof lopen: Ja hoor, dat kan zelfs op zondag (en misschien zelfs 's-nachts, maar dat heb ik nog niet geprobeerdFons NLI wrote:Maar we kunnen misschien wel even ohttp://www.eurobilltrackerforum.com/posting.ph ... t=10601ver het Binnenhof lopen
Eddy - Rotterdam - NL
- Bertje 070

's Nachts ook ja hehe
Ligt trouwens best dichtbij het CS.
Last edited by Bertje 070 on Mon Mar 17, 2008 4:09 pm, edited 1 time in total.
JWZ
- cornjac
- Euro-Master

Eddy hierbij wil ik me ook aanmelden voor de EBT-meeting op 12 april.
Hopelijk wordt het weer wat beter op die zaterdag
Hopelijk wordt het weer wat beter op die zaterdag
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

Tussentijdse update:
Ik had een "aanbieding" gekregen, vooreen rondvaart door de grachten van Den Haag, met op de boot een bierproeverij (met 4 speciale bieren) incl. hapjes en een gids. In totaal +- 2,5 uur varen voor een totaalprijs van €25 p.p.
Een voorwaarde was wel, dat er minimaal 10 mensen meegaan.
Om alles eventueel te kunnen regelen, moest hij het deze week nog weten, of er genoeg mensen zullen komen.
Ik zou het nog aan jullie voorleggen, maar omdat een rondvaart op zich (incl. gids) al voor +- €10-15 p.p. (afh. van aantal mensen) mogelijk is en we al in Baarle-Hertog een bierproeverij gehad hebben, lijkt het me logisch dat dit niet doorgaat.
Ik zal van de week nog informeren of een eigen rondvaart nog mogelijk is; we kunnen evt. ook met de normale vaart meegaan (dan hebben we alleen geen boot voor onszelf).
Mocht dit niet lukken, dan is er nog niets aan de hand, want ik heb op de website van het Gilde nog een aantal stadswandelingen gevonden: €2,50 p.p., maar hier moet je ook reserveren: minimaal 1 dag van te voren
.
Dus evt. kunnen we twee stadswandelingen doen (keuze genoeg), of anders wat meer "vrije tijd" in Den Haag.
Ik had een "aanbieding" gekregen, vooreen rondvaart door de grachten van Den Haag, met op de boot een bierproeverij (met 4 speciale bieren) incl. hapjes en een gids. In totaal +- 2,5 uur varen voor een totaalprijs van €25 p.p.
Om alles eventueel te kunnen regelen, moest hij het deze week nog weten, of er genoeg mensen zullen komen.
Ik zou het nog aan jullie voorleggen, maar omdat een rondvaart op zich (incl. gids) al voor +- €10-15 p.p. (afh. van aantal mensen) mogelijk is en we al in Baarle-Hertog een bierproeverij gehad hebben, lijkt het me logisch dat dit niet doorgaat.
Ik zal van de week nog informeren of een eigen rondvaart nog mogelijk is; we kunnen evt. ook met de normale vaart meegaan (dan hebben we alleen geen boot voor onszelf).
Mocht dit niet lukken, dan is er nog niets aan de hand, want ik heb op de website van het Gilde nog een aantal stadswandelingen gevonden: €2,50 p.p., maar hier moet je ook reserveren: minimaal 1 dag van te voren
Dus evt. kunnen we twee stadswandelingen doen (keuze genoeg), of anders wat meer "vrije tijd" in Den Haag.
Eddy - Rotterdam - NL
- Bertje 070

-
intoer
- Euro-Regular

Nouooo...een bierproeverij
, lekker hoor.
Ben tenslotte niet voor niks ooit gekroond tot *** BIERVORST***
Ben tenslotte niet voor niks ooit gekroond tot *** BIERVORST***
http://www.intoer.nl