Hoezo ... tell mebhoeyb wrote:DoorzettenHomerken wrote:Ik heb er nu een 560 tal ingevoerd en op vele de URL geschreven ... tot nog toe zonder resultaatJe zit er dicht bij. Er komt ééntje aan ...

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Misschien doe je het al, maar je moet de link niet middenop het biljet zetten want dan i de kans groot dat het biljet uit de handel genomen wordt! Aan de rand is wel goed.Homerken wrote:Ik heb er nu een 560 tal ingevoerd en op vele de URL geschreven ... tot nog toe zonder resultaat
Onderaan, aan de kant van het serienummer heb je een rand ... daar schrijf ik ze op. Verkeerd ?Fons wrote:Misschien doe je het al, maar je moet de link niet middenop het biljet zetten want dan i de kans groot dat het biljet uit de handel genomen wordt! Aan de rand is wel goed.Homerken wrote:Ik heb er nu een 560 tal ingevoerd en op vele de URL geschreven ... tot nog toe zonder resultaat
Dat doe ik ook maar ik heb nog geen hit met zo'n biljet,
wel met een andere!
Login forgotten Homerken?Anonymous wrote:Onderaan, aan de kant van het serienummer heb je een rand ... daar schrijf ik ze op. Verkeerd ?Fons wrote:Misschien doe je het al, maar je moet de link niet middenop het biljet zetten want dan i de kans groot dat het biljet uit de handel genomen wordt! Aan de rand is wel goed.Homerken wrote:Ik heb er nu een 560 tal ingevoerd en op vele de URL geschreven ... tot nog toe zonder resultaat
wel met een andere!
Jep completely forgottenFons wrote:Login forgotten Homerken?Anonymous wrote:Onderaan, aan de kant van het serienummer heb je een rand ... daar schrijf ik ze op. Verkeerd ?Fons wrote:Misschien doe je het al, maar je moet de link niet middenop het biljet zetten want dan i de kans groot dat het biljet uit de handel genomen wordt! Aan de rand is wel goed.Homerken wrote:Ik heb er nu een 560 tal ingevoerd en op vele de URL geschreven ... tot nog toe zonder resultaat
wel met een andere!
Homerken wrote:Jep completely forgottenFons wrote:Login forgotten Homerken?Anonymous wrote:Onderaan, aan de kant van het serienummer heb je een rand ... daar schrijf ik ze op. Verkeerd ?Fons wrote:Misschien doe je het al, maar je moet de link niet middenop het biljet zetten want dan i de kans groot dat het biljet uit de handel genomen wordt! Aan de rand is wel goed.Homerken wrote:Ik heb er nu een 560 tal ingevoerd en op vele de URL geschreven ... tot nog toe zonder resultaat
wel met een andere!
Nope and for the quote of the quote of the quote ...Fons wrote:Homerken wrote:Fons wrote:Login forgotten Homerken?Anonymous wrote:Onderaan, aan de kant van het serienummer heb je een rand ... daar schrijf ik ze op. Verkeerd ?Fons wrote: Misschien doe je het al, maar je moet de link niet middenop het biljet zetten want dan i de kans groot dat het biljet uit de handel genomen wordt! Aan de rand is wel goed.
wel met een andere!
Jep completely forgotten
Now you have one post less at your 'gegevens' (don't know the English word) than you really posted, but I don't think that matters you.
I have one hit!Homerken wrote:Nope and for the quote of the quote of the quote ...Fons wrote:Homerken wrote:Fons wrote:Login forgotten Homerken?Anonymous wrote: Onderaan, aan de kant van het serienummer heb je een rand ... daar schrijf ik ze op. Verkeerd ?
Jep completely forgotten
Now you have one post less at your 'gegevens' (don't know the English word) than you really posted, but I don't think that matters you.
BTW I don't care how much posts I have on my account ... I just care about the hits I make and they I get
Fons wrote:I have one hit!Homerken wrote:Nope and for the quote of the quote of the quote ...Fons wrote:Homerken wrote:Fons wrote: Login forgotten Homerken?
Jep completely forgotten
BTW I don't care how much posts I have on my account ... I just care about the hits I make and they I get![]()
And you?, also one?
Daar ben ik het helemaal mee eens, het is tamelijk irritant als het forum niet goed leesbaar is omdat de ene na de andere qoute van een quote van een quote onder elkaar staat...HNL wrote:het zou fijn zijn als de quote's een beetje redelijk gehouden worden qua omvang. De leesbaarheid van het forum komt op deze manier een beetje onder druk te staan.
Ik ben het er ook mee eens. Ik haal meestal de al eerder gequote posts weg. Behalve als ze erg nuttig zouden zijn voor de discussie.nodisch18 wrote: Daar ben ik het helemaal mee eens, het is tamelijk irritant als het forum niet goed leesbaar is omdat de ene na de andere qoute van een quote van een quote onder elkaar staat...
![]()
![]()
![]()