EBT-meeting Waddinxveen (24 januari 2009)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Wanneer zou ik het liefste naar Waddinxveen willen gaan?

Poll ended at Sun Jan 04, 2009 12:05 am

10 januari
5
16%
17 januari
5
16%
24 januari
7
23%
31 januari
3
10%
7 februari
5
16%
Liever op donderdag (= koopavond)
0
No votes
Helaas, ik kan geen van de data
2
6%
Ik kom sowieso toch niet
4
13%

Total votes: 31

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: EBT-meeting Waddinxveen (24 januari 2009)

Post by eddydevries »

Inmiddels heb ik een aantal routes bijgezet (in de eerste post).

Ik denk, dat we Grieks gaan eten.
Een apart ding hier vind ik ook, dat je (als je wilt) zelf een "dagmenu" kunt samenstellen. Op de menukaart (die je ook op hun website kan bekijken) staan de gerechten waaruit je kan kiezen aangegeven met een rood sterretje.
Maar dat hoeft natuurlijk niet (als je dan bijv. alleen een hoofdgerecht wilt hebben kan dat ook).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
intoer
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by intoer »

Hoi allemaal,

bij deze meld ik me af voor de meeting, ik ben helaas nog niet genoeg hersteld van een kijkoperatie.

Ik had de stille hoop de 24e wel genoeg op krachten te zijn, maar het valt een beetje tegen...maar het komt allemaal goed. Alleen iets te laat... :cry: :) .

Ik wens diegene die wel naar de meeting gaan een hele leuke dag toe,

groeten Intoer
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

intoer wrote:Hoi allemaal,

bij deze meld ik me af voor de meeting, ik ben helaas nog niet genoeg hersteld van een kijkoperatie.

Ik had de stille hoop de 24e wel genoeg op krachten te zijn, maar het valt een beetje tegen...maar het komt allemaal goed. Alleen iets te laat... :cry: :) .

Ik wens diegene die wel naar de meeting gaan een hele leuke dag toe,

groeten Intoer
Jammer,

succes dan met het op krachten komen.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

eddydevries wrote:Inmiddels heb ik een aantal routes bijgezet (in de eerste post).

Een apart ding hier vind ik ook, dat je (als je wilt) zelf een "dagmenu" kunt samenstellen. Op de menukaart (die je ook op hun website kan bekijken) staan de gerechten waaruit je kan kiezen aangegeven met een rood sterretje.
Maar dat hoeft natuurlijk niet (als je dan bijv. alleen een hoofdgerecht wilt hebben kan dat ook).
Moet je er wel even bijzetten wat de URL van de website is :wink:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

MDeen wrote:
eddydevries wrote:Inmiddels heb ik een aantal routes bijgezet (in de eerste post).

Moet je er wel even bijzetten wat de URL van de website is :wink:
Het staat inderdaad nog niet in het eerste bericht :oops: , maar wel op bladzijde 3 (bericht van 2 januari met alle mogelijkheden).

Maar het gaat om dit restaurant.

Ik zal het wel alvast in het eerste bericht zetten. Ik heb het nog niet gereserveerd, maar moet er morgen toch zijn.
Eddy - Rotterdam - NL

MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Helaas moeten wij afzeggen. Tanja krijgt onverwachts donderdag en vrijdag vrij, en hierdoor kunnen wij een weekeinde naar Berlijn rijden om haar broer te verrassen die zijn verjaardag donderdag viert. Wij zullen de meeting missen maar dit heeft de hoogste prioriteit.

Jullie kunnen eventueel wel overleggen wat jullie bezoeken willen als wij in het voorjaar een meeting in Waterland organiseren. Onze gedachte is om een rondje langs enkele mooie plaatsen te maken en daarbij natuurlijk de geldautomaten niet uit het oog te verliezen. Waar waren sommigen tijdens de meeting die toen in Amsterdam was? Waren jullie toen ook in Waterland? Of was er alleen een bezoek aan Amsterdam.
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Kan ik de plaats van MM8_NL innemen (1p)?
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

MM8_NL wrote:Helaas moeten wij afzeggen. Tanja krijgt onverwachts donderdag en vrijdag vrij, en hierdoor kunnen wij een weekeinde naar Berlijn rijden om haar broer te verrassen die zijn verjaardag donderdag viert. Wij zullen de meeting missen maar dit heeft de hoogste prioriteit.

Jullie kunnen eventueel wel overleggen wat jullie bezoeken willen als wij in het voorjaar een meeting in Waterland organiseren. Onze gedachte is om een rondje langs enkele mooie plaatsen te maken en daarbij natuurlijk de geldautomaten niet uit het oog te verliezen. Waar waren sommigen tijdens de meeting die toen in Amsterdam was? Waren jullie toen ook in Waterland? Of was er alleen een bezoek aan Amsterdam.
Jammer, dat jullie niet kunnen komen.
Maar een familielid verrassen om opeens te komen is ook leuk.
Tot de volgende keer.

Tijdens de meeting in Amsterdam zat ook een bus-/boottocht naar Marken/Volendam.
Ook gestopt bij de molen in Katwoude, waar de molenaar van iedereen wel wilde wisselen ("er komen zoveel toeristen, dat de biljetten alle kanten op zullen gaan.") :D 8)
bhoeyb wrote:Kan ik de plaats van MM8_NL innemen (1p)?
Ja hoor, je staat erbij.

Tot zaterdag :D .
Eddy - Rotterdam - NL

bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

eddydevries wrote:
bhoeyb wrote:Kan ik de plaats van MM8_NL innemen (1p)?
Ja hoor, je staat erbij.
Prima :) .
Welke andere deelnemer aan deze meeting kan me een rolletje 2€ EMU 2009 bezorgen (€50)? Ze zijn tekoop bij de grotere postkantoren.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik nu wel één rol in mijn bezit, waarvan ik er wel een paar kan wisselen. Zaterdag ga ik nog beetje postkantoren langs, dus kan nog wel een rolletje proberen te regelen :wink:

Helaas is het niet mogelijk een rolletje Nederlandse EMU euromunten tegen een rolletje Belgische EMU euromunten te wisselen. Ik was namelijk afgelopen zaterdag bij de Nationale Bank van België (Hasselt) en daar bleken ze pas begin februari vrij te worden gegeven voor het publiek :cry: :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

eddydevries wrote: 18.00-.....: eten bij restaurant Kreta (Grieks), Nesse 8 (postcode: 2741 ES), napraten e.d.
Ik hoop alleen dat ze met jullie betere bedoelingen hebben, dan met hun dinerkado-bons.

http://www.restaurantkreta.nl/content2/restaurant.htm

TIP: DINERKADO-BON: Om Iemand zomaar te verassen of kennis te laten maken met de Griekse keuken, beschikken wij over kado-bonnen voor een heerlijk diner in ons Restaurant.
De-Ker
Euro-Master
Euro-Master

Post by De-Ker »

De Slak wrote:
eddydevries wrote: 18.00-.....: eten bij restaurant Kreta (Grieks), Nesse 8 (postcode: 2741 ES), napraten e.d.
Ik hoop alleen dat ze met jullie betere bedoelingen hebben, dan met hun dinerkado-bons.

http://www.restaurantkreta.nl/content2/restaurant.htm

TIP: DINERKADO-BON: Om Iemand zomaar te verassen of kennis te laten maken met de Griekse keuken, beschikken wij over kado-bonnen voor een heerlijk diner in ons Restaurant.
gevaarlijke kado-bon of moet er kado-bom staan :wink:
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

yli wrote:Ik was namelijk afgelopen zaterdag bij de Nationale Bank van België (Hasselt) en daar bleken ze pas begin februari vrij te worden gegeven voor het publiek :cry: :wink:
Zaterdag - ?? - ik dacht dat de NBB niet open is in't weekend? Ja, je hebt gelijk. De Belgische 2€ EMU was pas ten vroegste midden januari beschikbaar ... niet dus ... en dat werd begin februari ... het zou me verbazen als dat zo zou zijn :roll: ... het blijft België hé :roll: .
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Oops, ik had lang weekend :D

Ik was er uiteraard op vrijdag. Geen munten gekregen, maar wel een paar :note-5: kunnen wisselen. Grappig genoeg moest ik me wel identificeren, maar een Nederlands paspoort voldoet niet aan de normen (geen adres) :wink:

On topic : Ik laat me liever verrassen bij de griek dan verassen
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

yli wrote:On topic : Ik laat me liever verrassen bij de griek dan verassen
Dat kan, want we worden verwacht :wink: .

Ook bij het café: ze gaan zelfs voor ons een uur eerder open (normaal om 16.00 uur) :D .
Eddy - Rotterdam - NL

Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”