Wat de betreft de top 50 echt top, en volgens mij is het, voorvelen, een stimulans om door tegaan/meer/alles in tevoeren
Nederlandse EBT-Users Top 50
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- olskie bolskie
- Euro-Regular

Had ik net genoeg biljetten ingevoerd om om 1 plaatsje
te stijgen wordt ik op het laatste moment ingehaald
door een "nieuwe" in de top 50, maar plus punt is wel dat ik inloop op de eerste 5 boven me.
Wat de betreft de top 50 echt top, en volgens mij is het, voorvelen, een stimulans om door tegaan/meer/alles in tevoeren
Goedzo!saranyu wrote:voor mij is het zeker een stimulans om meer biljetten in te voeren nu die top 50 er is.
Ik zat net ff een een dipje voor de top 50 begon en zat er over na te denken om te stoppen met invoeren.
Nu ben ik nog meer biljetten aan het invoeren als voorheen.
(sta nu op nr 30)
Het blijkt dat dit topic wel erg veel nieuwe biljetten opleverd!
Goedzo Vengaboys!
-
sergeverolme
- Euro-Newbie

- nodisch18
- Euro-Master

Lekker hoor!!
Vier plaatsje gestegen, wel jammer dat ik net niet aan de honderd biljetten ben gekomen deze week...
Vooral doorgaan Vengaboys!!!

Vier plaatsje gestegen, wel jammer dat ik net niet aan de honderd biljetten ben gekomen deze week...
Ik denk ook dat deze lijst een positief effect heeft op het invoeren van biljetten. Het is een soort van extra dimensie die is toegevoegd aan het Eurobilltracker project!Vengaboys wrote:Aantal biljetten ingevoerd door de top 50: 2327 (vorige week: 1767, record: 2327)
Gemiddeld per user: 47 (vorige week: 35, record: 47)
Vooral doorgaan Vengaboys!!!
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page"
- nodisch18
- Euro-Master

Oja Vengaboys, heb je toevallig nog de aantallen ingevoerde biljetten van alle top-50 users van de voorgaande weken?
Misschien blijkt daar ook uit dat het een positief effect heeft.
(in ieder geval wel deze week want er zijn nog niet eerder (sinds Vengaboys meet) zoveel biljetten ingevoerd...
Misschien blijkt daar ook uit dat het een positief effect heeft.
(in ieder geval wel deze week want er zijn nog niet eerder (sinds Vengaboys meet) zoveel biljetten ingevoerd...
"The world is like a book, those
- Wouter1
- Euro-Expert in Training

Voor mij geldt dit zeker. Ik ben weer behoorlijk fanatiek geworden:nodisch18 wrote:Ik denk ook dat deze lijst een positief effect heeft op het invoeren van biljetten. Het is een soort van extra dimensie die is toegevoegd aan het Eurobilltracker project!
- pinnen doe ik alleen nog maar bij de bank >> Daar heb je biljetkeuze. Heeft de Postbank automaat niet.
- Of ik ga naar het postkantoor en haal € 50- in briefjes van € 5,-
Ik heb 't al een paar keer gezegd: leuk initiatief >> Vooral doorgaan!!nodisch18 wrote:Vooral doorgaan Vengaboys!!!![]()
![]()
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
- Venga
- Euro-Master

Hallo allemaal,
Om te beginnen: bedankt voor alle complimenten. Het was natuurlijk precies de bedoeling dat de top 50 een nieuwe stimulans zou gaan vormen. En inderdaad, de afgelopen week is een record wat het aantal ingevoerde biljetten betreft. Ik zie duidelijk dat sommige users, sinds het begin van de lijst, actiever geworden zijn.
Wat ik echt geweldig vind, is de onderlinge strijd die het oplevert. Hartstikke leuk dat hierover, in dit topic, gepraat wordt. Dat stimuleert mij ook weer.
Of ik niet even tot de avond had kunnen wachten? Tja, ik moet de lijst toch op een gegeven moment samenstellen. Dat gebeurt of donderdagavond laat of op vrijdag overdag. Maar als je genoeg biljetten invoert, maakt je dat natuurlijk niet uit.
Keep on trackin', zou ik zo zeggen. Oja, de lijst van deze week verschijnt donderdagavond laat/vrijdagmorgen heel vroeg!
Om te beginnen: bedankt voor alle complimenten. Het was natuurlijk precies de bedoeling dat de top 50 een nieuwe stimulans zou gaan vormen. En inderdaad, de afgelopen week is een record wat het aantal ingevoerde biljetten betreft. Ik zie duidelijk dat sommige users, sinds het begin van de lijst, actiever geworden zijn.
Wat ik echt geweldig vind, is de onderlinge strijd die het oplevert. Hartstikke leuk dat hierover, in dit topic, gepraat wordt. Dat stimuleert mij ook weer.
Of ik niet even tot de avond had kunnen wachten? Tja, ik moet de lijst toch op een gegeven moment samenstellen. Dat gebeurt of donderdagavond laat of op vrijdag overdag. Maar als je genoeg biljetten invoert, maakt je dat natuurlijk niet uit.
Keep on trackin', zou ik zo zeggen. Oja, de lijst van deze week verschijnt donderdagavond laat/vrijdagmorgen heel vroeg!
Daar haal ik mijn geld tegenwoordig ook! (Rabobank)Wouter1 wrote:
- pinnen doe ik alleen nog maar bij de bank >> Daar heb je biljetkeuze. Heeft de Postbank automaat niet.

En ik pin ook nooit meer in een winkel zoals waarschijnlijk wel meer users hier doen.
Goedzowouter wrote:
- Of ik ga naar het postkantoor en haal E. 50- in briefjes van E. 5,-
Dat doe ik ook af en toe, dan stort ik het diezelfde dag weer bij het andere postkantoor. (in een dorp hier twee kilometer vandaan)
Dat beetje fietsen heb ik wel voor EBT over!
- Blueman
- Euro-Master

oeee das nie tof als dat zal zijn..saranyu wrote:He Vengaboy, als EBT er eind deze week nog uit ligt, kun je ook geen nieuwe top 50 maken................ jammer.![]()
Dat word dan een verrassing volgende week.
maar ik denk dat die dan wel weer UP and Running is..
Blue is the color that makes people wild!
- Venga
- Euro-Master

Hallo mensen,
Ook de Nederlandse EBT-users Top 50 is uitermate verheugd dat de problemen met de site zijn opgelost. In tegenstelling tot wat ik eerder berichtte, verschijnt er vannacht toch een nieuwe lijst. Die stond immers al gepland voor vrijdagmorgen 9 mei rond 01.30 uur.
Ik besef dat niet iedereen evenveel gelegenheid heeft gekregen om zijn/haar biljetten in te voeren. Enkele eventuele records zullen mede daarom niet meetellen voor de statistieken. Hecht dus niet te veel waarde aan deze lijst en doe je best voor die van 15 mei, volgende week donderdag.
De belangrijkste reden om toch vandaag met een nieuwe lijst te komen is de continuïteit.
Ook de Nederlandse EBT-users Top 50 is uitermate verheugd dat de problemen met de site zijn opgelost. In tegenstelling tot wat ik eerder berichtte, verschijnt er vannacht toch een nieuwe lijst. Die stond immers al gepland voor vrijdagmorgen 9 mei rond 01.30 uur.
Ik besef dat niet iedereen evenveel gelegenheid heeft gekregen om zijn/haar biljetten in te voeren. Enkele eventuele records zullen mede daarom niet meetellen voor de statistieken. Hecht dus niet te veel waarde aan deze lijst en doe je best voor die van 15 mei, volgende week donderdag.
De belangrijkste reden om toch vandaag met een nieuwe lijst te komen is de continuïteit.