Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 10 de versie van het spel gespeeld.
Het spel loopt 1 maand van 1 april 00.00 uur tot 30 april 23.59
Regels:
...
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 1000 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem ( of andere gemeente als ik er geen uit merchtem had ( ik aanvaard ook sponsering )) . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
----------------------------------------------------
Ik heb er maar 10 gekregen als winnaar in maart ...
Dit spel is als eerste geïntroduceerd in de maand mei van 2009. In dit topic wordt de 10 de versie van het spel gespeeld.
Het spel loopt 1 maand van 1 april 00.00 uur tot 30 april 23.59
Regels:
...
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 1000 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem ( of andere gemeente als ik er geen uit merchtem had ( ik aanvaard ook sponsering )) . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.
Ik heb er maar 10 gekregen als winnaar in maart ...
In maart gold ook nog de regel van 10:
Maart: maarsy wrote:----------------------------------------------------
Prijs
De winnaar is de persoon die na een maand de meeste punten heeft behaald. De winnaar krijgt via PM de nummers van 10 ongeregistreerde biljetten uit Merchtem ( of andere gemeente als ik er geen uit merchtem had ( ik aanvaard ook sponsering )) . Bij een gelijke stand zal de persoon die als eerste het hoogste aantal heeft bereikt de winnaar zijn.