Ok, 'k heb er écht naar gezocht, maar ik heb dus geen idee waar je kan aflezen hoeveel biljetten per maand per land worden ingevoerd...
Waar vinden jullie deze gegevens?
jovada wrote:Ok, 'k heb er écht naar gezocht, maar ik heb dus geen idee waar je kan aflezen hoeveel biljetten per maand per land worden ingevoerd...
Kijk in het menu bij 'verspreiding'.
Je krijgt dan alle landen te zien. Klik maar eens op een taartdiagram: et voila!
EDIT: Dank HNL voor de verbetering.
Last edited by Venga on Fri Jul 02, 2004 12:18 am, edited 1 time in total.
Het is toch niet meer normaal? Hebben we het eerst over maar liefst 40.000 biljetten (ok: bijna), een maand later 30.000 biljetten meer! Beetje extreem niet?
jovada wrote:Ok, 'k heb er écht naar gezocht, maar ik heb dus geen idee waar je kan aflezen hoeveel biljetten per maand per land worden ingevoerd...
Kijk in het menu bij 'verspreiding'.
Je krijgt dan alle landen te zien. Klik maar eens op een taartdiagram: et voila!
HNL wrote: Het is toch niet meer normaal? Hebben we het eerst over maar liefst 40.000 biljetten (ok: bijna), een maand later 30.000 biljetten meer! Beetje extreem niet?
het aantal van mei klopt niet helemaal volgens mij
had al diverse malen contact gezocht met avij
we wachten het maar rustig af of hij het nog verandert
HNL wrote: Het is toch niet meer normaal? Hebben we het eerst over maar liefst 40.000 biljetten (ok: bijna), een maand later 30.000 biljetten meer! Beetje extreem niet?
het aantal van mei klopt niet helemaal volgens mij
had al diverse malen contact gezocht met avij
we wachten het maar rustig af of hij het nog verandert