Het is wel een prestatie, hoor.. zo lang trouw biljetten invoeren vooraleer de eerste hit te scoren. Wie weet hoeveel er nog volgen.. immers: als er één euro over de dam is....
Ik moet er trouwens niet aan denken dat ik 2 jaar moet wachten op mijn eerste hitje. . .
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
miss-tweety Heeft eindelijk haar eerste hit Gefeliciteerd!
Ze is ong 4 maanden actief lid geweest (2003-09-04 - 2003-12-30) In die tijd heeft ze 3971 biljetten ingevoerd.
Ze had de hoogste plaats in de ranglijst ongelukkigste nederlanders.
Laten we hopen dat ze weer terug keert naar de site!
Ze mag Ans ook wel bedanken want het is een lid die door een artikel van haar lid is geworden!
Ralf wrote:miss-tweety Heeft eindelijk haar eerste hit Gefeliciteerd!
Juich! Nu ben ik nummer twee! Wie wil Woodenshoe even aan een hit helpen?
''Gefeliciteerd'' met je 2de plaats
Dit is al de 2de week achter elkaar dat de dag na ik de lijst heb geupdate dat er een hit komt
Je kan ook door veel invoeren op plaats in komen want de nummer 1 staat stil.
MDeen wrote:miss-tweety Heeft eindelijk haar eerste hit
Dat is pas leuk... en zeer verdiend natuurlijk na zoveel biljetten. Misschien is dit wel de prikkel voor haar om weer actief te worden...
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
w00t!!!1!
Een hit! Eindelijk! Zomaar eventjes 53 kilometer in de pocket, goed te weten dat mijn geld op plaatsen komt waar ik zelf niet vaak kom!
/me danst met vol enthousiasmse door de kamer
Na 1k+ biljetten invoerd te hebben in het magies centrum van Nederland begon ik me al af te vragen hoelang het nog zou duren, als BN/De Stem ook hier in Amsterdam gelezen zou worden was het vast al eerder gebeurd: naar alle waarschijnlijkheid heeft Starksy op die manier EBT ontdekt (is hij/zij ook op het forum actief?).
Geweldig Bunny, EINDELIJK weet jij ook eens hoe het voelt. GEFELICITEEEEEERD!!!!! Hopelijk stuurt Starsky het biljetje deze kant uit, dan wordt het nog een triple.
Bunny wrote:w00t!!!1!
Een hit! Eindelijk! Zomaar eventjes 53 kilometer in de pocket, goed te weten dat mijn geld op plaatsen komt waar ik zelf niet vaak kom!
/me danst met vol enthousiasmse door de kamer
Na 1k+ biljetten invoerd te hebben in het magies centrum van Nederland begon ik me al af te vragen hoelang het nog zou duren, als BN/De Stem ook hier in Amsterdam gelezen zou worden was het vast al eerder gebeurd: naar alle waarschijnlijkheid heeft Starksy op die manier EBT ontdekt (is hij/zij ook op het forum actief?).
Hoera, tijd voor een borrel om het te vieren!
Is een mooie hit!
Volgens mij is hij/zij lid geworden via een van de artikelen van Ans.
Het is zover ik weet geen forumlid.