Mitä teette työksenne?
tiesittekö muuten, että työturvallisuuslain 5 tai 6 § lukee, että kyseinen laki ei koske ennalta suunniteltuja puolustusvoimien harjoitustilanteitaKalmari wrote:..ja täällä on armeijan "työllistetty" 0,154 € tuntipalkalla
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
hitto, kuinka siellä löytyy tuollaisia paikkoja, yritin kotipaikkakunnalla sosiaalitoimiston ja työvoimatoimiston kautta tarjoutua tuolla samalla systeemillä ilmaiseksi työntekijäksi, mutta ei kelpaa, ei edes kaupungille paitsi puutarhahommiin ja hoitopuolelle. kuka tuon ruuan maksaa?Henriika wrote:Minä olen työtön ja osallistun kuntouttavaan työtoimintaan, eli maleksin nelisen tuntia kolme kertaa viikossa ja saan niistä päivistä ruuan ja kahdeksan euroa sekä bussikortin työttymyysturvan päälle.
Älkää kahdehtiko...
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
Päätimpäs sitten minäkin liittyä foorumin kirjavaan joukkoonne. Olen ollut aika kauankin jäsen, mutta EBT on ollut aina välillä "vähän" unohduksissa. 
Mitä itse aiheeseen tulee, olen köyhä niukasti elelevä opiskelija, ja kirjailen vain setelit, jotka normaalilla kierrolla itselle pomppivat.. Niitä ei tule paljon, mutta jotain kuitenkin. Kaiken muun hyvän lisäksi, täälä jämsänkoskella ei taida olla ketään muita aktiivisia EBTaajia, joten aika heikolta vaikuttaa..
Mitä itse aiheeseen tulee, olen köyhä niukasti elelevä opiskelija, ja kirjailen vain setelit, jotka normaalilla kierrolla itselle pomppivat.. Niitä ei tule paljon, mutta jotain kuitenkin. Kaiken muun hyvän lisäksi, täälä jämsänkoskella ei taida olla ketään muita aktiivisia EBTaajia, joten aika heikolta vaikuttaa..
Ei tuosta kannata masentua! Tuohan vain tarkoittaa, että paikalliset pankit ovat käytettävissäsi tehokkaasti ja mahdollisesti saamasi osumat ovat aina kauniita kauko-osumia! Se on kuule hienoa. Kunhan vain jaksat syötellä seteleitä muutama sata niin johan ensimmäinen osuma tulee...akiky wrote:Kaiken muun hyvän lisäksi, täälä jämsänkoskella ei taida olla ketään muita aktiivisia EBTaajia, joten aika heikolta vaikuttaa..
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Veikkaanpa, ettei Thain Pekkojen lähettyvillä kauan mene.stg-58 wrote:saas nähdä kuinka kauan tällein menee ekaan osumaan ?
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Turussa on sellainen kun Turun seudun työttömät jotka järjestää tälläistä toimintaa. Luultavasti muutkin yhdistykset tai säätiöt järjestävät vastaavaa toimintaa ainakin näillä isimmilla paikoilla.Hyvis wrote:hitto, kuinka siellä löytyy tuollaisia paikkoja, yritin kotipaikkakunnalla sosiaalitoimiston ja työvoimatoimiston kautta tarjoutua tuolla samalla systeemillä ilmaiseksi työntekijäksi, mutta ei kelpaa, ei edes kaupungille paitsi puutarhahommiin ja hoitopuolelle. kuka tuon ruuan maksaa?Henriika wrote:Minä olen työtön ja osallistun kuntouttavaan työtoimintaan, eli maleksin nelisen tuntia kolme kertaa viikossa ja saan niistä päivistä ruuan ja kahdeksan euroa sekä bussikortin työttymyysturvan päälle.
Älkää kahdehtiko...
Luulisin että sen ruuan maksaa TSTry itse. Ne kyllä saa jotakin korvausta minusta kaupungilta.
-
Guest
Veikkaanpa, ettei Thain Pekkojen lähettyvillä kauan mene.
Arvaukseni on 73 seteliä ja osuma.
[/quote]
Joo, Pekka Thai ei kyllä ole ihan tälläisellä normaalilla rahaliikenteellä saavutettavissa
Mutta jos tuonne kympin sakkiin nyt ensiksi yrittäisi tässä kevään aikana.
Ei kyllä mun kätten kautta niin paljoo seteleitä liiku, että olisi edes mahdollisuutta tuonne kolmen sakkiin
Ja pankkikeikkohin ei ole tarkoitus ryhtyä, vie jo muut harrastukset niin paljon aikaa 
Joo, Pekka Thai ei kyllä ole ihan tälläisellä normaalilla rahaliikenteellä saavutettavissa
Mutta jos tuonne kympin sakkiin nyt ensiksi yrittäisi tässä kevään aikana.
Ei kyllä mun kätten kautta niin paljoo seteleitä liiku, että olisi edes mahdollisuutta tuonne kolmen sakkiin
Jahas...ja otetaas uusiks sit ihan "omalla nimellä"....ei pitäs unen pöpperössä mitään lukea ja kirjoitella..... menee vieraitten piikkiin suotta
Eli edellinen oli mun kirjuutus...tekevälle sattuu
Toivottavasti mun seteleitä ajautuu myös Pekka Thain käsien kautta, toki kivahan se ois jos ne ajautuis mieluummin jonnekin muualle, kuin Lahteen, mutta tuosta on hyvä aloittaa
Eli edellinen oli mun kirjuutus...tekevälle sattuu

Toivottavasti mun seteleitä ajautuu myös Pekka Thain käsien kautta, toki kivahan se ois jos ne ajautuis mieluummin jonnekin muualle, kuin Lahteen, mutta tuosta on hyvä aloittaa

"Vain nopeat elävät!"
Täällä myöskin opiskelija!!! noin vuosi jäljellä....Sen kun vielä jaksaisi... 
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu", Muumipappa
"Storms probably exist only to be able to have sunrise after them", Moomin
Visit My Forest
"Storms probably exist only to be able to have sunrise after them", Moomin
Visit My Forest
- Angelica
- Euro-Expert in Training

Jahas,on jäänyt vastaamatta tähän kysymykseen.
Toista ammattia lähdin opiskelemaan kun ensimmäinen ammatti tuppaa olemaan kausiluonteinen, no voinhan senkin kertoa,viherrakentaja siis olen.
Tarkoituksena olisi valmistua tuossa joulukuussa välinehuoltajaksi jos vain rahkeet riittää.
:o
Btw akiky, Jämsänkoski on niin lähellä että niitä seteleitä kyllä tulee aika hyvin Jämsään... Ja Jämsässä on muutama(kröhöm) aktiivinen käyttäjä joten ei sitä koskaan tiedä vaikka joskus osumakin tulisi kanssasi.
Toista ammattia lähdin opiskelemaan kun ensimmäinen ammatti tuppaa olemaan kausiluonteinen, no voinhan senkin kertoa,viherrakentaja siis olen.
Tarkoituksena olisi valmistua tuossa joulukuussa välinehuoltajaksi jos vain rahkeet riittää.
Btw akiky, Jämsänkoski on niin lähellä että niitä seteleitä kyllä tulee aika hyvin Jämsään... Ja Jämsässä on muutama(kröhöm) aktiivinen käyttäjä joten ei sitä koskaan tiedä vaikka joskus osumakin tulisi kanssasi.
Hehe.. Kyllä olen koittanut seteleitä aina välistä sinne jämsäänkin kuskata, lähinnä forumille..Angelica wrote:Btw akiky, Jämsänkoski on niin lähellä että niitä seteleitä kyllä tulee aika hyvin Jämsään... Ja Jämsässä on muutama(kröhöm) aktiivinen käyttäjä joten ei sitä koskaan tiedä vaikka joskus osumakin tulisi kanssasi.