Mitä teette työksenne?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Kalmari »

..ja täällä on armeijan "työllistetty" 0,154 € tuntipalkalla
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Hyvis »

Kalmari wrote:..ja täällä on armeijan "työllistetty" 0,154 € tuntipalkalla
tiesittekö muuten, että työturvallisuuslain 5 tai 6 § lukee, että kyseinen laki ei koske ennalta suunniteltuja puolustusvoimien harjoitustilanteita 8O että näin huolehditaan maamme nuorisosta. vankilassakin on "asukkailla" paremmat työolosuhteet :evil: :evil:
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
Henriika
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Henriika »

Minä olen työtön ja osallistun kuntouttavaan työtoimintaan, eli maleksin nelisen tuntia kolme kertaa viikossa ja saan niistä päivistä ruuan ja kahdeksan euroa sekä bussikortin työttymyysturvan päälle.

Älkää kahdehtiko...
Hyvis
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Hyvis »

Henriika wrote:Minä olen työtön ja osallistun kuntouttavaan työtoimintaan, eli maleksin nelisen tuntia kolme kertaa viikossa ja saan niistä päivistä ruuan ja kahdeksan euroa sekä bussikortin työttymyysturvan päälle.

Älkää kahdehtiko...
hitto, kuinka siellä löytyy tuollaisia paikkoja, yritin kotipaikkakunnalla sosiaalitoimiston ja työvoimatoimiston kautta tarjoutua tuolla samalla systeemillä ilmaiseksi työntekijäksi, mutta ei kelpaa, ei edes kaupungille paitsi puutarhahommiin ja hoitopuolelle. kuka tuon ruuan maksaa?
On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä....
akiky
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by akiky »

Päätimpäs sitten minäkin liittyä foorumin kirjavaan joukkoonne. Olen ollut aika kauankin jäsen, mutta EBT on ollut aina välillä "vähän" unohduksissa. :roll:

Mitä itse aiheeseen tulee, olen köyhä niukasti elelevä opiskelija, ja kirjailen vain setelit, jotka normaalilla kierrolla itselle pomppivat.. Niitä ei tule paljon, mutta jotain kuitenkin. Kaiken muun hyvän lisäksi, täälä jämsänkoskella ei taida olla ketään muita aktiivisia EBTaajia, joten aika heikolta vaikuttaa.. :roll:
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

akiky wrote:Kaiken muun hyvän lisäksi, täälä jämsänkoskella ei taida olla ketään muita aktiivisia EBTaajia, joten aika heikolta vaikuttaa.. :roll:
Ei tuosta kannata masentua! Tuohan vain tarkoittaa, että paikalliset pankit ovat käytettävissäsi tehokkaasti ja mahdollisesti saamasi osumat ovat aina kauniita kauko-osumia! Se on kuule hienoa. Kunhan vain jaksat syötellä seteleitä muutama sata niin johan ensimmäinen osuma tulee... :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
stg-58
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by stg-58 »

kartoittaja :D Lisäilen ihan normaalisti käsieni kautta kulkevat setelit....saas nähdä kuinka kauan tällein menee ekaan osumaan ?
"Vain nopeat elävät!"
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

stg-58 wrote:saas nähdä kuinka kauan tällein menee ekaan osumaan ?
Veikkaanpa, ettei Thain Pekkojen lähettyvillä kauan mene. :wink: Arvaukseni on 73 seteliä ja osuma. 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Henriika
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Henriika »

Hyvis wrote:
Henriika wrote:Minä olen työtön ja osallistun kuntouttavaan työtoimintaan, eli maleksin nelisen tuntia kolme kertaa viikossa ja saan niistä päivistä ruuan ja kahdeksan euroa sekä bussikortin työttymyysturvan päälle.

Älkää kahdehtiko...
hitto, kuinka siellä löytyy tuollaisia paikkoja, yritin kotipaikkakunnalla sosiaalitoimiston ja työvoimatoimiston kautta tarjoutua tuolla samalla systeemillä ilmaiseksi työntekijäksi, mutta ei kelpaa, ei edes kaupungille paitsi puutarhahommiin ja hoitopuolelle. kuka tuon ruuan maksaa?
Turussa on sellainen kun Turun seudun työttömät jotka järjestää tälläistä toimintaa. Luultavasti muutkin yhdistykset tai säätiöt järjestävät vastaavaa toimintaa ainakin näillä isimmilla paikoilla.

Luulisin että sen ruuan maksaa TSTry itse. Ne kyllä saa jotakin korvausta minusta kaupungilta.
Guest

Post by Guest »

Veikkaanpa, ettei Thain Pekkojen lähettyvillä kauan mene. :wink: Arvaukseni on 73 seteliä ja osuma. 8)[/quote]

Joo, Pekka Thai ei kyllä ole ihan tälläisellä normaalilla rahaliikenteellä saavutettavissa :wink:
Mutta jos tuonne kympin sakkiin nyt ensiksi yrittäisi tässä kevään aikana.
Ei kyllä mun kätten kautta niin paljoo seteleitä liiku, että olisi edes mahdollisuutta tuonne kolmen sakkiin :( Ja pankkikeikkohin ei ole tarkoitus ryhtyä, vie jo muut harrastukset niin paljon aikaa 8)
stg-58
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by stg-58 »

Jahas...ja otetaas uusiks sit ihan "omalla nimellä"....ei pitäs unen pöpperössä mitään lukea ja kirjoitella..... menee vieraitten piikkiin suotta :oops:
Eli edellinen oli mun kirjuutus...tekevälle sattuu Image

Toivottavasti mun seteleitä ajautuu myös Pekka Thain käsien kautta, toki kivahan se ois jos ne ajautuis mieluummin jonnekin muualle, kuin Lahteen, mutta tuosta on hyvä aloittaa Image
"Vain nopeat elävät!"
susyq
Euro-Master
Euro-Master

Post by susyq »

Täällä myöskin opiskelija!!! noin vuosi jäljellä....Sen kun vielä jaksaisi... :)
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu", Muumipappa
"Storms probably exist only to be able to have sunrise after them", Moomin

Visit My Forest
Angelica
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Angelica »

Jahas,on jäänyt vastaamatta tähän kysymykseen. :roll:
Toista ammattia lähdin opiskelemaan kun ensimmäinen ammatti tuppaa olemaan kausiluonteinen, no voinhan senkin kertoa,viherrakentaja siis olen. 8O
Tarkoituksena olisi valmistua tuossa joulukuussa välinehuoltajaksi jos vain rahkeet riittää. :lol::o

Btw akiky, Jämsänkoski on niin lähellä että niitä seteleitä kyllä tulee aika hyvin Jämsään... Ja Jämsässä on muutama(kröhöm) aktiivinen käyttäjä joten ei sitä koskaan tiedä vaikka joskus osumakin tulisi kanssasi. :D
akiky
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by akiky »

Angelica wrote:Btw akiky, Jämsänkoski on niin lähellä että niitä seteleitä kyllä tulee aika hyvin Jämsään... Ja Jämsässä on muutama(kröhöm) aktiivinen käyttäjä joten ei sitä koskaan tiedä vaikka joskus osumakin tulisi kanssasi. :D
Hehe.. Kyllä olen koittanut seteleitä aina välistä sinne jämsäänkin kuskata, lähinnä forumille..
Angelica
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Angelica »

Siellä on muutaman kerran tultu käytyä joten täytyypä koittaa hommata sieltä niitä koodeja hieman enemmän jatkossa. :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”