Erikoisimmat sarjanumerot
Tässä yksi päivä käsiini osui seteli, jonka numerosarja oli 020202AABBB. Ihan selvä mainosseteli!
Eipä ole kovin erikoisia numerosarjoja vielä osunut kohdalleni, korkeintaan kolme tai neljä samaa numeroa peräkkäin.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
Minulla on sentään muutama 5 peräkkäisellä samalla numerolla:soilian wrote:Eipä ole kovin erikoisia numerosarjoja vielä osunut kohdalleni, korkeintaan kolme tai neljä samaa numeroa peräkkäin.
TOP-3 of freaky serial numbers
1. ****AABBBBB* (5 entered in Tampere )
2. ****AAAAA*BB (5 entered in Tampere )
3. ***AAAAA**** (10 entered in Tampere )
Seleitä kirjattuna hieman yli 2000.
Tänään löytyi vasta toinen K/T 20€ seteli. Eli nuo vasta harvinaisia ovatkin ja takuulla sieltä Irlannista itse kulkeneita. Harmi vaan, kukaan ei ollut sitä siellä kirjannut. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Tänään tuli myös vastaan H/M 20€:nen, mikä lienee myös erittäin harvinainen Suomessa. Yhteen vastaavaan olen aiemmin törmännyt. Yleensähän nuo ovat viisikymppisiä...
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Erikoisten setelien sarja jatkuu, nyt löytyi K/T 50€:nen, joka on ainokaiseni. Lienevät aika harvinaisia nämäkin Suomessa ja varmasti on tuokin tullut itsekseen Irlannista. Tälläkään kertaa kukaan ei ollut vain kirjannut sitäkään. 
- Kyypupu
- Euro-Regular

No tätä voi jo sanoa eriko-koiseksiimleH wrote:Tässä tähän astisista seteleistäni omituisin:
(kuva)
Ylhäällä oleva sarjanumero oli ihan normaali ja tarkistussumma täsmäsi. Normaalista "at work" -kierrosta tämä löytyi. Nyt se on piirongin päällä varmassa tallessa...
Niin siis oletko nyt imleH itse tuossa töhertänyt tuota sarjanumero vai onko siinä todellakin kaksi eri numeroa päällekkäin?
Onpas erikoinen ja varmasti harvinainen. 
Tämä on niin mielenkiintoinen yksilö, että pliis tuo se hypisteltäväksi kansainväliseen tapaamiseen. Tampereelle en pääse ensi viikolla ja olen thaimaassa sen jälkeen kolme kuukautta. Haluaisin todella nähdä tämän babyn.imleH wrote:Tässä tähän astisista seteleistäni omituisin:
(kuva)
Ylhäällä oleva sarjanumero oli ihan normaali ja tarkistussumma täsmäsi. Normaalista "at work" -kierrosta tämä löytyi. Nyt se on piirongin päällä varmassa tallessa...
- Sport-Mass
- Euro-Master

Ko. setelissä on nähdäkseni korjattu Luxemburgin R-sarjan numeron tilalle Alankomaiden P-sarjan numero.
Onko varmaa tietoa R-sarjan seteleiden liikkeellelaskusta? EBT:n taulukossa on muutamian havaintoja R:sitä, mutta ne saattavat olla virheellisiä kirjauksia.
Onko varmaa tietoa R-sarjan seteleiden liikkeellelaskusta? EBT:n taulukossa on muutamian havaintoja R:sitä, mutta ne saattavat olla virheellisiä kirjauksia.
- -Jeanina-
- Euro-Regular in Training

Onkos K/T 5€ yleisiä vaiko harvinaisia? mulla oli sellanen, mut ei sitäkään ollu kukaan aiemmin kirjannu...Klazu wrote:Erikoisten setelien sarja jatkuu, nyt löytyi K/T 50€:nen, joka on ainokaiseni. Lienevät aika harvinaisia nämäkin Suomessa ja varmasti on tuokin tullut itsekseen Irlannista. Tälläkään kertaa kukaan ei ollut vain kirjannut sitäkään.
-Jensku-